- Ikä
- 40
Niin treenaan salia 4 krt viikossa 3 jakoisella ohjelmalla, jossa joka toinen päivä on salia, joka toinen päivä lepoa. No olen vetänyt aina paikoin välipäivänä (oikeestaan fiiliksen mukaan) airobista, just esim tänään. Vedän melko raskaan lenkin, jossa juoksen 50-60% maksimisykkeellä, just sellasta optimaalista rasvanpolttovauhtia. Noin 10 kilsaa tuli juostua ja siihen meni sellanen vähän vaille tunti. Aina otan palautusjuoman salin ja juoksun jälkeen, mut tänään jostakin kumman syystä mä menin vetämään sen palautumisjuoman just ennen lenkkiä. Aattelin vaan, että onko tollatteesta paljon haittaa jos vetäsee protskut ja hiilarit ennen raskasta suoritusta? En siis ottanut sitä palautusjuomaa uudelleen, kun siitä nyt tulee aika paljon lisäkaloreita, kun muutenkin tukevasti syön.
Olo on ainakin ihan
Onko muuten ihan normaalia, kun mulla on noussut paino tässä parin viikon aikana sellatteella parilla kilolla. Mä painan nyt 80 ja risat, ekaa kertaa muuten meni elämässä tuo 80 kilon raja rikki!!
En mä uskois, et tuo painon lisäyskään mitään läskiä on, kun tällatteella samanlaisella ruokavaliolla paino on pysynyt aika vakiona tossa 77-78 kilossa...Ja muutenkin on tosi outoa, kun mä lihoon tosi huonosti, en tiedä mihin ylimääräset kalorit aina menee. Juhannuksenakin söin (ja join ) varmaan parina päivänä 2 kertaa kulutukseni verran, ja paino samassa vakiossa...
Olo on ainakin ihan
Onko muuten ihan normaalia, kun mulla on noussut paino tässä parin viikon aikana sellatteella parilla kilolla. Mä painan nyt 80 ja risat, ekaa kertaa muuten meni elämässä tuo 80 kilon raja rikki!!
En mä uskois, et tuo painon lisäyskään mitään läskiä on, kun tällatteella samanlaisella ruokavaliolla paino on pysynyt aika vakiona tossa 77-78 kilossa...Ja muutenkin on tosi outoa, kun mä lihoon tosi huonosti, en tiedä mihin ylimääräset kalorit aina menee. Juhannuksenakin söin (ja join ) varmaan parina päivänä 2 kertaa kulutukseni verran, ja paino samassa vakiossa...