Pakkotoiston venyttelyopas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
jos tulee esim. maanantaina tehtyä vain etukyykkyä,mavea,prässiä ja pohkeita niin riittääkö et sinä päivänä venyttää jalat ja selän vai kantsisko joka pv venyttää koko kroppa? ja sit kans toisin päin yläkroppaa ku teen venytän vaan oleellisia

Pitäisi saada tota venyvyyttä enemmän thainyrkkeilyä varten joten mites tälläinen ohjelma toimisi:

Kerran päivässä 5-7 kertaa viikossa kaikki jalan lihakset yhden minuutin venytyksillä. Ja jos alkaisi kokeilemaan noita isometrisiä venytyksiä vielä lisäksi, 1-2 kertaa viikossa. Luin tosta --> http://www.trickstutorials.com/index.php?page=content/flx3 linkistä niistä. Eli, venytetään hieman, jännitetään lihakset, rentoutetaan ja samantien venytetään hieman lisää ja sama toistetaan. Näinkö homma toimii?

Vähän apua tarvittas venyttelyguruilta. Homman nimi on sellainen että ei ole tuota venyttelyä tullu koskaan harrasteltua paihti nyt kuukaus sitten alotin venyttelemään koko kropan kerran pari päivässä huolellisesti läpi, tarkotuksena lisätä liikkuvuutta ja nopeuttaa palautumista. Elikkä, sydän ruvennu pamppailee ihan omiaan, hengästyn helpommin ja v****maisinta on se että tekniikkaa saa todella hakea treenissä että pysyy kasassa. Vissiin vähän turhan aggressiivisesti alottanu tän venyttelyn? Vai voisko olla jotain ylikuntoa, verikokeet on otettu ja kaikki on niinku pitääki. Kuumottaa!

Olen ollut jo niin kauan rautakanki kuin van pystyn muistamaan. Suurin ongelmani mulla on juuri noi takareidet. En pysty edes kyykkäämään niiden takia, joten liikkuvuutta kaivataan. Tulisiko liikaa venytystä, jos venyttelisin 2x päivässä joka päivä noita takareisiä? (ja muita kyykkyyn vaikuttavia lihaksia)

Olen ollut jo niin kauan rautakanki kuin van pystyn muistamaan. Suurin ongelmani mulla on juuri noi takareidet. En pysty edes kyykkäämään niiden takia, joten liikkuvuutta kaivataan. Tulisiko liikaa venytystä, jos venyttelisin 2x päivässä joka päivä noita takareisiä? (ja muita kyykkyyn vaikuttavia lihaksia)

Liikaa venyttelemistä ei kannata pelätä. Joskus venytellään jopa lähemmäs kymmenen minuuttia kerrallaan (yhtä venytystä siis) ja jos venyttelet vaikka vaan pari minuuttia per kerta, ei se oo vielä edes niin paljoa.

Liikaa venyttelemistä ei kannata pelätä. Joskus venytellään jopa lähemmäs kymmenen minuuttia kerrallaan (yhtä venytystä siis) ja jos venyttelet vaikka vaan pari minuuttia per kerta, ei se oo vielä edes niin paljoa.

Hyvä juttu, kiitosta vaan!

Back
Ylös Bottom