Palautusdrinksun miksailusta...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fluider
  • Aloitettu Aloitettu
Tää nyt saattaa olla täysin :david: -kysymys mut kysyn kuitenki ku en mistään vastausta löytäny:

Eli voiko palautusjuoman pölyt ja litkun sekottaa jo kotoa lähtiessä vai heitänkö pelkät pölyt sankoon ja otan tonkan maitoa messiin ja miksailen vasta reenin jälkeen?! :kippis1:

vai onks sillä mitään väliä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koska mulla on tylsä työpäivä ehdin mainiosti kertoa mielipiteeni tähän. :D
Voit sekoittaa ne jo kotona. Tosin lämpeneehän se litku siinä pullossa treenien aikana jos et saa sitä jääkaappiin. Mainio vaihtoehto ois käyttää vettä jota saanee salilta hanasta kylmänä. Ja kun väitetään että vesi on parempaa palautusjuomassa, niin mikset tekisi siten?

Voihan ne valmiiksikin sekoittaa, mutta joutuisasti sen tekee salillakin. Käyttää nesteenä vaikka vettä.

Tai sitten extreme tyyliin näin:
Ime poskiontelot täyteen nestettä, tunge vasen poski täyteen protskua ja oikeaan maltoa tms. treenin jälkeen avaat suun ja niistät-> nestettä valuu suuhun. Nyt vain purskuttelet ja nielaiset.
Ei mene aikaa kikkailuun ja palautuminen alkaa välittömästi. Vielä jos olet ennen treeniä ymmärtänyt laittaa monivitamiinivalmisteen korvaasi jemmaan niin samalla voit syödä sen(tabun,ei korvaa).

Originally posted by Hemppa
Tai sitten extreme tyyliin näin...
Toi on aika hyvä, ei tu turhaa tiskiä! :thumbs:
No eipäs tullut hoksattua et saahan sitä nestettä saliltaki. Ja vielä kylmää sellaista. :david:

Aina mukana

Mulla on yleensä aina sotkut mukana treenirepussa ja töissä koko päivän ja sitten on sellanen sauvasekotinkin niin saa tosi hyvin paukut sekasin. Ja veteen sekoitan poikkeuksetta. Sitä on aina tarjolla ja sen verran aina löytyy pistorasiaa, että saa sotkettua juoman.

Re: Aina mukana

Originally posted by Net Virgin
Mulla on yleensä aina sotkut mukana treenirepussa ja töissä koko päivän ja sitten on sellanen sauvasekotinkin niin saa tosi hyvin paukut sekasin. Ja veteen sekoitan poikkeuksetta. Sitä on aina tarjolla ja sen verran aina löytyy pistorasiaa, että saa sotkettua juoman.

Eikös se pelkkä sheikkeri nyt riittäisi?

Suositut

Back
Ylös Bottom