palautumisesta!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raggi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
olen nyt tehnyt etu- ja takareidet eripäivinä ja esim siten, että : etureidet+olkapäät..joten asiaan. tossa yksipäivä kun olin salilla niin siinä sitten tuttu tuli juttelee ja kertoi, että oli lukenut jostain, että ei kannata tehdä esim, juuri etureisiä+olkapäitä samassa treenissä, koska treenin jälkeen yläkroppa palautuu ensin ja näin jaloille ei tule "palautumista" eli jalkojen treenaus menisi näin hukkaan.

eli pitääkö tuo väite totta?!

toivottavasti joku saa selvää tuosta tekstistä... :worship:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
raggi sanoi:
olen nyt tehnyt etu- ja takareidet eripäivinä ja esim siten, että : etureidet+olkapäät..joten asiaan. tossa yksipäivä kun olin salilla niin siinä sitten tuttu tuli juttelee ja kertoi, että oli lukenut jostain, että ei kannata tehdä esim, juuri etureisiä+olkapäitä samassa treenissä, koska treenin jälkeen yläkroppa palautuu ensin ja näin jaloille ei tule "palautumista" eli jalkojen treenaus menisi näin hukkaan.

eli pitääkö tuo väite totta?!

toivottavasti joku saa selvää tuosta tekstistä... :worship:

Aika höpöltä kuulostaa. Yläkroppa palautuu itselläni mielestäni nopeammin eli siinä mielessä "ensin". Tämä ei kuitenkaan ole pois jalkojen palautumisesta.

Reilusti Ruokaa vain koneeseen, niin palautuminenkin onnistuu.
Eli ei jonkun lihasryhmän palautuminen estä toisten lihastryhmien palautumista.

Ei pidä paikkaansa. Todella yleinen jako on tehdä esim. takareidet, selkä ja olkapäät (tai pelkästään takaolkapäät) samalla kertaa.

Vielä lisäyksenä, että useinhan on kuitenkin jako jalat, rinta/hauis jne. Niin tuskin tuosta jalkatreenistä on vielä täysin palauduttu, jos tuo rinta/hauis sattuisi olemaan seuraavana päivänä eli ihan vastaava asia, molemmat paikat yhtä aikaa tukossa. Tuskin siis pitää paikkaansa tai sitten olisin varmaan saanut samat tulokset ilman treeniäkin ;)

Zone-sarja -42%
Ihan järjettömältä kuulostaa väite, miten sitten vois tehdä kokovartalotreeniä ollenkaan jos näin ois, jalathan ei palautuis ja sitäkautta kehittyis ollenkaan! Ettei vaan ois joku jalkojen treenaamista vieroksuva tapaus tämä kaverisi... :eek:

Back
Ylös Bottom