Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä olette ostelleet istuvia t-paitoja ja pitkähihaisia? Ärsyttää ostaa aina joku L-XL koko, mutta mahasta jää roikkumaan kangasta.

Stokkalta saa hyvän mallisia bodyguard merkkisiä yksvärisiä t-paitoja, ainakin joskus oli pitkähihaisiakin. Ei mitään ikuisia mutta hintaansa nähden jees.

Kaikille suosittelen sellasta että ostakaa joku snapback, mieluiten OBEY merkkinen, pistäkää se päälaelle keinumaan, niin ettei se pysy edes päässä kunnolla.
Näyttää niin perseeltä että mä arvostan jo.

toi ja tää samaanaikaan on tulevaisuudessa muotia :)
http://www.findance.com/uutiset/20044/huh-mika-naky-kamalin-miesten-alusvaate-koskaan?fb_action_ids=10200381776041345&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map={%2210200381776041345%22%3A242616815878345}&action_type_map={%2210200381776041345%22%3A%22og.recommends%22}&action_ref_map=[]

Mistä olette ostelleet istuvia t-paitoja ja pitkähihaisia? Ärsyttää ostaa aina joku L-XL koko, mutta mahasta jää roikkumaan kangasta.
Joo käy kattoon Stockalta. Siellä on kahdesta eri materiaalista noita pitkähihaisia t-paitoja, puuvilla-elastaanista mikä on hieman ohuempi ja 100% puuvillaribistä mikä on edellistä aavistuksen paksumpi. Molemmat joustaa kivasti eikä pitäis jäädä mahaan ylimääräistä kun ostat sopivan koon. Lyhythihaisia yksivärisiä löytyy myös vastaavista laaduista. Tosiaan Bodyguard-merkkisiä ovat.

Rebel-Spirit-Hemd-LSW121361.rs_bd_001_wa.jpg

Tää alkaa painii samassa sarjassa liekki-paidan kanssa.
Onhan tämä jotain aivan järkyttävän rumaa, mutta onneksi tuon saa helposti heitettyä roskiin. Se jos mikä on surullista, että tämä tyyli tuntuu olevan yleisin tyyli tatuoinneissa. Käykääs vilkaisemassa tatuointithreadia... jengi hakkaa noita pääkalloja, lusiferejä ym. manala -henkistä leimaa ihan kiimassa ihoonsa. Sitten ne sanoo, että aivan sama mitä muut ovat mieltä, tämä merkitsee minulle jotain vitun deeppiä. On se vain kumma homma, että 90 prosentille tatuoinnin ottajista iron maidenin selkäliput ovat olleet elämässä niin vaikuttavia asioita.

Niin, mikä oli pointti? Jos noita rumia kuvia ei kestä vaatteissakaan niin miksi niitä hakkaisi ihoonsa. Jos tatuointia halajaa niin mitä jos oikeasti miettis mistä tykkää eikä ensimmäisenä ottais niitä iron maidenin julisteita esille.

Onhan tämä jotain aivan järkyttävän rumaa, mutta onneksi tuon saa helposti heitettyä roskiin. Se jos mikä on surullista, että tämä tyyli tuntuu olevan yleisin tyyli tatuoinneissa. Käykääs vilkaisemassa tatuointithreadia... jengi hakkaa noita pääkalloja, lusiferejä ym. manala -henkistä leimaa ihan kiimassa ihoonsa. Sitten ne sanoo, että aivan sama mitä muut ovat mieltä, tämä merkitsee minulle jotain vitun deeppiä. On se vain kumma homma, että 90 prosentille tatuoinnin ottajista iron maidenin selkäliput ovat olleet elämässä niin vaikuttavia asioita.

Niin, mikä oli pointti? Jos noita rumia kuvia ei kestä vaatteissakaan niin miksi niitä hakkaisi ihoonsa. Jos tatuointia halajaa niin mitä jos oikeasti miettis mistä tykkää eikä ensimmäisenä ottais niitä iron maidenin julisteita esille.

Ottaapa se lujille. Vetäkääs välillä ne sailorit jalkaan ja joku kokomusta/tummansininen puku päälle, ni ei ahista. Käykää huutamassa kadulla muutamalle ohikulkijalle, et "saatanan edhardit, ootte hirveitä". Helpottaa.

Parastahan tatuoinneissa on se, jos niiden takana ei ole mitään diippiä. Ainakin ne diipit selitykset, joita olen eri tatuoinneille kuullut, vaikuttavat korneimmalta kuin se, että joku nyt vaan yksinkertaisesti on halunnut ihoonsa kuvan ilman mitään "syvällistä" selitystä.

Elikkäs kyselisin ehdotuksia laadukkaasta kevyestä talvitakista käyttäasteille -5/-10 ja sitten siitä kylmempien kelien työpaikkapyöräilyyn. Lämmin untuvaparka on jo, mutta se on aivan liian kuuma välillä nolla ja -5 astetta, sekä etenkin pyöräillessä melkeimpä missä tahansa lämpötilassa. Myös helman pituus ongelmallinen pyöräillessä.

Kriteerejä oli siis hengittävyys ja parkamallia lyhyempi helma. Ulkonäöllisesti saa olla urheilullinen ja/tai selkeälinjainen, muttei mitään tuulipukumallia, ei pussi, eikä sellaista tikattua kevyttoppatakkia, en vaan tykkää.
Hintarajan joutuu tyrkkäsemään joustavasti sinne 200 euron paikkeille, ei tietenkään haittaa vaikka jäisi allekkin.

Ehdotuksia? Paljon on tullut selailtua, mutta mieleistä ei ole vielä löytynyt.

^Jos hengittävyys on pakollinen ominaisuus niin eihän vaihtoehtona ole kuin jotkut lautailutakit tai muut tekniset kuoritakit. Varmaan kannattaa ne urheiluosastot käydä kiertämässä ensimmäisenä.

Elikkäs kyselisin ehdotuksia laadukkaasta kevyestä talvitakista käyttäasteille -5/-10 ja sitten siitä kylmempien kelien työpaikkapyöräilyyn. Lämmin untuvaparka on jo, mutta se on aivan liian kuuma välillä nolla ja -5 astetta, sekä etenkin pyöräillessä melkeimpä missä tahansa lämpötilassa. Myös helman pituus ongelmallinen pyöräillessä.

Kriteerejä oli siis hengittävyys ja parkamallia lyhyempi helma. Ulkonäöllisesti saa olla urheilullinen ja/tai selkeälinjainen, muttei mitään tuulipukumallia, ei pussi, eikä sellaista tikattua kevyttoppatakkia, en vaan tykkää.
Hintarajan joutuu tyrkkäsemään joustavasti sinne 200 euron paikkeille, ei tietenkään haittaa vaikka jäisi allekkin.

Ehdotuksia? Paljon on tullut selailtua, mutta mieleistä ei ole vielä löytynyt.

Minä hommaisin tuollaiseen käyttöön jonkun gore-tex, drymaxx etc kalvolla olevan rotsin. Pitää tuulta ja sadetta, menee niin kesällä kuin talvellakin. Sitten vaan alle lämpötilan mukaan kuteita, esimerkiksi merinovillaa. Retkeilykaupoissa kannattaa käydä pyörimässä, myös haltin outletissa larussa voi tehdä löytöjä.

Tästä olikin jo irkissä puhetta.

katso liitettä 106341

Mikä helvetti tää kyynärsuoja juttu on nykyää? Hyvän näköset paidat pilataan moisilla.

Toimistotyötä tehdessä oikeasti kaulaspaidat kuluu puhki (ainakin itselläni) juuri kyynärpäistä. Eli oikeasti niille olisi funktiota, vaikka rumia ovatkin,

Olen kuullut noista kyynärpaikoista kerrottavan, että ennen vanhaan kun oli vähän pulaa kaikesta niin paidat ja takit paikattiin ja että nuo paikat olisivat siitä sitten muotoutuneet muodiksi. Nykypäivänähän se taitaa olla niiden funktio vaikka toimistotyössä tosiaan paidat kuluvat kyynärpäistä. Mulla menee about 5-10 paitaa puhki vuodessa. Tai oikeastaan ne kuluvat sen verran että sitten repeytyvät juurikin kyynärpään kohdalta. Nojailenkohan mä liiaksi kyynärpäihini...

Nämä muotijutut saavat muuten alkunsa mitä ihmeellisimmistä asioista. Puvun takin alanappia pidetään auki, koska joskus joku merkittävä henkilö, olikohan joku kuningas, oli niin läski ettei alin nappi mahtunut kiinni. Taskuliinan tarkoitus oli toimia tähtäyspisteenä kaksintaistelussa, koska ne käytiin aamuhämärissä ja näkyvyys oli huono. Kravaatti oli aikoinaan jonkun armeijan käyttämä ruokalappu tms. Näistäkään tosin en ole satavarma mutta näin olen kuullut kerrottavan. Kertokaas muita vastaavia syntytarinoita jos tiedätte. Nämä on aika mielenkiintoisia.

Mulla menee about 5-10 paitaa puhki vuodessa. Tai oikeastaan ne kuluvat sen verran että sitten repeytyvät juurikin kyynärpään kohdalta.

Pelaatko pesäpalloa ammatiksesi vai mitä helvettiä touhuat jos menee noin monta paitaa vuodessa puhki kyynärpäistä? Itsellä ei ole mennyt koskaan kauluspaita kyynärpäästä puhki.

Itte diggaan tosi paljon Jack & Jonesin vaatteista. Ei niistäkään ole kaikki omaan mieleen, mutta enemmän kun muissa merkeissä.´

Näytän varmaan joskus joltain J&J muotinukelta kun kaupungilla kuljeskelen :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom