Palautusjuoma vai proteiinipainoitteinen ruoka?

Hei,

Onko järkevämpää ottaa salitreenin jälkeen palautusjuomaa vai reilu proteiinipainoitteinen ruoka?
Tavoitteena siis saada jonkinlaista lihasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Treenin jälkee tärkeintä on saada mahollisimman nopee ravinteita sun vereen ja tähän nestemäinen palari pystyy kiinteää ruokaa paremmin. Sit 1-1,5 h treenistä kiintee safka.

Tosin tohon ruokailuun pitää sit panostaa vähän muutenkin, kuin pelkästään treenin jälkeiseen syömiseen. Välipäivinäkin on tosi tärkeetä syödä proteiinipitoisesti ja yli kulutuksen.

Palkkari puolen tunnin sisällä treeniin lopettamisesta. Sitten ruokaa perään myöhemmin.

Minkälaista palkkaria suosittelette 16v jannulle? Pituus 174cm, paino 59kg. Ite oon aatellu tota Mass Recoveryä, mutta vähän mietityttää kun siihen on lisätty kreatiinia. Vai onko siitä mitää haittaa? Tähä asti oon käyny ostaas aina kaupasta gainomaxin, mut ne tulee pitkällä tähtäimellä vähä turhan kalliiks. Ja eipä se niitten laatukaan mikään paras oo.

Minkälaista palkkaria suosittelette 16v jannulle? Pituus 174cm, paino 59kg. Ite oon aatellu tota Mass Recoveryä, mutta vähän mietityttää kun siihen on lisätty kreatiinia. Vai onko siitä mitää haittaa? Tähä asti oon käyny ostaas aina kaupasta gainomaxin, mut ne tulee pitkällä tähtäimellä vähä turhan kalliiks. Ja eipä se niitten laatukaan mikään paras oo.

No mitäpä se krea haittaisi? Tuleehan sitä normaalista ruuastakin, esimerkiksi lihasta. Tuo recovery on ihan hyvä, kun protsku ja hiilari on suhteessa 1:1 ja hintakin on kohtuullinen. Kreatiini plussana päällä.

Tilasin sit nyt tota Recoveryä. Ois vaan viel kysymys, että riittääkö jos otan tota yhen kerran päivässä salin jälkeen? Tuossa ohjeessa vaan mainittiin että 1-2kertaa. Ja mitenkäs välipäivät? Tarviiko sillon ottaa ollenkaan. Ja jos tarvii niin koska, esim. illalla ennen nukkumaan menoa? Ja tarviiko tota recoveryä ottaa lenkin/futistreenien jälkeen? Kiitos.

Tilasin sit nyt tota Recoveryä. Ois vaan viel kysymys, että riittääkö jos otan tota yhen kerran päivässä salin jälkeen? Tuossa ohjeessa vaan mainittiin että 1-2kertaa. Ja mitenkäs välipäivät? Tarviiko sillon ottaa ollenkaan. Ja jos tarvii niin koska, esim. illalla ennen nukkumaan menoa? Ja tarviiko tota recoveryä ottaa lenkin/futistreenien jälkeen? Kiitos.
Joo no palautusjuomaa ei kannata ainakaan illalla vedellä, jos ei oo treenejä ollu, koska sisältää paljon nopeita hiilareita. Ite en ainakaan lepopäiviä palkkariin koske, koska tykkään syödä kiinteää ruokaa.

edit- ja voihan tota vedellä noitten futistreenienkin jälkeen, mutta ei oo ehkä yhtä tarpeellista kuin puntin. Jos et muuten meinaa saada päivittäisiä kaloreja täyteen tai et pääse treenin jälkeen hetkeen syömään niin voi vedellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom