Palautusjuoma – Sekoitus joka ratkaisee treenin jälkeisen tuloksen

Meta title: ⚡🥤 PALAUTUSJUOMA – NOPEUTA TREENIPALAUTUSTA JA MAKSIMOI TULOKSET 🥤⚡

Meta description: Tehokas sekoitus heti treenin jälkeen nopeuttamaan palautumista ja varmistamaan lihaskasvun edellytykset.

pussin ostin, ja tuskin toista kertaa ostan

+maku
-hinta...
-...eikä silti toiminut sen paremman kun halpishera+malto+krea sekotus

100 g jauhetta sisältää:

Energiaa 1480 kJ/ 350 kcal
Proteiinia 50 g
Hiilihydraattia 28 g
Laktoosia 2,2 g
Rasvaa 4 g
Kreatiinia 10 g
Glutamiini 10g
Natriumia 0,1 g
Kalsiumia 256 mg
Kaliumia 195 mg
Magnesiumia 25 mg

toimii hyvin ja on hyvää

Pussista saa 13 annosta(â 100g) 4-jakosella reenatessa pussi ei riitä edes kuukaudeksi. :jahas: Proteiini ei ole isolaattia kokonaan. Tuon hintaisesta tuotteesta sitä voisi jo odottaa. Parempiakin vaihtoehtoja löytyy tuohon hintaan. :rolleyes:

Fast83 sanoi:
Pussista saa 13 annosta(â 100g) 4-jakosella reenatessa pussi ei riitä edes kuukaudeksi. :jahas: Proteiini ei ole isolaattia kokonaan. Tuon hintaisesta tuotteesta sitä voisi jo odottaa. Parempiakin vaihtoehtoja löytyy tuohon hintaan. :rolleyes:
Todellakin, itse aikoinaan luulin, että tuolla hinnalla saa ja hiffiä proteiinia, mutta eihän se näin ollu.:jahas:
Mutta ihan hyvä palkkari ja pitää varmaan ostaa joku kerta taas uudelleen.:kuola:

Kuten?

"maistoin" kerran jalkatreenin jälkeen tota suklaanmakuista ht-r:ää. Laitoin punnitsematta sheikkerin lähes täyteen sitä jauhetta ja vettä lisäilin aina sitä mukaa kun sain sitä vesi-jauhoseos vatkattua nestemäiseksi. Ygösellä naamaan ja hetken päästä helvetinmoinen sokerihumala tai vastaava,laatta meinas lentää ja huimas. En tiedä lasketaanko oudot olotilat plussaksi vai miinukseksi :D

+ Kaikki maut mitä olen maistanut ovat olleet hyviä.
+ Sekoittuvuus todella hyvä.
+ Hinta-laatusuhde ok.
+ Sisältää glutamiinia.
+ Sisältää kreatiinia.

Itse suosisin tota mitä NGV:kin tossa tavallaan sanoi.
Eli Mass Blastia ja sen joukkohon Kreatiinia.. Lisäksi vielä Hera80 niin saa kätevästi sen suhteen 1:1 ja lähteepähän vähän sen Blastin makeuttakin poies, tulee vähän neutraalimpi maku tosin jos makeasta tykkää niin makuasioista ei sovi tietenkään kiistellä. (:

Eli miten tää niinku onnistuu? Työnnänkö mä noi kaikki samaan boxiin ja paljonko mun pitää Kreatiinia ja Hera80 laittaa 4kiloon Mass Blastia?

Mulla menee...
Fast Whey+ 1dl
Fast Hera80 1dl
Fast Creatine puol ruokalusikallista
Fast Glutamine puol ruokalusikallista
Fast Dextro ruokalusikallinen
ja maltoa ruokalusikallinen ...shakeriin reenin päätteeks.Ihan ok combo.

Nyt kun toi whey+ on lopussa aattelin seuraavaa:

Fast HTR 3dl kahvin makuisena ja joukkoon vielä hera80 1dl.:rolleyes:

Mistä muuten sait littledragon67 noi Niasiinit ja Pantoteenihapot yms.?
Ja millä ihmeellä mittasit noi mg:t ja µg:t?

Evon Phase 3

Ravintosisältö per 100 g:

* 1385 kJ / 331 kcal energiaa
* 38 g hiilihydraatteja (josta 0,2 g laktoosia)
* 45 g proteiinia 100% isolaattia
* <0,5 g rasvaa

Kreatiinia ja L-glutaa löytyy myös. 2xpussia(16annosta) 35e. Mutta todennäköisesti kehityt yhtä hyvin vetämällä Mass2:ta 22.90e (tai Anal Blastia, joka on sama tuote ilmeisesti) hintaan ;) :kippis1:

Evon Phase 3

Ravintosisältö per 100 g:

* 1385 kJ / 331 kcal energiaa
* 38 g hiilihydraatteja (josta 0,2 g laktoosia)
* 45 g proteiinia 100% isolaattia
* <0,5 g rasvaa

Kreatiinia ja L-glutaa löytyy myös. 2xpussia(16annosta) 35e. Mutta todennäköisesti kehityt yhtä hyvin vetämällä Mass2:ta 22.90e (tai Anal Blastia, joka on sama tuote ilmeisesti) hintaan ;) :kippis1:

Onkos noi evot minkä makuisia?

eiks sillee sanota et mitä pahemman makusta, sitä tehokkaanpaa se on????

enpä nyt tiedä onko ihan näin :jahas:
Ite tykkään palkkariks ihan perinteistä

50:50 heraa/maltoa
+teelusikallinen glutaa ja kreaa

Mun mielestä mansikka funlightilla saa erinomaisen blandiksen ja kun laittaa runsaasti vettä niin kuin pitääkin ei siitä mitään puuroa tule vaan lähes janojuomaa :kippis1:

Back
Ylös Bottom