Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
voiko tällä 2 viikkoa treeniä 1 viikko lepoa-systeemillä sitten kehittyä? Tiedän että monet eivät pidä mitään taukoja mutta mulle taukojen pitäminen on tärkeää kun herkästi menen ylikuntoon.
Luulet vaan. Jatkat vain normaalisti treenejä, jos alkaa rauta painamaan (mukamas), silloin kehityt. Jos sulla oikeasti on tuollainen herkkyys, et pääse koskaan kierteestä pois, jos aina alat antamaan kropalle periksi, kun rauta vähän painaa. Muutos ---> kehitys.herkästi menen ylikuntoon.
mun on pakko pitää noita lepoviikkoja on pelattava varman päälle kun mulla oli 2006 niin paha ylikunto ettei päässy vuoteen salille. Koko ajan oli hermostunu olo eikä saanu nukuttua. Oon myös yrittäny rauhallisesti nostaa treeni volyymia. Pelkään että toi ylikunto tulis taas siksi pidän noita lepoviikkoja. Kuinka paljon muuten voimatasot laskee viikossa? Oon lukenu että 4 viikon levossa alkais laskemaan.
öö sykemittarilla?;)miten syke mitataan ?
onko ne kalliita :D
Mitä kovempaa treenaa sitä useammin kevennyksiä. Kaksi viikkoa treeniä ja ~5pv lepoa on hyvä jos treenaat oikeasti kovaa...siinäkin ajassa elmistön saa siihen kuntoon että tekee mieli tappaa itsensä tai muut...todennäköisesti treenailet kuitenkin löysemmin...ennustan et sulle ihan jeesh ois 3/1...kuinka usein palauttava viikko pitäsi pitää? Nyt olen pitänyt 2 viikkoa treeniä ja yksi viikko lepoa. Pelkään ylikuntoa. Olen ajatellut siirtyä 3 treeniä ja yksi viikko lepoa syteemiin. Katson että miten palautuu.