Palatus juomien maku ?

Ikä
36
Elikkä käytös on hera80 ja malto6 ja tietenki fast sheikkeri (btw ei oo pakkiksen tarraa vaikka täältä sen tilasinki :( ) Täss ois just kädessä sheikkiri joss on 1.5dl hera80 1dl malto6 ja koht oikeesti lentää laatta :urjo: EI TÄTÄ VAAN VOI SAADA ALAS! Jos jollaki ois joku hyvä "resepti" nii vois kertoa vai pitääkös ihan suosiolla vaihtaa kalliiimpaan ja maustettuun vaihtoehtoon ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kokeile kaakaota mukaan. Jos mintunmakuista löydät, aina parempi.

Melko neutraali makuhan tuossa sekoituksessa on. Jos ei muka mene alas, niin jotakin Fun Lightiä loraus sekaan, niin pitäisi upota. Omat suosikkini ovat tällä hetkellä vadelma ja metsämarja.

Sabin sanoi:
Melko neutraali makuhan tuossa sekoituksessa on.

Ei tod. ole. Neutraalin reeni sukilta saattaapi maistua ennemminkin.

Jokaisen, joka kitisee halpisheran (esim. FASTin Hera80) mausta, pitäisi ostaa kokeeksi Whey Saatanaa pussillinen. Tai no, ehkä mikä tahansa hydrolysoitu hera kelpaa, koska arvelen, että ovat kaikki aivan yhtä kuvottavan makuisia. Ehkä imeytyvät nopsasti, mutta maistuvat tod. pahalle.

Ainiin, jos et tiedä, mitä Whey Saatana on, niin eikun pakkotoiston hakuun vain ko sanat ja lukemaan. ;)

Myös Tonzan ja Sabinin vinkit auttavat varmasti. Lisäksi voi kokeilla lisätä vettä niin paljon, kuin sheikkeriin mahtuu, se laimentaa makua.

-Marchi- sanoi:
Ei tod. ole. Neutraalin reeni sukilta saattaapi maistua ennemminkin.

Juu, no syö pussillinen halpissoijaa, niin muuttuu mielipide. Hera80 on oikein maukasta paljailtaankin verrattuna semmoisiin.

Ei hydrolisoitu hera ainakaan meitsin suussa pahalle maistu, vähän se on kirpeän makuista mutta muuten ihan jees...

Elikkäs makuun täytyy vaa tottua :D. Mutt lisää reseptejä vaan tälle threadile! Testais eka tota fun lightia ja sitt vaikka tota kaakaota eiköhän tää tästä ku tota heraa ja maltoaki viel isot pussilliset jäljell :lol2:

Samaa settiä tuli itse ostettua aikoinaan perehtyessäni ensimmäistä kertaa lisäravinteiden saloihin. Neutraali maku aiheutti alussa aika pahan järkytyksen. En todellakaan pystynyt vetämään yhtä pientä kulausta enempää, kun jo oli ainekset pyrkimässä takaisin ylös :(

No siinä sitten lutrailin jonkun sitruunaisen fun lightin kanssa, mutta maku oli mielestäni peräti vielä neutraaliakin huonompi. Kaakaon kanssa maku tuli vähän inhimillisemmäksi, mutta taisin laittaa liian vähän, kun ei se senkään kanssa alas mennyt järin helposti. :whip:

Muutamaksi kuukaudeksi saivat pussukat jäädä kaappiin vanhentumaan, kunnes eräänä päivänä ajattelin, että pakkohan ne on vetää kun kerta on ostettukin. Käsittämättömän suureksi hämmästyksekseni meni palkkarit alas tällä kertaa ihan ongelmitta ja ilman mitään maustamisia. Siitä olenkin vedellyt maustamatonta protskua ja hyvin uppoo. En vieläkään oikein tajua, mitä tapahtui, mutta hyvältä maistuu nykyään. :kuola:

Että eiköhän se siitä lähde sielläkin päässä!

Siis Fastin Hera80 on mun mielestä aikalailla hyvää, eikä kyllä hydrolysoidutkaan mun suussa mitenkään erityisen pahalle maistu.

Laita vaikka vanilliinisokera sekaan pikkusen, en tosin tiedä miltä sitten maistuu mutta...

Itse lähinnä nautin siitä, että saan kiskoa helvetin pahan makuista halppisheraa + maltoa, vitamaxia, glutaa, bcaa:ta, ja kreatiinia suupielet solmuun vääntyneinä! Kaikki maustamattomia tai, muuten vaan mahdollisimman pahanmakuista!

Ei sitä maun takia juoda :) Raivolla vaan ääntä kohti!

en voisi kuvitellakaan vetäväni maustamatonta heraa kun maustetunkin alas saaminen on välillä työn ja tuskan takana... :urjo:

Hera80 on tosiaan ihan saatanan pahaa. Osta vaikka whey3:sta tai Pure Wheytä suklaan makuisena, kyllä siitä mausta kannattaa vähän lisähintaa maksaa. Mä en ainakaan ole keksinyt millä sen kuvottavan maun saisi peitettyä eikä minusta ole tarvettakaan kun hyvän makuisiakin juomia on tarjolla. Ei se paha maku ketään miehekkäämmäksi tai isommaksi tee. On yksinkertaisesti typerää yökkäillä jonkun paskaheran kanssa kun palautusjuomasta voi oikeasti nauttiakin.

Omassa palautusjuomassani on vähän yli 1dl tuota hera80:ntä, saman verran malto6:sta, pari lusikkaa kaakaota ja pari desiä vettä, ihan hyvältä maistuu mielestäni. (Isoja lusikallisia sitten x))

Onko sitä palkkaria ihan välttämätöntä maistella..? :rolleyes: Itse ainakin vaan nielen sen kummemmin maistelematta..ja hyvin menee alas. :)

Emppuli sanoi:
Onko sitä palkkaria ihan välttämätöntä maistella..? :rolleyes: Itse ainakin vaan nielen sen kummemmin maistelematta..ja hyvin menee alas. :)

Siis nimenomaan. Ei sitä ole tarkoitus maistella ja haistella, kuin jotain viiniä. Sitä se nimittäin ei ole, eikä edes säily yhtä kauan. Hera80 maustamatonta malton kanssa tilasin just yhteensä 10 kg satsin. Ja helposti menee alas, kun sekoittaa hyvin veteen ja sekamehuun. Jälkikäteen toki tuntuu pieni puistatus selkäpiissä, mutta... :

Jos se on nautinnollista, se EI voi toimia! :rock:

Tomppa85 sanoi:
Siis nimenomaan. Ei sitä ole tarkoitus maistella ja haistella, kuin jotain viiniä. Sitä se nimittäin ei ole, eikä edes säily yhtä kauan. Hera80 maustamatonta malton kanssa tilasin just yhteensä 10 kg satsin. Ja helposti menee alas, kun sekoittaa hyvin veteen ja sekamehuun. Jälkikäteen toki tuntuu pieni puistatus selkäpiissä, mutta... :

Jos se on nautinnollista, se EI voi toimia! :rock:

Ei voi ymmärtää tällasta asennetta mutta onneks ei tarvitsekaan...
Jos hyllyssä on tarjolla 2 palautumisjuomaa joista toisen aromina on kumisaappaassa hautunut villasukka ja toisen kermainen suklaa niin mä mieluummin valitsen suklaan mutta kukin tyylillään.

Oinasmie sanoi:
Elikkäs makuun täytyy vaa tottua :D. Mutt lisää reseptejä vaan tälle threadile! Testais eka tota fun lightia ja sitt vaikka tota kaakaota eiköhän tää tästä ku tota heraa ja maltoaki viel isot pussilliset jäljell :lol2:

Jos ei ole niin pennin päälle, niin suuntaa katseesi Sportpharman, Pr0labin jne. heroihin. Kilohinta niilläkin alle 25e/kg ja maku on jotain paljon parempaa. :kuola:

Välipalaprotsuksi US-Product Linen XL on parasta. :worship:

Suositut

Back
Ylös Bottom