Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Takerruin tohon lihavoituun, kun kuulosti niin hyvältä diililtä. Onko kyse tästä? Jos on, niin on kyllä hyvän näköinen rotsi. Money well spent. Oon tosin ehkä snadisti puolueellinen kommenttini kanssa, koska itelle hommasin taannoin suht saman mallisen rotsin :D

On!

Toi varustelekan takki on saakelin halpa, mutta varmaan kanssa semmonen teltta, niinkuin 80% näistä tuntuu olevan. Ja haluan mielummin tommosen minkä linkitin. Ollaan koitettu kaverin kanssa ettiä, mutta tuntuu olevan paljon vaikeempaa kun osais kuvitellakaan. Jumaliste stockmannilla oli just tommonen kun kuvassa, mutta siihen oli integroitu poolokaulus. :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Et oo jumalauta tosissas!

Riippuu kantajasta, mutta jonkun päällä toi voi näyttää erittäinkin hyvältä. Tässä ketjussa yleinen kanta pukeutumiseen on kyllä erittäin konservatiivista (joku pitää jotain seiloreita tyylikkäänä), että hyvä saada myös vaihtelua.

Ja Ed Hardyt on just hyvät; moraalisäteilijät pääsee pätemään vastustaessaan ja haters gonna hate anyway. Tässä maassa, jossa crocseja, reinoja ja muita vastaavia pidetään pukeutumisena, edhardyt on kuninkaallista pukeutumista.

Riippuu kantajasta, mutta jonkun päällä toi voi näyttää erittäinkin hyvältä.
Kaikki vaatteethan näyttää yhtä hyvältä kunhan on vaan tarpeeks pimeetä... Etenkin näihin jo mainittuihin Japragin farkkuihin yhdistettynä toi paita toimii varmaan todella hyvin.

jeans-homme-japrag-jp111d-.jpg

Avot. En oo tästä farkkuvalmistajasta aiemmin kuullu, mutta ilmeisesti sama konsepti kuin Gazozin yms farkuissa eli pyritään tekemään mahdollisimman rumat housut farkkukankaasta. Sillä erotuksella, ettei tarvii olla mikään salimarkku että noista saa istuvat.

Riippuu kantajasta, mutta jonkun päällä toi voi näyttää erittäinkin hyvältä. Tässä ketjussa yleinen kanta pukeutumiseen on kyllä erittäin konservatiivista (joku pitää jotain seiloreita tyylikkäänä), että hyvä saada myös vaihtelua.

Ja Ed Hardyt on just hyvät; moraalisäteilijät pääsee pätemään vastustaessaan ja haters gonna hate anyway. Tässä maassa, jossa crocseja, reinoja ja muita vastaavia pidetään pukeutumisena, edhardyt on kuninkaallista pukeutumista.

Ei noista Ed Hardyista ja vastaavista kyllä tyylikkäitä saa mitenkään. Yksityiskohtia aivan liikaa, ihan kuin kangas olisi ammuttu haulikolla täyteen. Usein kuviot ja koristeompeleet ovat vielä ristiriidassa ja pilaavat vaatekappaleen leikkauksen linjakkuuden.

Tyylikäs vaate omaa puhtaat linjat, hyvän materiaalin ja istuvuuden. Yksityiskohdat ovat harkittuja ja korostavat kokonaisuutta.

Ei noista Ed Hardyista ja vastaavista kyllä tyylikkäitä saa mitenkään. Yksityiskohtia aivan liikaa, ihan kuin kangas olisi ammuttu haulikolla täyteen. Usein kuviot ja koristeompeleet ovat vielä ristiriidassa ja pilaavat vaatekappaleen leikkauksen linjakkuuden.
Noi Ed Hardyt on kyllä ihan kamalia ripuliräpellyksiä. Hyi vittu. Jos joku toisi mulle tollasen niin heittäisin sen tynnyriin kera kahden bensiinilitran ja pistäisin palamaan. Ei tollasta kehtaisi myydä edes eteenpäin. Joku vielä luulee että olen itse sitä pitänyt. Joku raja se on meikäläisen itsetunnollakin, vaikka rautainen onkin. Ed Hardya ei sekään kestä. Ja aina parempi kun ei pistä noita vaatekappaleita eteenpäin maisemaa pilaamaan. Parempi tuhota.

Itse kävin hakemassa tänään tän. Ihan hyvä diili, kun 299£ sai villaa ja mohairia olevan puvun, joka istuu hemmetin hyvin.

Joutuu ehkä TM Lewiniltä vielä käydä poistelee parit paidat, taskuliinat yms.

Asut ilmeisesti Lontoossa? Tuskin TM Lewinillä on myymälää Suomessa?

Jep kuten sanottu makunsa kullakin, ja onhan täälä nyt huomattavasti vähän "vanhemman" ikäluokan tyyliä jotka ei kyllä itteeni kiehdo ja varmaan näyttäisin enemmän pelleltä jotkut bleiseri, chinot ja nahkakengät päällä ku tossa minkä linkkasin :D

Asut ilmeisesti Lontoossa? Tuskin TM Lewinillä on myymälää Suomessa?

En onneksi, käymässä vain. Jostain muistin hämäristä tuli mieleen, että täällä on se. Keikarin puolella kovasti taidetaan kehua halpispukujen tekijänä.

Jottei mennä seilorilinjalle, niin itse tykästynyt rennommassa menossa tähän.
nu9ysahe.jpg

Itse kävin hakemassa tänään tän. Ihan hyvä diili, kun 299£ sai villaa ja mohairia olevan puvun, joka istuu hemmetin hyvin.

Joutuu ehkä TM Lewiniltä vielä käydä poistelee parit paidat, taskuliinat yms.

Käy samalla vilkaisemassa Hawes & Curtisin ja Charles Tyrwhittin myymälät. Pitäisi löytyä samalta kadulta. Noissa on melkeinpä omaan makuun paremmat kuosit kankaissa. Kropan mallista sitten riippuu missä liikeessä on parhaiten istuvat valmispaidat, ellet sitten tilaa mittapaitaa. Valmispaidat on aivan naurettavan halpoja Suomen hintoihin verrattuna. Ja laadusta tuskin tarvitsee edes mainita.

Tyylikäs vaate omaa puhtaat linjat, hyvän materiaalin ja istuvuuden. Yksityiskohdat ovat harkittuja ja korostavat kokonaisuutta.
Tän allekirjotan. Toisaalta taas mulle pukeutuminen on tapa ilmaista itseä ja itsen "hemmottelua" ja välillä kuljen sen verran... köh... eksoottisissa vetimissä ja yhdistelmissä, että kannatan ehdottomasti myös pukeutumista oman tyylin ja mielen mukaan välittämättä siitä, mitä muut ajattelee. Jos Ed Hardyt miellyttää itseä, niin sitten vaan niskaan. Niillä saattaa antaa ympärillä oleville ihmisille tietynlaisen kuvan itsestään, vaikkei sitä ehkä ajakaan takaa, mutta jos on sen valmis kestämään, niin silloinhan ei pitäis olla mitään ongelmaa.
Jos kuitenkin oma tyyli on hakusessa tai haluaa välttää erityisten mielikuvien luomista, niin silloin Pandakarhun vinkit on ehdottoman loistavat. Klassisuus on aina in ja varma valinta tilanteeseen kuin tilanteeseen. Toki täytyy sen verran olla pelisilmää, ettei samanlainen klassinen pukeutuminen välttämättä sovi työhaastatteluun, kaljalle kavereiden kanssa ja työpaikan pikkujouluihin.
Enkä mäkään menis työhaastatteluun pyjamahousuissa tai joulukuusihousuiksi nimeämissäni mustissa remmihousuissa d-lenkit ja niitit toisiinsa kilisten, vaikka molemmat on mulla nähty koulussa ja muutenkin julkisilla paikoilla. Ja vaikka olenkin luovalla alalla. Haluan kokea oloni ajasta ja paikasta riippumatta aina sen hetkisissä vaatteissa mahdollisimman hyväksi, itsevarmaksi ja persoonalliseksi – työhaastattelussa sellainen fiilis tulis kuitenkin luultavasti siisteissä farkuissa ja kauluspaidassa tai housupuvussa, jotka oon sit ehkä asustein tehny enemmän oman näköiseksi.

Käy samalla vilkaisemassa Hawes & Curtisin ja Charles Tyrwhittin myymälät. Pitäisi löytyä samalta kadulta. Noissa on melkeinpä omaan makuun paremmat kuosit kankaissa. Kropan mallista sitten riippuu missä liikeessä on parhaiten istuvat valmispaidat, ellet sitten tilaa mittapaitaa. Valmispaidat on aivan naurettavan halpoja Suomen hintoihin verrattuna. Ja laadusta tuskin tarvitsee edes mainita.

Thetiin vikan päivän shoppaukset Westfieldissä tänään. Mukaan tarttui Hawes&Curtisilta vaaleansininen paita korkealla kauluksella ja TM Lewisiltä Bourbonin värinen. Nyt kun on koko ja malli katsottu valmiiksi, niin voi tilaillakin. Hyvin istui molempien slimmein malli. 30£ per paita maksoi, niin onhan tää hitusen Suomea edullisempaa.

Thetiin vikan päivän shoppaukset Westfieldissä tänään. Mukaan tarttui Hawes&Curtisilta vaaleansininen paita korkealla kauluksella ja TM Lewisiltä Bourbonin värinen. Nyt kun on koko ja malli katsottu valmiiksi, niin voi tilaillakin. Hyvin istui molempien slimmein malli. 30£ per paita maksoi, niin onhan tää hitusen Suomea edullisempaa.

Niinpä, missäpä ei olis :itku:

Kaikille suosittelen sellasta että ostakaa joku snapback, mieluiten OBEY merkkinen, pistäkää se päälaelle keinumaan, niin ettei se pysy edes päässä kunnolla.
Näyttää niin perseeltä että mä arvostan jo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom