Palautumishärdelli dietille

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
Mulla menee treenit yleensä aika myöhäseks, eli tossa klo 21.00 oon yleensä vasta salilta kotona. Niin tässä dietillä ollessa mietin tälläsen palkkarin että hurauttais tollaseen litran mittaan purkin rahkaa, desin kaurahiutaleita ja puoldesiä maltoa. Tosta sitten n. 1-1.5h vielä purkki rahkaa ja lusikallinen rypsäriä ja koisimaan. Ei toi tietenkään mitään hera-malto palkkaria vastaa mutta tässä dietillä nyt en kasva muutenkaan niin riittäisköhän toi teijän mielestä?

Tekisin samoin kuin Tahvo Tohveli (toki voit malton määrää jonkin verran palkkarissasi vähentää, mutta kokonaan en sitä dieetilläkään pois jättäisi). Lisäksi söisin ilta-ateriallakin jonkin verran hiilareita, koska kyseessä on kuitenkin treenin jälkeinen ateria.

Vai onko sinulla jokin erityinen syy olla ottamatta palautusjuomaa dieettisi aikana? ("kun en mä kasva kumminkaan" ei IMO ole sellainen)

Tossa mulla oli ajatuksena lähinnä se kun treeneistä oon yleensä kotona vasta siinä yheksältä niin tavallaan yhdistäisin sen palkkarin ja treenin jälkeisen aterian. Muttajoo, miten te sitten tekisitte ton? Normaali palkkari klo 21.00, siitä tunnin päästä purkki rahkaa, rypsäriä rkl, desi kaurahiutaleita ja tutimaa, oisko parempi?

SuperStar sanoi:
Normaali palkkari klo 21.00, siitä tunnin päästä purkki rahkaa, rypsäriä rkl, desi kaurahiutaleita ja tutimaa, oisko parempi?

Kuulostaa ihan hyvältä, tuossa ei tarvitse mennä maha kurnien nukkumaan.

SuperStar sanoi:
Tossa mulla oli ajatuksena lähinnä se kun treeneistä oon yleensä kotona vasta siinä yheksältä niin tavallaan yhdistäisin sen palkkarin ja treenin jälkeisen aterian. Muttajoo, miten te sitten tekisitte ton? Normaali palkkari klo 21.00, siitä tunnin päästä purkki rahkaa, rypsäriä rkl, desi kaurahiutaleita ja tutimaa, oisko parempi?

Mustakin kannattais ottaa se normi palkkari. Sitten jättäisin hiilarit pois siltä ilta-aterialta, vaikken osaakkaan perustella. (Ehkä joku viisaampi osaa, mulla vaan persetuntuma sanoo niin.)

Sen ainoon kerran kun oon tosissani dieetannut, niin otin tavaks syödä illalla salaatin jossa oli purkki tunaa, oliiviöljyä, oliiveja + tomaattia. Oli kivempi mennä nukkumaan kun tuntui siltä kun olis syönyt jotain tukevampaa, vaikkei kaloreita tullut sen enempää kun rahkasetistäkään. Mutta toi on tietysti vaan makuasia että mitä tykkää illalla syödä.

SuperStar sanoi:

Tämä kuulostaa jo ihan järkevällä. Ehdottomasti se palautusjuoma koko ajan mukana, oli sitten bulkilla tai dieetillä. Toki dieetillä voi vähän pudotella malton määrää pienemmäksi, teen itsekin niin.

Back
Ylös Bottom