Palautusjuoma laihdutukseen

Morjens,

Mulla on laihdutusprojekti päällä ja olisin palautusjuomasta kysynyt.

Mun PT suositteli ottamaan palautusjuomana aina liikunnan jälkeen protsku + HH pitoisen sekoituksen (20+20). Käyn siis salilla ja treenaan samalla juoksua.

Oon aiemmin kuullut, että HH kannattaa jättää juomasta pois, jos laihdutus käynnissä.

Mitä mieltä ootte?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku viisas joskus kysyi että miksi hiilari juoda kun vähissä syötävät muutenkin, mieluummin syö senkin vähän hiilarimäärän ruokana?

Jos millään ketoosilla ei oo tarkotus mennä, hyvin todennäköisesti tosta ei mitään haittaa oo, jos ruokavaliota on muutenkin suunniteltu. Tosiaan treenin ympärille se hiilari kannattaa joka tapauksessa laittaa, jos ja kun sitä dieetillä vähennetään.

Itse myös suosin reenin aikana hh ja sitten palkkarina vaikka pelkkä protsku (ja esim kreatiini).

Onko nuo 20+20 varsinaiset prot/hh määrät vai grammoja jauhoja?

Noissa proteiinijauhoissa on usein käytännössä mukana aina myös jonkin verran hiilaria, kuten myös rasvaa...et sikäli "pelkän proteiinin" otto lienee mahdotonta tai ainakin hyvin vaikeaa...ellei sitten jauha seitiä tai kananmunanvalkusiai juomaksi. Oliha 90-luvulla toki jolleki penkkipenalle reenin lomassa kaadettu proteiinijauhoa kuivana suoraan suuhun, et penkki kulkis paremmin, et kaikenlaistahan tuota nyt kuuluu yritettävän...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom