palauttaja+kotiruoka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sykerö
  • Aloitettu Aloitettu
olen tottunut syömään ennen salille menoa kotiruokaa nyt otan palkkarin enen ja jälkeen salin ja syön ruoan salin jälkeen kysymys kuuluu menevätkö ruoasta saadut ravinteet hukkaan koska otan palauttavaa ennen ruokailua paljon keho pystyy kerralla nottaa vastaan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
olen tottunut syömään ennen salille menoa kotiruokaa nyt otan palkkarin enen ja jälkeen salin ja syön ruoan salin jälkeen kysymys kuuluu menevätkö ruoasta saadut ravinteet hukkaan koska otan palauttavaa ennen ruokailua paljon keho pystyy kerralla nottaa vastaan

1. Opettele kirjoittamaan

Miten ravinteet menevät hukkaan? Kun otat palautusjuoman treenin jälkeen,ei ruoka mene hukkaan kun syöt palautusjuoman jälkeen, mutta hidastaa juoman imetymistä. Joten syö kotiruokaa palautusjuoman oton jälkeen. Hyvä aika olis 1½-2 tuntia. IMO ei ole järkeä ottaa palautusjuomaa ennen treeniä, tulee kalliiksi jos käytät jotain merkkituotetta. Siihen tarkoitukseen voit ostaa halpaa heraa,maltoa ja kokeilla.

2. Opettele kirjoittamaan

On kieltämättä aika pitkä ja epäselvä lause :david:

edit.
Mielestäni voit laittaa vastaavanlaiset kysymykset jatkossa tänne;
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=40870

ps. Kannattaa myös yrittää opetella kirjoittamaan selkeämmin.

ihmisen kohoo pystyy kerralla hyödyntää n:30-40g protskua. ja kannattaa pitää ainaki sellanen tunti väliä syömississä ennen ja jälkee treenin

ihmisen kohoo pystyy kerralla hyödyntää n:30-40g protskua.
Eiköhän tuo ole vain ihan legendaa... tästä on muistaakseni väännetty useammassakin ketjussa, ja tulos on ollut se, ettei tuolla ole todellisuuspohjaa. Mihin se proteiini sitten menisi?

ja kannattaa pitää ainaki sellanen tunti väliä syömississä ennen ja jälkee treenin
Tuo on kyllä ihan järkevä neuvo.

Opettele nyt jumaliste käyttämään niitä välimerkkejä.

Juu itekin oon lukenu että 30-40g protsku juttu on legendaa. Käsittääkseni ei o mitään tieteellistä pohjaa tuolla... jossain videossa missä oli ravinto juttuja jostain 80-luvulta sanottiin että yli 70g protskua on sitten liikaa. Kaippa se riippuu paljolti ihmisen koosta ja aineenvaihdunnoista yms... Liika on tietty liikaa :)

Ite oon ymmärtäny että pohjalle tuntia ennen protsku juoma ja puolentunnin sisään reenistä palkkari, sitten hiilaripitosta ruokaa tunti reenin/palkkarin jälkeen. Mut joo eikai ne hukkaan koskaan mene.

Mä oon taas kuullut, että yli 30grammaa yli ei kannata ottaa protua yhdellä aterialla. Tai siis jotain, et 30grammaa voi vaan imetyä kerrallaa. Mut totta tosiaan, mihin ne loput protut sitten menee/häviää :rolleyes:

Mä oon taas kuullut, että yli 30grammaa yli ei kannata ottaa protua yhdellä aterialla. Tai siis jotain, et 30grammaa voi vaan imetyä kerrallaa. Mut totta tosiaan, mihin ne loput protut sitten menee/häviää :rolleyes:

:anssi: eli jotain vanhaa tietoa tuo. Ei tietenkään kannata vetää 100 grammaakaan kerralla, mutta ei myöskään tuijottaa mitään 30 g "sääntöjä".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom