Palautumisjuomasta

Tuntuu olevan nykyään tärkeintä, mitä palautumisjuomaa käyttää. Ja sitten vielä valitetaan mausta. Olen kokeillut vuosien saatossa monia merkkejä, eikä mikään ole vielä maistunut oikeasti pahalle, soija mukaanlukien. Väitän, ettei sillä juomalla ole harrastelijan kehityksen kannalta juurikaan merkitystä.
Itse treeni on jäänyt sivuseikaksi, kun kiire on juomaan hyvän makuista palautusjuomaa.
Ja mistä tietää toimiiko tietty merkki vai ei. Itse en ainakaan ole koskaan sitä pystynyt huomaamaan.:eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
[avautuminen]
Jokainen uskoo miten haluaa, mutta kyllä itsellä on nyt ainakin sellainen kuvitelma, että palautusjuoma jotain auttaa ja siksi sen aion pitää mukana. Kyllähän se on perusteltua nauttia nopeasti imeytyvää palautusjuomaa treenin jälkeen, kuin syödä heti ruokaa. Toisaalta, jos teen kovan treenin, niin eipä siinä ruoka mene alaskaan heti.
Mutta se, että treenistä on tullut sivuseikka on täyttä paskaa. Omalla kohdalla tuo ei ainakaan pidä paikkaansa. Ja mulle sillä palautusjuoman maulla ei ole väliä, kunhan se vain sopii mut vatsalle.
[/avautuminen]

Kyllä se treeni on ainakin mulla ykkösasia... osta kerranki jotain kunnon palautusjuomaa niin voit huomata sen eron toimivan ja paskan välillä... salilla käy sellanen vanha jannu joka on ollut 80-luvulla suomen kehorakennus huippuja se kyseli multa noista lisäravinne jutuista ja annoin sille neuvoks et tilaa erästä tuotetta no se tilas ja oli ihan myyty ja kerto et sillon joskus oli vaan jotain soijarouhetta et noi nykyset jutut on ku joltain toiselta planeetalta ja voin sanoa sen että se jätkä tietää mistä se puhuu...

Käytän kyllä palautumisjuomia, ja ne ovat laadukkaita merkkejä, myös Prolabia. Mutta mistä te sen toimivuuden tiedätte? Luulen, että monelle se on hyvä maku=toimii hyvin.

Originally posted by Somchai
Käytän kyllä palautumisjuomia, ja ne ovat laadukkaita merkkejä, myös Prolabia. Mutta mistä te sen toimivuuden tiedätte? Luulen, että monelle se on hyvä maku=toimii hyvin.

Mä en oikein usko että palautusjuomien toimivuudessa on mitään yksilökohtaisi poikkeavuuksia. Ja sitä toimivuutta on varmasti aika vaikea huomata käytännössä, eli mä luotan asiantuntijoiden sanoihin ja käytän hydrolysoitua heraa ja maltoa palautusjuomassa. Jos olisi vähän enemmän kahisevaa niin vois ostaa CFM menetelmällä valmistettua heraa..

Terve

Kyselin jo tuossa toisessa otsikossa hyviä palautusjuomia. Josko tässä otsikossa löytyisi vastauksia.

Mun linja: käytän soijajauhetta muutoin, mutta yritän löytää jonkin hyvän palautusjuoman. En tähtää mihinkään maksimaaliseen lihaskasvuun vaan yritän pitää läskit poissa ja saada kohtuullisesti lihasta, mutta tuo soijajauhe ei kuitenkaan ole ilmeisesti hyvä palautusjuomana.

Voisiko joku laittaa tähän hyviä palautusjuomia niin etsin niitä kaupasta. Niistä myyjistä kun ei ole ollut oikein apua. Tällainen tavallinen jurpo on niin totaalisen pihalla sellaisen valikoiman edessä... ei niistä mitään tajua ilman teidän apua.

SOMCHAI
Mitäs crappia sie jauhat? No siis ensinnäkin se maku on jokaisen oma mielipide, toisen mielestä tietty maku on hyvä toisen mielestä ei. Ja sitä hyvää makua haetaan siksi että sitä jaksaa sitten litkiä kuukaudessa ne litrat ettei tarvi olla oksennuksen partaalla joka ikinen kerta kun nauttii palaria.

Treeni on numero yksi, mutta hyvä palari on tärkeä numero kaksi.

Itselläni ProPower Whey + MaltoDextrine (enpä muista valmistajaa..) tuli todella halvaksi + todella hyvän makuista on kun lisää kaakaojauhoo, eikä tuu puuroo tms ikävää, suorastaan herkullista. Eli 1.2dl heraprotskuu, 0.8dl maltoo ja 1.5rkl kaakaujauhoo.

Mielestäni et ole asioista perillä jos oletat että ihmiset ajattelevat sanomallasi tavalla: "Luulen, että monelle se on hyvä maku=toimii hyvin." ... en osaa edes ajatella, että joku maun perusteella voisi päätellä että "hei, tämähän toimii ja minusta tulee kuin coleman, koska tämä maistuu paremmalle kuin mikään herkku".

LUUMU
Voisiko joku laittaa tähän hyviä palautusjuomia niin etsin niitä kaupasta. Niistä myyjistä kun ei ole ollut oikein apua. Tällainen tavallinen jurpo on niin totaalisen pihalla sellaisen valikoiman edessä... ei niistä mitään tajua ilman teidän apua.
Tsekkaa ylempää --^

Ok, kiitti.

Eli tuo MaltoDex. on tuo "0,8dl maltoo..."
Ja tuo ProPowerWhey on tuo "1,2dl heraprotskuu..."

Ja ovat eri tuotteet? No, etsinpä noita ja sekoitan. Kiitti.

Originally posted by luumu
Ok, kiitti.

Eli tuo MaltoDex. on tuo "0,8dl maltoo..."
Ja tuo ProPowerWhey on tuo "1,2dl heraprotskuu..."

Ja ovat eri tuotteet? No, etsinpä noita ja sekoitan. Kiitti.
Annappa mailis niin mailaan detaileja sulle noista.

Originally posted by trebla
Ja sitä toimivuutta on varmasti aika vaikea huomata käytännössä, eli mä luotan asiantuntijoiden sanoihin ja käytän hydrolysoitua heraa ja maltoa palautusjuomassa. Jos olisi vähän enemmän kahisevaa niin vois ostaa CFM menetelmällä valmistettua heraa..

Onko tuo CFM hera todettu paremmaksi vaihtoehdoksi kuin hydrolysoitu heraisolaatti?

Itse kokoan palautus juomat aina itse treenaus vaiheen mukaan (massakausi / dieetti). Näin juomat tulevat paljon halvemmaksi kuin valmiina palautusjuoma sekoituksina ostettuina ja tarkoitukseen sopivimmiksi.

Treenin jälkeen lataan shakeriin maltoa, sokeria, heraa ja pilkottuja proteiinejä. Määrät vaihtelevat sen mukaan millainen treeni on ollut. Nesteeksi laitan yleensä tuoremehua ja lorauksen vettä.

Ei se hyvää koskaan ole mutta helppo, nopea ja tehokas eväs treenauksen jälkeen.

Originally posted by jpm

[avautuminen]Mutta se, että treenistä on tullut sivuseikka on täyttä paskaa. Omalla kohdalla tuo ei ainakaan pidä paikkaansa. [/avautuminen]

Alunperin ei varmaan ollutkaan juuri sinusta puhetta... ;)

Kuten toisaalla sanoin, myös minä olen huomannut lieveilmiön nimeltä lisäravinne on MUST! Saleilla tosiaan on tyyppejä joille tärkeämpi juttu on rasvanpolttotabut ja protskujuomat joilla pidetään proteiinitasot korkealla koska se polttaa rasvaa. Treeni tosiaan tuntuu olevan näillä tyypeillä sivuosassa... No, Suomi on vapaa maa ja salilla saa tehdä mitä haluaa.

Mullon tuota SF-Proteiinin aftrer traininkia jota mä juon treenin jälkeen vajaa desin, niin kannattaasko sinne heittää vielä vähän esim. heraa sekahan??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom