Pala turpoamaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pulla
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli auttakaas joku miestä mäjessä. USAn puolella lisäravinnetarjonta on hiukan toisenlainen kuin suomessa mutta mainokset ovat niin yliampuvia jokainen ettei niistä ota kukaan selvää, luvataan ummet ja lammet kolmessa viikossa. Käsittääkseni USAn puolella lisäravinteissa sallitaan suuremmat määrät vaikuttavia ainesosia ja nyt olisikin hakusessa niistä paras. Hakusessa on siis jonkinsortin ProteiiniHiilariKreatiini yhdistelmä tai mikä ikinä laittaa lihan pullistumaan! :) Naturaalina tässä siis pullistellaan joten ei siis sitä kuuluisaa "suurempaa voisilmää kaurapuuroon" olla todellakaan hakemassa... :)
Ja kiitoksia jo etukäteen vastauksista!

Jos haetaan parasta satsia proteiinia, hiilihydraattia ja kreatiinia, niin eiköhän se paras satsi löydy itse sekoittelemalla.
Ei muuta. Eipä kestä jo etukäteen

searchilla ei kyl tulle esiin mitään treadia missä olis puhuttu nimenomaan USAn lisäravinteista. Suomi-tuotteita kyllä on, mutta kun juuri nyt olen täällä rapakon toisella puolella niin eipä paljon Wheyn jauhoja täällä mussutella...

Jos nyt vaikka tota alla olevaa linkkiä tarkastelee (jos se nyt edes toimii) niin ei noista saamarin GNC:n tuotteista ota selvää erkkikään. GNC:n proteiinitkin maistuu niin suolelta että meinaa tulla pitkää sylkeä joka kerta kun sitä popsii. osaako joku heittää mitään muita merkkejä tai nettisivuja mistä voisi tilailla? Ja nyt sitten joku innostuu sanomaan että käytä searchia tai etsi itse... ei prkl...

http://www.drugstore.com/templates/...rxp1=CP-10974&trxp2=0&trxp3=11213&brand=12357

Ei pitäs yöllä vastailla mihinkään ku on toi luetun ymmärtäminen aikas kehnoo :(
En tosiaan taas hiffannu että nimenomaan tarkotit jenkkien lisäravinteita.

soryy T::david:

Yks mitä itse olen miettinyt jo kauan on Ergopharmin 1-AD. Sitä nyt saat sieltä tilattua vaikka mistä. Kokeile noiden edellämainittujen lisäksi ja vaikka ilman kreatiiniä ja kerro meille kaikille mitä olet huomannut. Joillakin keskustelupalstoilla olen vieraillut ja kaikesta päätellen sillä pitäisi olla ihan reaalielämässä jonkinlainen vaikutus voimatasoihin, ilmeisesti n. 2 viikon kuluttua käytön aloituksesta. Siis ihan oikea vaikutus jonka ihan oikeasti huomaa. Käsittääkseni ne käyttää sitä n. 6-8 viikkoa ja sit taukoaa. Olen koittanu saada yhtä kaveria jenkeissä lähettään mulle yhen sellasen ihan kokeilumielessä mutta saatana kun ei se suostu. Tämä 1-AD on kiehtonut minua jo pitkään mutta en ihan mielelläni ala maksamaan näitä eurooppalaisia hintoja, sieltä teiltä päin kun saisi niin paljon halvemmalla.

Mutta tutki tuotetta lisää ja jos innostut kokeileen niin postaa tänne kaikkien luettavaksi mitä on tapahtunut, luulen etten ole ainoa jota asia kiinnostaa(?)?
:thumbs:

Koitappa käydä GNC:llä ja maista esim. Met-Rx, lean body, scifit, muscle tech. Noista parhaan makuista on varmaan scifit ja met-rx. Varmaan löytyy ja sisältää samoja aineita, ehkä enemmän makeutusaineita ku maistuu yleisesti ottaen ameriikan herkut suomalaisia paremmilta.

Kokeile ihmeessä Next Nutritionin Designer Whey:tä, mitä UFS:kin möi suomessa pari vuotta sitten. Paremman makuista protskua et löydä.

Mega-Pro on jenkkiläinen merkki, liekkö vielä pystyssä. Käytin joskus 3-4 vuotta sitten ja olin tyytyväinen.

BioTestin Grow!ta oli aikoinaan pari muistaakseni 3,6 kg:n saavia, kun UFS:llä oli koe-erä sitä kaupassaan. Pakkauskoko oli valtava, joka tiputti annoshintaa kivan alhaiseksi. Grow! ei pysynyt Suomen markkinoilla, koska UFS panosti EAS:n tuotteisiin ja Grow!n maku, koostumus olivat parempia kuin EAS:n vastaavan tuotteen ja hinta alhaisempi.

Jos raha ei ole ongelma niin BioTestin Surge, jota saa UFS:sta olisi minun valinta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Pulla
... Hakusessa on siis jonkinsortin ProteiiniHiilariKreatiini yhdistelmä tai mikä ikinä laittaa lihan pullistumaan!

Minä ostaisin:

Crea:
  • SAN V12: 30 min ennen aamiasta ja treeniä
  • EAS Phosphagen HP: treenin jälkeen (sokerit)
Prostkut:
  • SAN Volu-Mass: treenin jälkeen
  • SAN Infusion: iltapalaksi ja mahdollisiksi välipaloiksi
Muuta:
  • Prolab Glutamine
Kaikki saat tilattua tuolta bodybuilding dot komista

Suositut

Back
Ylös Bottom