Palatus juomien maku ?

Mielestäni aluksi oli palkkari paskan makusta, mutta se on vaan harjotuksesta kiinni. Ja kannattaa laittaa tarpeeksi heraa, koska laiha litku maistuu pahemmalle.

Ps. jos kunnon hien pukkaa treenissä päälle niin palautusjuoma maistuu taivaalliselta, aina.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
pollo sanoi:
Jos ei ole niin pennin päälle, niin suuntaa katseesi Sportpharman, Pr0labin jne. heroihin. Kilohinta niilläkin alle 25e/kg ja maku on jotain paljon parempaa. :kuola:

Välipalaprotsuksi US-Product Linen XL on parasta. :worship:

Näitä minäkin suosittelen. Sekoittaa vaikkapa 1:1 suhteessa ton hera80:n kanssa, nuo on nimittäin jo aikaan sairaan imeliä pelkiltään. Tolleen teen nimittäin itse ja hyvää tulee.

jaa nää hymiöt ja tähdet ei sitte toiminu :S, pahoittelen

Joo kyl nämä on saatava alas hinnalla millä hyvänsä! :D vaihetaan sitt merkkiii jos ekan pussin viimeisetkin palkkarit maistuu samalta sukkikselta ku nytki

Tässäpä ideaa muillekkin, etenkin jos on samanlainen nirppanokka kuin minä ja tykkää hyvänmakuisista jutuista.

Säästää sitte jostain muusta turhasta sen 15e kuussa lisää, että saa sen paremmanmaukisen palautusjuoman niin ei tarvitse kärvistellä minkään "neutraalin" maun kanssa ja ootella kumpaan suuntaan palkkari lähtee kääntymään kun sen juo :piis: :D :piis:

Ei oo iso raha maksella lisää kuitenkaan.

Juups, turha valitella pahanmakuisista palkkareista kun tarjolla on niinkin herkkuperseystävällisiä valmistajia ku esim. Sportpharma ja Prolab... Ainakin Sportpharman mansikkaa joisi jo ihan sen ehanan maun takia :kuola: :kuola:

kahlaajalintu sanoi:
Tässäpä ideaa muillekkin, etenkin jos on samanlainen nirppanokka kuin minä ja tykkää hyvänmakuisista jutuista.

Säästää sitte jostain muusta turhasta sen 15e kuussa lisää, että saa sen paremmanmaukisen palautusjuoman niin ei tarvitse kärvistellä minkään "neutraalin" maun kanssa ja ootella kumpaan suuntaan palkkari lähtee kääntymään kun sen juo :piis: :D :piis:

Ei oo iso raha maksella lisää kuitenkaan.

Ton nirppanokkuuden lisäksi olen vielä pihi :D:D ett eiköhän mennä viel ainaki vähän aikaa halpis heralla. Lisää reseptejä vaa tänne :worship:

hyvän makunen ja tehokas palautusjuoma tulee ku sekottelee:
-fast whey3 1.5dl
-malto6 1dl
-5g glutaa
-5g kreatiina
:kuola:

Välistä tuppaa hämmentämään kuinka se suurin ongelma painoharjottelussa tuntuu olevan se erilaisten protskujauhojen (ja välistä sellaisenkin herkun kuin rahkan) nieleminen. Itse käytän Pakkiksen kommenttien perusteella kahta maailman pahimmanmakuista lisäravinnetta, Fastin heraa ja soijaa, eikä kumpaisenkaan alas saamisessa ole erityisempiä ongelmia ollut. Kun treenin jälkeen vaappuu vapisevin jaloin pukuhuoneen puolelle nii se halveksittu perushera kaakaojauhon kera maistuu suorastaan hyvälle. Samoin kuin ennen nukkumaanmenoa iltamaito soijan ryydittämänä.

Javu sanoi:
Ei voi ymmärtää tällasta asennetta mutta onneks ei tarvitsekaan...
Jos hyllyssä on tarjolla 2 palautumisjuomaa joista toisen aromina on kumisaappaassa hautunut villasukka ja toisen kermainen suklaa niin mä mieluummin valitsen suklaan mutta kukin tyylillään.

Ei tarvitse ymmärtää, eikä voikaan... :rolleyes:

Sitä vain, että jos vierastaa niin hirveästi sen protskudrinkin makua, niin voi olla juomatta ja vetää jauhelihaa sen sijaan. Tai sitten voi uskotella itselleen mainitsemaani tyyliin, että "on tästä jotain hyötyä kumminkin!" Pikku tsemppaus ei koskaan satuta, ja kaikkeen tottuu ajan myötä.

:piis:

Kyllä nuo pahanmakuiset juomat ovat aika vittumaisia, mutta ne saa kyllä alas kun ajattelee, että niiden ensisijainen tarkoitus on kuitenkin olla ravintoa eikä mitään delikatess-herkkuja. Eli silmät kiinni ja ääntä kohti!

Miksi sitten ostaa pahanmakuista, kun hyvääkin on tarjolla? Hyvä kysymys. Hinta on ehkä yksi vastaus, mutta useammin luultavasti se, ettei sen jauhon makua oikein pysty arvaamaan siitä pussin päältä, kun noita jauhoja ostaa. Itsekkin tuli ostettua XL:ää kahvin makuisena ja on kyllä sellasta settiä, että alta pois. Hyi saatana! Miten se haiseekin niin pahalle, että koko kämppä täytyy tuulettaa, kun vetäsee yhden juotavan! Hairahduin tuohon makuun, koska kyseinen jauho suklaan ja mansikan makuisena on herkkua, mutta halusin vaihtelua. No, ei auta ku vaan tsempata tuo pussukka (vaivaiset 2 kiloa), että pääsee taas nautiskelemaan suklaalla.

Niin ei tässä viestissä mitään pointtia ollut, halusin vaan avautua...

hera80 1.5dl + 1dl malto6 + loraus fun light vadelma sitruuna :kuola:
Tuli melkein jopa hyvän makusta :D Helposti sai alas vedettyä eli testakkaapas tämmöstä reseptiä joss ei meinaa hera maistua ! :thumbs:

Vaikka pystynkin pistämään kurkusta alas melkein mitä tahansa niin kerran kuitenkin lensi laatat. Sekoitin aamusella Whey3 (maustamaton)+malto drinksun veteen. Treenin tein iltapäivällä, joten tämä drinkki oli tietysti haalistunut taskulämpimäksi. Suunnilleen kolmannella kulauksella tuli liukenematon peukalon kokoinen paakku suuhun...se tulikin sitten ulos saman tien kylkiäisten kanssa :(

Nykyään ostankin sitten maustettuja. Viimeksi korkkasin wheyn banaanivaniljan :kuola:

Jos halpaa tahtoo niin ei sen tarvii niin hyvälle maistua. Itellä alussa oli tuskaa vetää tota alas, mutta vedä vaan parit kerrat niin siihen tottuu. ps. hera 80 on vielä aika hyvän makuista neutraaliks heraks.

Mä ainakin cappuchinon ystävänä sotken protskudrinkkeihin ja palkkareihin cappuchino jauhetta. Siis niitä maitoon/veteen sotkettavia valmisjuomajauheita. Peittää hyvin maustamattoman heraproteiinin maun. Mitä pahemman makuista proteiinia, sitä enemmän juomajauhetta.

Noissa kun toi maku on vahvempi kuin kaakaossa, peittää paremmin.

Vaniljanmakuinen Hera ja suklaanmakuinen Reco 2 on todella maukasta yhdistettynä. :kuola:

Naxu sanoi:
Mä ainakin cappuchinon ystävänä sotken protskudrinkkeihin ja palkkareihin cappuchino jauhetta. Siis niitä maitoon/veteen sotkettavia valmisjuomajauheita. Peittää hyvin maustamattoman heraproteiinin maun. Mitä pahemman makuista proteiinia, sitä enemmän juomajauhetta.

Noissa kun toi maku on vahvempi kuin kaakaossa, peittää paremmin.
paljos tollane cappuchino sit oikee maksaa? ettei sil hinnal sais jo sit valmiiks maustettuu..

Parhaan makuiset prodejauheet ovat mielestäni olleet Prolab PureWhey mansikka, Optimum 100% Whey Vanilla Ice-Cream, ja kolmantena (aavistuksen liian imelää minulle) ABB:n PurePro mansikka-banaani. On tullut kokeiltua evoja ja fasteja ja muita, mutta eipä ole noita voittaneita jauheita vielä vastaan tullut - vinkkejä otetaan vastaan :) HT-R kahvi kuulostaa houkuttelevalta, sitä voisi kokeilla ensikerralla..
US.P.L Prot-XL Vanilja ei muuten uponnut minulle oikein.

Suositut

Back
Ylös Bottom