Palautusjuoma – Sekoitus joka ratkaisee treenin jälkeisen tuloksen

Meta title: ⚡🥤 PALAUTUSJUOMA – NOPEUTA TREENIPALAUTUSTA JA MAKSIMOI TULOKSET 🥤⚡

Meta description: Tehokas sekoitus heti treenin jälkeen nopeuttamaan palautumista ja varmistamaan lihaskasvun edellytykset.

Golf kentällä käydessäni oon huomannu et porukka ostaa suhteellisen paljonkin tota juomaa sieltä, eli kaipa se sitten toimii! :D

En löytänyt tietoa tuon litkun ravintoainepitoisuuksista..? Olinko stevie wonder, vai eikö niitä ilmoitettu sivuilla? Lähinnä siis paljonko l-karnitiinia/100ml, kofeiinia, jne..

Golf ei välttämättä ole kuntosaliharrastusta kalliimpi. Varusteet aluksi noin 300e. Pelilippuja saa netistä puoleen hintaan. Noin 25e pelaa yhden kierroksen, eli 4-5 tuntia. On myös halvempia kenttiä, mitkä tosin ei ole kauhean hyviä. Paloheinä golfin kausi maksaa 290-380e.

Kysymys tästä palkkarista. Haiseeko muilla itse pussin sisältö ja jauhe oudolle? Eli pahalle... alkaa epäilyttämään?

Mulla ihme lannoitteen hajuista koko setti:D

oiskohan sun pussissa kaakaorasva härskiintynyt ostin kerran päiväys vanhan proden, kun halvalla sai, mutta haju oli sellanen et palautin.

Ihanko tosissaan täällä ollaan sitä mieltä, että tossa on hinta-laatu suhde kohdillaan? Pitäisi sitten vissiin määritellä se laatu, jos se tarkoittaa pelkästään korkeata protumäärää suhteessa hiilariin ja hyvää makua, niin mikäs siinä. Mun mielestä taas annoshinta nousee tossa jo aikalailla kohtuuttoman korkeaksi.

Samaa mieltä timban kanssa. Parempaa laatua saa mielestäni, kun ottaa perusheran ja malton sekoituksen ja siihen optimaalinen ruokailu, kuin jotain supermega HT-R über palkkaria isolaateilla ja glutamiinilla + kreatiinilla, kun kreakin saa kilon 20e, joka riittää ainakin puoleksi vuodeksi

Mun mielestä ainakaan hinta-laatusuhde ei oikeen oo kohillaan, koska jos HT-R :ssä

Energiaa 1480 kJ/ 350 kcal
Proteiinia 50 g
Hiilihydraattia 28 g
Laktoosia 2,2 g
Rasvaa 4 g
Kreatiinia 10 g
Glutamiini 10g
Natriumia 0,1 g
Kalsiumia 256 mg
Kaliumia 195 mg
Magnesiumia 25 mg

Kun taas esim. Muscle+ :ssa

Energiaa 1530 kJ/ 360 kcal
Proteiinia 41g
Hiilihydraattia 42g
Laktoosia 1,3g
Rasvaa 3,3g
Kreatiinia 6,8g
Natriumia 0,1g
Kalsiumia 424g
Kaliumia 149g

Ja kun vielä muscle+ saa 10e halvemmalla niin mielummin kyllä muscle+. mutta jos on rahamies niin mikäs siinä sitten :) ja huom, tää vain mun mielipide että älkää hermotko. :kippis1:

Tämä on minun mielestäni ominaisuuksiltaan samankaltainen tuote edullisemmin:

Ano´s special

Ravintosisältö/100 g
Energia 1485 kJ/349 kcal
Proteiini 51 g
josta lisätty L-glutamiini 10 g
josta kreatiinimonohydraatti 10 g
Hiilihydraatti 42 g
josta laktoosia 1,2 g
Rasva 2 g

Pakkauskoko: 1250 g
Valmistaja : Finnmax

Ei se yhtä hyvänmakusta ole, mutta vajaa 15€ halvempaa kuin HT-R. Proteiinina oli muistaakseni eri laatuisia heroja.

HT-R nauttimisen jälkeen ei tullut sitä "maltohöttö"-oloa joka tulee kun vetää 60g+ maltoa palkkarissa. Muutenkaan ei tullut sitä kunnon insuliinipiikkiä/väsymystä/turtaa oloa, joka tavallaan oli ihan positiivista. Maku oli muistaakseni vadelma, ja se oli ihan ok.

En kyllä enää osta, samankaltaisen tuotteen saa itse sekoiteltua huomattavasti edukkaampaan hintaan ja olen kyllästynyt kreatiinimonohydraatin aiheuttamiin ärsyttäviin iho-ongelmiin.

Käytin HTR:ää yhden pussin enkä ota toiste.Ei toiminut.Sekaan oli pakko laittaa lisäks malto ja dextro ja hera ennen kuin lähti toimimaan!:D

Ihmettelen vahvasti tuota protsku/hiilari suhdetta kyseisessä palautusjuomassa.

Eräs menestyvä suomalainen kehonrakentaja suosittelee minua aina ottamaan ainakin 100g maltoa reenin jälkeen ja kertoi itse ottavansa offilla jopa 150 grammaa. Myös monet markkinoiden laadukkaat palautusjuomat kuten forcen recovery sisältää hiilaria jopa puolet enemmän kuin protskua.

Tuo HT-R: sopisi mielestäni protsku/hiilari suhteen puolesta paremmin diettaajan välipalajuomaksi.

En nyt löytäny searchilla juttua joten aattelin kysästä. Laskettoko yleensä palkkarin mukaan dietin kalorimäärään vai lisäättekö sen ylimääräisenä ruokailuna treenipäivänä?

Omalla kohdalla tarkoitus laskea mukaan päivän kalori-ja hiilarimäärään.. Siitä en tiedä onko se "oikein"

No miks sitä ei laskis? Kaloreitahan sekin sisältää... eli tottakai lasketaan.

Tää olis mun mielestä kyllä sopinu tonne yleisiin kysymyksiinkin...

Back
Ylös Bottom