Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite tykkään normi colleget ei mitään yli suuria,sitte perus huppari ja skeittikengät käytän. :P

No, myönnetään, kyllä minäkin pidän mahollisimman rentoa vaatetta kun oon kotona tjsp, sillon ei oo koskaan farkkuja jalassa.

Ite tykkään normi colleget ei mitään yli suuria,sitte perus huppari ja skeittikengät käytän. :P

Anteeksi, pieni huomion poikanen. Luitko varmasti topikin otsikon? Tämä on "tyyli topik" ja virallinen sellainen, joten koitetaan pysyä aiheessa:lol2:

Ja ihan avuttomille voin varauksetta suositella Halosen pukuosastoa, siellä tiedetään Suomalaisen peräkammarin poikien ongelmat ja tietämättömyys ja saa hyvää palvelua, opastusta ja kamat ei maksa paljoa.

Tässä yleispätevä vastaus kaikkiin kysymyksiin aiheesta "mulla on kummisedän 60-vuotispäivät ja kaapista löytyis Gazoksen farkut ja Kiitos 1939-1945 -huppari, mitä mä teen?"

72810bikelegs_8843Web.jpg

:kuola:

Mistä löytyis Niken Air Max 90:siä suht edullisesti? Upeita kenkiä mut tuppaa maksamaan joku 130€. Stadiumissa oli hienot 40€ mut ei tietenkään kokoja enään :(

Ai my bad tosiaan. Jotain 30 euroa ne oli kaupassa kun viimeksi kävin katsomassa. Eli joutuu noista parikyt euroa maksamaan enemmän:) On kyllä myös laadussa sitten vähän eroa.

e. Eli innostuin tosiaan liioittelemaan edullisuutta, kun olin vielä niin innoissani omasta mielestäni paljon tavallista halvemmista hinnoista!

Pakko suositella kaikille netistä vaatteita/kenkiä tilaamista funtsiville www.asos.com . Viisi kertaa sieltä tilannut, joka kerta tullut alle viikossa paikalliseen postiin / kotipostilaatikkoon paketin koosta riippuen. Postikulut Suomeen 7€.

Ja hinnat naurettavan edullisia, ja laadussa ei ole ollut mitään valittamista, paitsi yksistä farkuistani lähti yksi nappi irti, jonka kiinnilaittaminen tosin ei ollut vaiva eikä mikään kun sen suutarilla käytti. Opiskelijan kukkarolle ainakin edullista, sillä ale-aikaan voit saada paidan/neuleen/hupparin 10-15€ /kpl (jopa alle), normaalistikin 30€ tai alle, tuotteesta riippuen (kalliimpiakin merkkejä toki löytyy).

Se vielä piti mainita, että palautuksien kanssa ei tule ongelmia kunhan mittaat itsesi kunnolla ennen ensimmäistä tilausta, ja näinollen tiedostat kokosi -> osaat heti tilata sopivia vaatteita, eikä joudu häsläämään palautuksen kanssa.

Sellainen varoituksen sana Asoksesta, että kerran tilasin kymmenkunta Asos-merkkistä v-kauluksella varustettua t-paitaa, joista puolessa oli mm. kaulusommellukset epäsymmetrisiä. Toisekseen laatu, tai oikeastaan paksuus, oli aikamoista shittiä. Mutta nämä siis Asoksen omia paitoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom