Facebook Is Buying WhatsApp - Business Insider
Mitäs mieltä? Hinta tuntuu omasta mielestä aika överiltä, vaikka ottaakin kasvupotentiaalin huomioon. Vähän sama mun mielestä ku koko FB:n kanssa: ansaintalogiikkaa ei oikein tunnu löytyvän. Nyt tunnissa tippunu after hours kurssi FB:llä jo 2%, luultavasti huomenna lähtee valumaan lisää.
Pitää varmaan löytää joku toinen pikaviestin kun FB tulee nyt tämän pilaamaan. Olen itse FB:tä boikotoinut. ;)
Mutta siis ihan posketon hinta tuo on, kai sitä rahaa pitää johonkin tuhlata kun sitä annissa kerttiin ja hei voihan hienolla kasvuTARINALLA kerätä aina lisää rahaa hölmöiltä.
- - - Updated - - -
Näin teki. Pintapuolisesti luin. Hyviä lukuja. Ei vaan varmaan riitä markkinoille vaan tänään dippaa. Olisi katsos pitänyt ylittää roimasti.
Mutta mitäpä tuosta jos ei ole spekulointimielessä liikkeellä. Sanoinkin eilen että myykää tänään jos haluatte lapuistanne eroon koska tämä päivä voi tuoda ihan mitä tahansa. Mielenkiintoista tsekata pörssin avaus vaikka en mitään meinaa itse tehdäkkään kumpaankaan suuntaan. ei ole halua myydä, eikä rahaa ostaa. :D
..Käytännön yksi kauppa voi muuttaa kurssia 5% suuntaan tai toiseen.