Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by pvp
Miten kauan kestää kunnollinen palautuminen kovasta reenistä?Viikko ei riitä ainakaan itellä millään.
Tony Halmeen sanoin "ei ole ylitreenausta, on vain alisyömistä".
Itse olen samaa mieltä, kunnon bulkki päällä voin treenata aika helvetin kovaa ja silti viimeistään ylihuomenna on taas paikat valmiina seuraavaan treeniin.
Tony Halmeen sanoin "ei ole ylitreenausta, on vain alisyömistä".
Itse olen samaa mieltä, kunnon bulkki päällä voin treenata aika helvetin kovaa ja silti viimeistään ylihuomenna on taas paikat valmiina seuraavaan treeniin.
Uppailen aihetta nyt vähän, mutta tein nyt mitä tietoa itse löysin ja mitä iivili tuossa mainitsi niin listan palautumiseen vaikuttavista tekijöistä. Ja jos joku kokeneempi vielä jotain lisättävää tuohon keksii niin olisin kiitollinen, sillä kaikkea kannattaa kokeilla.
OT: eikös tuo ole arskan lause? :D :OT
Halme nappasi sen isolta Ahnuldilta, Arskan suusta tuli ämeriikän tyyliin "there is no overtraining, only undereating". Mutta se siitä.Ite luin tuon Viikingin voimaoppaasta joten oletan sen olevan Tonyn suusta peräisin.
Jos joku kaivaa dokumenttia joka näyttää toista niin ei sen mulle väliä ole ^^
Edit: Mansikkamehu on myös todella palauttavaa.. Ennen join appelsiinimehua, mutta kun vaihdoin palautuminen nopeutui 30%. (Tutkittu labratoriossa.)
Just :D
Ei muuta kuin mansikkamehua naamaan sitten. Milläköhän sä ton 30% nopeutumisen mittasit?
Sehän on tutkittu laboratoriossa vai oliko se labratoriossa