Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Pitäs nyt ostaa uudet kengät. Hintahaarukka olis semmone 50-65€ ja ihan kävelykenkiä oon meinannu. Pitäs sopia mielellää valkosiin housuihin(oisko harmaa hyvä?) ja mielellää kankaiset, ei oo pakko olla välttämättä nauhalliset. Suositelkaapas jotakin! ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäs nyt ostaa uudet kengät. Hintahaarukka olis semmone 50-65€ ja ihan kävelykenkiä oon meinannu. Pitäs sopia mielellää valkosiin housuihin(oisko harmaa hyvä?) ja mielellää kankaiset, ei oo pakko olla välttämättä nauhalliset. Suositelkaapas jotakin! ;)

8556picture1Upload.jpg

6fvyn6.gif

Asiaan.
Pistin vähän cash moneyt palaa.
Air-Force-Ones-Mid-07-Blue-White-2.jpg

polo_mesh_model.jpg

Kolme Ralph Lauren pooloa väreissä musta, sininen ja punanen.
1000101-p-2x.jpg

En ihan tarkkaa kuvaa löytänyt mutta melkein samanlainen.

Jos rennommat, niin miten olisi Conversen ne matalat tossut?

tää on ehkä kaukaa haettu mutta: viime viikonlopun iltalehdessä/sanomissa oli iron maidenista juttua ja siinä sillä laulajalla oli sellanen vihreä armeija-tyylinen takki kuvassa.. ei ollu kummiskaan mikään ma1 tai parka takki... any ideas??

Häät tulossa ja mietin että voisi ottaa jotain vähän rennompaa/nuorekkaampaa pukeutumista kuin musta puku. Ajattelin että laittaisin tummat housut ja kauluspaidan (solmiolla ehkä). Onkohan tällainen pukeutuminen etikettivirhe tms? Minulla on kyllä siisti musta puku, mutta se on malliltaan ns. pappatyylinen eli ei mitenkään tyköistyvä. Uutta pukua ei viitsisi ostaa koska ne ovat kuitenkin niin kalliita.

Kävin eilen viemässä puvun housut muokattavaksi Saumaan. Oli todella asiallinen paikka ja taisivat saada uuden kanta-asiakkaan.
Housujen muokkaaminen maksaa 80e, mutta nyt kyse ei ole tavallisesta lyhentämisestä.

Tuolla rahalla saisi jo uudet irtohousut, mutta kyseessä Ralph Laurenin hieman arvokkaampi puku joka jäisi muuten käyttämättä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom