pakollinen treenitauko

Sattui sunnuntaina pikku äksidentti(muljahti olkapää niskantakaapun.paikoiltaan)sairaslomaa 1kk.:(
Mut siihen kysymykseen,kannattaako lisäravinteita beta-alaniini,kreatiini,protskujuomat yms.ottaa tauon aikana??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Piti oikeen uus ketju tehdä tätä varten?

Hys nyt! Ei elämä näin vakavaa ole.

Asiaan:
Mun mielestä kaikki ravinto joutais ottaa luonnollisesta ruoasta eikä laboratoriossa kyhätyistä yhdisteistä.
Niin tai näin, oli ruokavalio mikä tahansa, niin ilmeisesti sun kalorikulutus varmaan vähenee, niin kandee ehkä sen mukaa syömistäkin vähentää. Riippuu tietty mitkä on tavoitteesi treenaamisen suhteen.
Joku minua fiksumpi osaa kertoa kyseisten lisäravinteiden einehtimisen käytön suhteen kun ei ole treeniä tiedossa.

Kyllä mä vedän lähes ilman lisäravinteita, ottaa vaan tarpeeksi proskua ruuasta, protskudrikkejä ja patukoita menee välillä kun ovat niin herkkua:kuola:
Tai no lähes samat vitskut yms. mä vedän kipeenäkin.
Mulle tuli n. viikon treenitauko kun kuumetta oli aamulla 39,3 ja tulehdusarvot 138.

Mitä toi nyt tarkotti? Laboratorioissa kehitetyt yhdisteet, joita ruoka on täynnä?

Että, ravintolisät ei mielestäni kuulu ihmisen normaaliin ruokavalioon, koska ne ovat luonnottomia. Kaikki ravintolisät ei ole, mutta yleensä mitä jengi popsii, ovat.

^ Foliohattu päähän taas... Ravintolisäthän nyt varmaankin on luontaisia, niiden tuotantotapa ehkä ei. Hyvä pointtihan sulla on, että se ruokavalio on tärkein.

Mun mielestä ei kannattais kuukauden tauolla vedellä kreatiinia tai ylimäärästä proteiinia tms. vaan nimenomaan keskittyä siihen terveelliseen ruokaan. Tietty jos kreaa vedät tankkaus- /ylläpitojaksoperiaatteella, niin pidä vaikka tässä välissä se pieni tauko ja sit vähän ennen saikun loppua vaikka tankkausjaksolla taas alottelet.

Ja tosiaan, jalkoja ja vatsoja voit varmaan treenata, tosin jos oikeesti on olkapää kipee ja lääkitystä siihen niin itse en kyllä tekis mitään vaan antaisin sen rauhassa parantua.

Itsekään en mikään vanha ole, mutta enemmän tai vähemmän jo yli kymmenisen vuotta treenannut (narukäsi edelleen) mutta muistakaa nyt nuoret että se treeni ei mene hukkaan vaikka se palkkari sattuisikin jäämään kotiin tai yhtenä päivänä jää kreatiinit ottamatta tankkausjaksolla. Pääpaino treenissä ja ruuassa!

Suositut

Back
Ylös Bottom