Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valmentajan ohjeella heraa 25 g ja maltoa 60 g...wtf?Mike sanoi:Punttitreeni ei kuluta kovinkaan paljon kaloreita, joten aina ei välttämättä tarvitse painottaa hiilaerihin. IMO proteiini on tärkeämpää palautumisessa.
Tape sanoi:mutta kun tästä pystyy näköjään nykyäivänä tekemään lähes nautintoakin, jota oikein odottaa, että NYT mää pääsen taas sen litkun ääreen...
Kissankuseenkin tyytyväiset älkööt vastatko
(kun ei tee sitä liian vetiseksi). Makuhermojen pitäis mulla olla ihan kunnossa :D .
HarryG sanoi:Muscle+:aa mullakin. HT-R:ssä on kreatiinit valmiina, muuten käsittääkseni samassa suhteessa hh:t ja pr:t... eli 1:1 tai 50/50(%)
juttu.
kysymys. Nautippa vaikka 50g ~4dl veteen (enemmän vettä laimeampaa ja sekoittuu paremmin, yllätys yllätys, ja vähemmän niin toisinpäin. kokeile mistä pidät eniten) sekoitettuna. Voit nauttia vaikkapa kokonaan treenin jälkeen. ½ ennen treeniä ½ jälkeen, tai hieman treenin loppupuolella, ja kaikki loput lopuksi.Tuota minusta voit ottaa 100g treenin jälkeen, vaikka olet muka noi pieni, itse olen 170cm pitkä ja painan aamupainona 7 kiloa vähemmän kuin sinä, niin otan palkariksi jotain tuon tapaista 100g. Ei se paljoa ole. Tosin itse olen hifistelijä enkä itse käytäisi tuota palkkaria, kun herakonseraatilla kestää iät ja ajat imeytymiseen käytän heraisolaattia, mutta toisaalta rahaa menee enemmän.. :itku:Perusasia sanoi:http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=30&products_id=384
Kuis tälläne miun kannattais nauttia? Oon kasvava nuori (177/70/14)
Eli kuinka monta grammaa kannattaa reenin jälkeen sekottaa ja mihin? Ottakaa huomioon se että en ole täysin kehittynyt, oletan että ei tarvii ottaa yhtä paljon kerralla ku aikuiset. Mihinkä tällänen siis kannattais sekottaa? Ihan vaan veteen? =)
Tais olla aikajuttu.
)