Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pollo sanoi:Jos ei ole niin pennin päälle, niin suuntaa katseesi Sportpharman, Pr0labin jne. heroihin. Kilohinta niilläkin alle 25e/kg ja maku on jotain paljon parempaa.
Välipalaprotsuksi US-Product Linen XL on parasta.
kahlaajalintu sanoi:Tässäpä ideaa muillekkin, etenkin jos on samanlainen nirppanokka kuin minä ja tykkää hyvänmakuisista jutuista.
Säästää sitte jostain muusta turhasta sen 15e kuussa lisää, että saa sen paremmanmaukisen palautusjuoman niin ei tarvitse kärvistellä minkään "neutraalin" maun kanssa ja ootella kumpaan suuntaan palkkari lähtee kääntymään kun sen juo :piis: :D :piis:
Ei oo iso raha maksella lisää kuitenkaan.
Javu sanoi:Ei voi ymmärtää tällasta asennetta mutta onneks ei tarvitsekaan...
Jos hyllyssä on tarjolla 2 palautumisjuomaa joista toisen aromina on kumisaappaassa hautunut villasukka ja toisen kermainen suklaa niin mä mieluummin valitsen suklaan mutta kukin tyylillään.
paljos tollane cappuchino sit oikee maksaa? ettei sil hinnal sais jo sit valmiiks maustettuu..Naxu sanoi:Mä ainakin cappuchinon ystävänä sotken protskudrinkkeihin ja palkkareihin cappuchino jauhetta. Siis niitä maitoon/veteen sotkettavia valmisjuomajauheita. Peittää hyvin maustamattoman heraproteiinin maun. Mitä pahemman makuista proteiinia, sitä enemmän juomajauhetta.
Noissa kun toi maku on vahvempi kuin kaakaossa, peittää paremmin.