Palautumisjuoma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaybee
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onko noista palautumisjuomista mitään hyötyä kun käyn noin 4 kertaa viikossa 1h mittaisella lenkillä??? teen vatsalihaksia 3x30 ja leukoja 3x10 Eli onko mitään järkeä juoda lenkin jälkeen hera80 1dl 4dl maitoa???
edit: Niin ja vielä kun tarkoitus olis pudottaa vähän painoa niin tuleeko sitä lisää kun juo tota mixiä??

Lankkis sanoi:
ei ne kasva mut hitaat lihassolut kyl kehittyy ja tulee kestävyyttä
Mi? Hä? Ai siis venyttelyssä?

Uskallan sano että paskapuhetta. :D Ei vitussa kasva venyttelyssä mitkään lihassolut sillä tavalla että niiden suorituskyky paranisi missään suhteessa (paitsi tietenkin siinä venyvyydessä). (toivottavasti en tee itsestäni complete :david: :dia väittämällä väärin...). Venyttely on tärkeää muista syistä, kuten liikkuvuus ja käsittääkseni myös palautuminen.

Ja threadin aloittajalle. Paino putoaa jos kokonais kalorit on sopivat (alta kulutuksen). Itse joisin lenkin jälkeen jotain missä on myös enemmän hiilihydraatteja.

Mäkin tietämättömyyttäni oon paiskonu pari kilon pussia reco power juomaa salitreenien jälkeen, nutri plus tais olla merkkinä. Kannattaako tuon tapaisia litkuja juoda vai jätänkö samantien pois ennenkö oon päässy kunnolla alkuunkaan näiden aineiden kanssa takkuamisessa? Riittääkö potku neljä kertaa viikos tehtävään melko kovaan treeniin kun vaan syön niin prkeleesti ja unohdan palautusjuomat kokonaan?

Mäkin tietämättömyyttäni oon paiskonu pari kilon pussia reco power juomaa salitreenien jälkeen, nutri plus tais olla merkkinä. Kannattaako tuon tapaisia litkuja juoda vai jätänkö samantien pois ennenkö oon päässy kunnolla alkuunkaan näiden aineiden kanssa takkuamisessa? Riittääkö potku neljä kertaa viikos tehtävään melko kovaan treeniin kun vaan syön niin prkeleesti ja unohdan palautusjuomat kokonaan?

kyl mä niitä palkkareita vetelisin, sillä itekkin 4 kertaa siel salil viuhdon ja joskus on kyl ihan kyrpäotas ku ei ajksa tehdä. ite täl hetkel vedän hera80 ja siihen malto6 sekaan ..ja syödä tosiaan kannattaa..

moro.. ois kiva tietää kun olen käynyt nyt n. kuukauden salilla ja käyn siinä 4 kertaa.. ja olen kattonut kun ne vetää aina ´reenin jälkeen tota palautus juomaa.. voiko joku kerto lyhykäisesti tai pitkästi mitä se on ja onko siitä minulle hyötyä kun on tota keskivartaloo hiukan liikaa ja olen 16 ja haluasin vain tietää että onko se hyvää tavaraa..??

DeeDee sanoi:
moro.. ois kiva tietää kun olen käynyt nyt n. kuukauden salilla ja käyn siinä 4 kertaa.. ja olen kattonut kun ne vetää aina ´reenin jälkeen tota palautus juomaa.. voiko joku kerto lyhykäisesti tai pitkästi mitä se on ja onko siitä minulle hyötyä kun on tota keskivartaloo hiukan liikaa ja olen 16 ja haluasin vain tietää että onko se hyvää tavaraa..??
Siis palautusjuomassa on yleensä heraa ja maltoo, mutta sitten siinä saattaa olla kreatiinia, glutamiinia ja hiffimmissä tapauksissa leusiinia etc. Siitä on paljon hyötyä, koska keho saa todella nopeasti ravinto aineet (:lue rakennus aineet lihaksille) kroppaan ja päästään anabolian porteille. Eli kun palautuu nopeammin niin voi treenatakkin kovempaa.

(toivottavasti en tee itsestäni complete :david: :dia väittämällä väärin...). Venyttely on tärkeää muista syistä, kuten liikkuvuus ja käsittääkseni myös palautuminen.

Myöhäistä herra Hasselhoff.

Venyttely kehittää lihaksia juuri samasta syystä miksi se on myös tärkeä palautumiseen (ja se itse asiassa on tärkeä palautumiseen juuri siksi ym). En siitä tarkkaa selontekoa jaksa tehdä, mutta venyttämätön lihas ei kykene vastaanottamaan/liikuttamaan tarvitatvaa energiaa/nesteitä ym. Lisäksi venyttämätön lihas ei toimi toimi "täysillä" (ja herkästi vammautuu yrittäessä), joten venyttelyllä on varsin merkittävä vaikutus suorituskykyyn niin lyhyellä kuin pitkälläkin tähtäimellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
no tossa oli kattava vastaus lyhykäisyydessään no entäs kun mulla on toi maito allergia niin tietääkö ne jossain ravinne kaupas mitä niiissä on vai lukeeko se siin pussin tai purkin kyljes ei varmaan sellanen alle 0.2 laktoosia ei haittaa jos haittaa niin onko ihan maidottomia tuotteita... no onko toi palautusjuoma ihan sellanen ns. laillinen tökötti kun kaikki sanoo et on natuja niin pysynkö mäkin sellasena jos alan juomaan tota???

haluaisin vielä sanoa tohon kkhs:n sanomaan että ( kuulopuhetta ja faktaa) USA:ssa joku huippu yliopisto oli tehnyt tutkimuksen siitä että onko venyttelystä mitään erikoista hyötyä ihmiselle testissä oli ollut yli 300-500 ihmistä 3 vuoden ajan ja ne ei pystynyt mitenkään todistamaan sitä että onko ihmiselle mitään hyötyä venyttelystä ne olivat kirjoittaneet että siitä ei ole niin sanotusti hyötyä eikä haittaa.. eli se ei niin sanotusti paranna mitään urheilu suoritusta, mutta jos haluaa venyä normaalia ihmistä paremmin niin sitten.. mutta oman salibandy kokemuksen jälkeen voin sanoa että omasta mielestä se on terveellistä ja hyväksi lihaksille ( oma mielipide) mutta se on ärsyttvää tehdä ja olen huomannut senkin salilla ollessani että reenin jälkeisenä päivänä jos on ollut esim. vatsaa niin jos ei venyttele niin ei myöskään liiku hirveen juoheesti koska omiin ainakin sattuu ja jos venyttelee niin sen kyllä tuntee et on tehnyt jotain mutta ei sen kummempaa:D:D tämä on minun mielipide asiasta..

no tossa oli kattava vastaus lyhykäisyydessään no entäs kun mulla on toi maito allergia niin tietääkö ne jossain ravinne kaupas mitä niiissä on vai lukeeko se siin pussin tai purkin kyljes ei varmaan sellanen alle 0.2 laktoosia ei haittaa jos haittaa niin onko ihan maidottomia tuotteita... no onko toi palautusjuoma ihan sellanen ns. laillinen tökötti kun kaikki sanoo et on natuja niin pysynkö mäkin sellasena jos alan juomaan tota???

Pysyt natuna vaikka käytät palautusjuomaa, kreatiinia, glutamiinia, lisäproteiinia yms yms.. Kovia aineita et saa kaupasta, ainakaan Suomessa. Esim. Fastin Muscle+:ssa on tod. vähän laktoosia. Myöskään Optimumin After Max palautusjuoma ei tunnu aiheuttavan oireita, laktoosia siis vähäsen. Jos lisäprotskua halajat, niin uskon, että pystyt vetelee esim. American ProWheytä, siinä laktoosia n.3.5g/100g, eli 1.5g annoksessa ei paha. Jos on todella tarkkaa niin osta Heraisolaattia, mikä on käytännössä laktoositonta. Ikävä kyllä myös kalliimpaa.. :( V*tun laktoosivamma :curs:

mikä helpottoisi lihaskipua selkä ja hauis kipeenä, montako lepopäivää viikossa

kj
Mi? Hä? Ai siis venyttelyssä?

Uskallan sano että paskapuhetta. :D Ei vitussa kasva venyttelyssä mitkään lihassolut sillä tavalla että niiden suorituskyky paranisi missään suhteessa (paitsi tietenkin siinä venyvyydessä). (toivottavasti en tee itsestäni complete :david: :dia väittämällä väärin...). Venyttely on tärkeää muista syistä, kuten liikkuvuus ja käsittääkseni myös palautuminen.

Ja threadin aloittajalle. Paino putoaa jos kokonais kalorit on sopivat (alta kulutuksen). Itse joisin lenkin jälkeen jotain missä on myös enemmän hiilihydraatteja.

no onko toi palautusjuoma ihan sellanen ns. laillinen tökötti kun kaikki sanoo et on natuja niin pysynkö mäkin sellasena jos alan juomaan tota???

Palautusjuoma on "tiivistettyä" ruokaa nopeammin imeytyvässä muodossa. Periaatteessa samat hyödyt saat kun syöt purkin rahkaa ja banaanin treenin jälkeen. Mutta perus palkkari on yleensä halvempaa ja ainakin n. 100 kertaa kätevämpää kuin perus sapuskalla leikkiminen salin pukkarissa. Ja vielä se nopeusetukin on palkkarin puolella, miten isoa osaa se sitten käsitteleekään.

Mutta mitään tekemistä palkkarilla ja muilla lisäravinteilla ei ole hormonien ja muiden kiellettyjen aineiden kanssa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom