Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä noissa Armanin puvuissa oikeen maksaa? :wtf:
Puolet hinnasta tulee varmaan pelkästä nimestä, mutta entä se loppu?
Harvassa tulee aitoja Armaneja vastaan, hinta on aika tarkkaan suhteessa valmistusmääriin, jos verrataan käytännön merkitöntä, muihin oikeasti merkillisiin premium/high end/luxury -pukumerkkeihin.

Kiellettyjä on siis:
- Salihanskat, varsinkin kyykätessä
- Kaikenlaiset olkalaukut, niiden kanssa näyttää homolta. Kangaskassi sallitaan ekologisuuden ja kaljojen kantamisen hengessä
- H-D Sportsterit ja muut lähinnä puudelia muistuttavat moottoripyörät. Sportsterit ja puudelit on naisille.
- Lenkkarit, sneakerit ja muut Super Mario - kengät

Sallittuja:
- reput, koska ovat paljon kätevämpiä kuin olkalaukut. Niiden kanssa tulee myös aika miehekäs fiilis, eikä kullit ala vilisemään silmissä.
- tummat puvut. Muita värejä käyttävät pellet ja homot.
- Oxford - kengät (menikö oikein?) ovat klassikot ja sopivat tilanteeseen kuin tilanteeseen.

Jotenkin tulee mormoni-fiilis tosta "sallitut"-listasta. Mutta nämä asiat olen nyt ainakin oppinut jo. Tuleeko jotain lisää?
Komppaan :D. Kumman rajoittunutta porukkaa tuntuu pakkiksellakin liikkuvan. No onhan se aika perussuomalaista ettei haluta millään tavalla erottua massasta eikä missään nimessä varsinkaan pukeutumalla värikkäästi. Suomalainen mieshän ei vaatteilla koreile. No luulis että asenteet olis jo nuoremmalla polvella muuttuneet ja osittain ehkä niin onkin mutta monenlaista epävarmuutta paistaa edelleen kommenteista.

Ei minusta värikkäissä tai jopa vaaleanpunaisissa paidoissa vikaa ole. Kesällä mukava pitää muutakin kuin mustaa. Mutta laukut vain ovat no-no. Kiva että jotkut tykkää.

Vaarallista tuo laukun käyttäminen. Tai ehkä pelottavinta on tyyppien heikko seksuaalinen identiteetti. Varokaa nyt helevetti jos pistätte pinkin paidan päälle tai jotakin muuta geneeristä homovaatetusta, ettei *puff* teistäkin tule homoja! Hui! Ei se laukku teistä homoja tee, mistä tiedätte ettette näytä homolta jo ihan muuten vain?

Kyllä löytyy eräänlainen laukku ja en ainakaan vielä ole huomannut, että ois alkanu lerssit vilisee silmissä vaikka ehkä vähän pikkurilli onkin noussut kahvia juodessa.

No mutta miksi edes pukeutua kuin homo? Minusta pinkin paidan päälle laittaminen on vähän sama kuin jos pukeutuisi naisen vaatteisiin ;)

Kiellettyjä on siis:
- Salihanskat, varsinkin kyykätessä
- Kaikenlaiset olkalaukut, niiden kanssa näyttää homolta. Kangaskassi sallitaan ekologisuuden ja kaljojen kantamisen hengessä
- H-D Sportsterit ja muut lähinnä puudelia muistuttavat moottoripyörät. Sportsterit ja puudelit on naisille.
- Lenkkarit, sneakerit ja muut Super Mario - kengät

-Pinkit paidat
-Skinnyfit farkut
-Guidotyyli
-Pitkät hiukset, raidat on iso no no

Sallittuja:
- reput, koska ovat paljon kätevämpiä kuin olkalaukut. Niiden kanssa tulee myös aika miehekäs fiilis, eikä kullit ala vilisemään silmissä.
- tummat puvut. Muita värejä käyttävät pellet ja homot.
- Oxford - kengät (menikö oikein?) ovat klassikot ja sopivat tilanteeseen kuin tilanteeseen.

- Siniset farkut
- Maiharit
- Yksiväriset t-paidat
- Nahkatakit
- Kalju

No mutta miksi edes pukeutua kuin homo? Minusta pinkin paidan päälle laittaminen on vähän sama kuin jos pukeutuisi naisen vaatteisiin ;)

No se on sun mielipide. Mut eikös nuo tyttöjen ja poikien värit ole jotain ala-aste juttuja.

Tosin itse olen vielä sen verran ahdasmielinen, että en ymmärrä miksi mies pitää naisten housuja. Tai no, jos on joku rokkari tms. jonka tyyliin kuuluu tällainen pukeutuminen niin ehkä sit. itse en ole rokkari tms. joten en laittaisi päälleni naisten housuja. Miesten vaatteista löytyy mulle ihan tarpeeksi valikoimaa, eikä tyyliini muutenkaan kuulu pukeutua kuten naiset.

Miksi joku haluaa pukea naisten housut jalkaansa? Näitä pillihousujahan saa ihan miehille suunnatuissa kooi.. miten se taipuu(?) ja jos on liian löysiä, niin kävelee sinne henkkamaukalle, niin johan reidet on turpeana.

Lähdin Moskovassa etsimään pukua. GUMmissa ja parissa kymmenessä muussa paikassa kävin. Ainoat paikat josta löysin sen koon puvun mistä mahtui käsi hihasta sisään, oli Corneliani ja Armani. Kummastakin löytyi ainoastaan yksi sopiva puku. Armanin hinta 4400€ ja Cornelianin 3600€ ilman paitaa ja vyötä. Hienoja pukuja, mutta jäi vielä liikkeeseen. Ihmetytti vain että kaikissa hienoissa liikkeissä on kokoja vain 60 kiloisille rimppakintuille ja 30 sentin olkavarren omaaville mikkihiirille. Hotellini vierestä sitten löysin mukavan pukuliikkeen, josta ostin 3 siistiä pukua, 5 paitaa ja yhden nahkavyön. Hintaa koko setille jäi alle 300€ :)

Brittisuunnittelija Paul Smithilla on kivoja pukuja. Eivatka edes pahan hintaisia, alle tonnilla irtoaa.
En normaalisti shoppaile miesten pukuja, mutta viime aikoina olen ollut poikaystavan seurana ja han hankki nimenomaan Paul Smithilta. Ne olivat kivoimpia munkin mielesta.

Mitä vittua täällä nyt itketään jos se manbag jonkun mielestä on homoa. Siinähän kannatte ylpeänä ja itsetietoisena fruittarilaukkuanne, ei pitäisi mun ja muiden harvojen mielipiteet teitä liikuttaa kun kerta saatte naisiakin niin paljon laukuillanne ja pinkeillä paidoillanne. Tehkää miten lystäätte, mun mielestä se näyttää homolta. Ja ihmettelen mitä vittua siellä laukussa oikein kannetaan. Mulla on läppärin kantamista varten läppärilaukku, kaljojen kantamista varten siwan muovipussi, vaatteiden kantamista varten urheilukassi ja papereita varten sitten reppu ja jollakin voi olla salkku (miehekäs). Vai meikkejäkö te siellä saatana kannatte? On se kumma kun äijät omaksuu kaikki naisten tavat ja sit kummastelee kun toisten mielestä se on epämiehekästä.

Ja juu, olen tyylitajuton juntti, mutta ei se mua haittaa kaupungilla kävellessä. Jos teitä haittaa sen hinttarilaukun kanssa niin heittäkää se roskiin. Neidit.

Lähdin Moskovassa etsimään pukua. GUMmissa ja parissa kymmenessä muussa paikassa kävin. Ainoat paikat josta löysin sen koon puvun mistä mahtui käsi hihasta sisään, oli Corneliani ja Armani. Kummastakin löytyi ainoastaan yksi sopiva puku. Armanin hinta 4400€ ja Cornelianin 3600€ ilman paitaa ja vyötä. Hienoja pukuja, mutta jäi vielä liikkeeseen. Ihmetytti vain että kaikissa hienoissa liikkeissä on kokoja vain 60 kiloisille rimppakintuille ja 30 sentin olkavarren omaaville mikkihiirille. Hotellini vierestä sitten löysin mukavan pukuliikkeen, josta ostin 3 siistiä pukua, 5 paitaa ja yhden nahkavyön. Hintaa koko setille jäi alle 300€ :)

Nuohan olivat aivan ylihintaisia. Hintataso menee kokonaan paikkakunnaan, Moskovan, piikkiin. Corneliani Collectionin puvut rekistä - ei siis puolimittatilauksena - maksavat lähes poikkeuksetta noin 950-1300 euroa. Hinnoissa voi olla satasen tai kahden ero joissain maissa. Irtotakit ja bleiserit ovat noin 700-1100 euro materiaalin ja vuorauksen mukaan. Housut kustantavat noin 200 euroa. Puolimittatilaustyönä tehty puku on kankaan mukaan vaihdellen 1800-1900 lähtöhinnaltaan. Sitten tietysti pakkaa sekoittaa Corneliani Trend, joka on edullisempi ja puoliksi liimattu, CC Collection (kokonaan liimattu 20+ -ikäisille suunnattu sarja) sekä sporttisempi Corneliani iD.

Armanin osalta on vähän sama tilanne. Ylihintaa, reippaasti. Armanin puvut pyörivät Collection sarjassa siinä 1800-2000 euron nurkilla lähtötasoltaan. Siitä sitten noustaan vajaaseen 3000 euroon. Tuollakin tasolla ne ovat puoliksi liimapukuja, joten Corneliani Collection on parempi investointi.

Mitä vittua täällä nyt itketään jos se manbag jonkun mielestä on homoa. Siinähän kannatte ylpeänä ja itsetietoisena fruittarilaukkuanne, ei pitäisi mun ja muiden harvojen mielipiteet teitä liikuttaa kun kerta saatte naisiakin niin paljon laukuillanne ja pinkeillä paidoillanne. Tehkää miten lystäätte, mun mielestä se näyttää homolta. Ja ihmettelen mitä vittua siellä laukussa oikein kannetaan. Mulla on läppärin kantamista varten läppärilaukku, kaljojen kantamista varten siwan muovipussi, vaatteiden kantamista varten urheilukassi ja papereita varten sitten reppu ja jollakin voi olla salkku (miehekäs). Vai meikkejäkö te siellä saatana kannatte? On se kumma kun äijät omaksuu kaikki naisten tavat ja sit kummastelee kun toisten mielestä se on epämiehekästä.

Ja juu, olen tyylitajuton juntti, mutta ei se mua haittaa kaupungilla kävellessä. Jos teitä haittaa sen hinttarilaukun kanssa niin heittäkää se roskiin. Neidit.

henki, olet hieno mies. Enempää en voisi olla samaa mieltä.

Mulla on läppärin kantamista varten läppärilaukku, kaljojen kantamista varten siwan muovipussi, vaatteiden kantamista varten urheilukassi ja papereita varten sitten reppu ja jollakin voi olla salkku (miehekäs).

Eli sallitut listaan tulee lisää:
- muovikassi
- urheilukassi
- salkku

Täst tulee vielä ihan hyvä opas. Mites muuten, mun mielestä on myös aika homoa omistaa liikaa noita laukkuja..? Onko sillä merkitystä?

Nuohan olivat aivan ylihintaisia. Hintataso menee kokonaan paikkakunnaan, Moskovan, piikkiin. Corneliani Collectionin puvut rekistä - ei siis puolimittatilauksena - maksavat lähes poikkeuksetta noin 950-1300 euroa. Hinnoissa voi olla satasen tai kahden ero joissain maissa. Irtotakit ja bleiserit ovat noin 700-1100 euro materiaalin ja vuorauksen mukaan. Housut kustantavat noin 200 euroa. Puolimittatilaustyönä tehty puku on kankaan mukaan vaihdellen 1800-1900 lähtöhinnaltaan. Sitten tietysti pakkaa sekoittaa Corneliani Trend, joka on edullisempi ja puoliksi liimattu, CC Collection (kokonaan liimattu 20+ -ikäisille suunnattu sarja) sekä sporttisempi Corneliani iD.

Armanin osalta on vähän sama tilanne. Ylihintaa, reippaasti. Armanin puvut pyörivät Collection sarjassa siinä 1800-2000 euron nurkilla lähtötasoltaan. Siitä sitten noustaan vajaaseen 3000 euroon. Tuollakin tasolla ne ovat puoliksi liimapukuja, joten Corneliani Collection on parempi investointi.

Armani oli mittatilauspuku jollekkin paikalliselle herrasmiehelle tehtyä varastoa, jonka kävivät hakemassa 15 minuutissa liikkeeseen kun ei sieltä kokoa löytynyt. Rekistä Armanin keskihinta oli n. 2000-2500€ mitä katsoin, joten normaali Moskova lisä toki näissäkin. Cornelianin pukujen hinta oli kanssa siinä 2000€ paikkeilla, mutta myös tämä liike kävi hakemassa puvun jostain muualta ja oli kuulemma jotain speciaali kangasta, joten hinta pompsahti normista. Corneliani oli oikeasti todella hieno. Kaikessa oli toki ylihintaa, ainakin GUM:missa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom