Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paksuusongelmat on paras korjata maastavedolla.
Itselläni maastaveto ei ole antanut kummoisestikaan paksuutta yläselkään.
Maastaveto ollut aina bravuuriliikkeeni ja alaselkäni fileet todella paksut yläselkään verrattuna, joten ainakin minun kohdallani ei maastaveto yläselkää mitenkään paksuussuunnassa kasvattanut.
Selkään(kin) tuli pattia seuraavalla ohojelmalla. kyykky 1 sarja, 20 toistoa. Joka sarjaan 2,5kg lisää painoa. Leuanveto ensimmäisenä päivänä 1, 2 -> seuraava treeni 2, 2 -> seuraava 3, 2 --> seuraava 3, 3 jne. 1 toisto lisää per treeni. Kolme kertaa viikossa oli treenit (ma, ke, pe) ja liikkeet kyykky, leuanveto lisäpainoilla, pystypunnerrus tangolla istuen ja vatsalihakset roikkuen. Sen aikaa tuo toimii kun ehtii palautua. Painot kuitenkin kannattaa pistää sen verran raskaiksi, että jaksaa tehhä ja ainoastaan sen kaks sarjaa per treenikerta. Ei varmasti tämä reeni kaikille passaa, mutta mulle tuotti ihan hyvin tulosta.
Ihme kikkailua :P Minimaalinen volyymi, ei ollenkaan rintaa, ojentajia ja trapseja tosi vähän, ei sivuvatsoja/kylkiä...
eli muuten oon vuosien mittaan kehittynyt ihan hyvin ja kuitenki pysynyt melko kireänä, mutta yläselkä tuntuu junnaavan paikoillaan. leveyttä siitä jonkin verran löytyy, mutta paksuutta tarvis kipeesti saada lisää!
mitat on 174/84
jos vaan joku viitsis jelpata niin olisin kiitollinen.. thäääänx.. :dance: