Paksun selän rakentaminen!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
jos tarkotat nimenomaan selän keskiosassa olevat paksut pallukat? http://idaimakaya.com/images/dorian yates back.jpg

niin

Trapezien keski+alaosaan kulmasoutu tangolla/käsipainoilla/t-tanko/alatalja soutu.

Suosittelen alataljaa leveällä otteella, sitä harva tekee. Älä kuiteskaan avusta alaselällä edes vahingossa. Isoimmissa painoissa voi sanoa auts niiku mulle kerran kävi.

Onko kukaan kokeillut "kulmasoutua" renkailla? Eli siis lasketaan renkaat sopivalle korkeudelle, laitetaan koroke jaloille ja mennään roikkumaan renkaista selkä kohtisuoraan lattiaan nähden, jalat korokkeella. Siitä sitten kiskoo itseään ylöspäin. On hurja polte, vaikka liike näyttääkin aika randomilta! ;)

Pitäis joskus kokeilla. Teen nykyään kaikki leuanvedot kylläkin renkailla, just sopivan haastavaa touhua.

Niin ja iso selkä rakennetaan maastavedolla, rinnallevedolla ja leuanvedoilla niin paljoa tuntumasta välittämättä kunhan tekniikka ei kuse.

Tuossa sitten kannattaa keskittyä siihen negatiiviseen oikein erityisesti. Silloin tuntuu parhaiten. Itse teen tämän supersarjana normi kulmasoudun kanssa. Tekee höpöä :D
Mä en tuntumasta niin paljoa välitä, pääasia että sarjapainot kasvaa. Tosiaan mulle on se pääasia että voimaa tulee, se koko kyllä tulee siinä samalla. :-)

Mä en tuntumasta niin paljoa välitä, pääasia että sarjapainot kasvaa. Tosiaan mulle on se pääasia että voimaa tulee, se koko kyllä tulee siinä samalla. :-)

Niin no, voihan tuossa sarjapainojakin nostaa, mutta on kyllä ilkeä liike tehdä lisäpainoilla. Tuo on tollanen hyvä kehonpainojuttu kyllä selälle ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom