Oleppa hyvä! Mua harmittaa nyt kun en ostanut pohjilta lisää, mutta eipä sitä aina voi toimia "täydellisesti". Aika paljon on jo noustu sieltä 28,5 € jossa osake matalimmillaan kävi tuossa isossa dipissä. Toisaalta mun aiemmat ostot olivat 26 € / kpl kesäkuussa ja myynnit tuli 5 kk myöhemmin n. 46 € keskihinnalla jos nyt oikein muistan.
Voi olla, että nappulat ovat siinä asennossa, jottei odottajan aika edes käy kovin pitkäksi. Ai miksikö näin? No odotan tästä vuodesta (nykyisen ydinliiketoiminnan kannalta) käänteen vuotta Biohitille.
Tässä vähän jotain esimakua:
YLE 9/2012
Ainutlaatuista Suomessa: Mahasyövän riskien seulonta alkoi Satakunnassa
Kiinnittäisin erityisesti huomiota seuraavaan: "Seulontasuunnitelma on lähetetty jo Turkkiin ja marraskuussa se menee Kiinaan."
Sitten vettä myllyyn:
Ministeri Paula Risikon vierailu Turkkiin
Biohit mukana ja toisen kolmannen käden tiedon mukaan näitä reissuja on tulossa useampikin kuin yksi.
Lisäksi Korpela ja Suovaniemi ovat olleet Kiinassa vääntämässä. Ks. Kiinan sivuilta google translaten läpi ajettuna
linkki 1 ja
linkki 2.
Niin ja vielä muista jutuista: Elektrobitillä menee mukavasti. Kelpaa holdata! Odottelen tilinpäätöstietoja ja 2014 ohjeistusta kuten Biohitiltä (jossa olen edelleen ~ 40 % painolla), Revenio Groupilta ja toki SSH:ltakin. Revenion myymistä mietin, jotta saisin rahaa Tecnotreen ostoon. En kuitenkaan myynyt, koska en uskalla... Revenion Q4 voi olla odotettua parempi ja toisaalta FDA-lupaprosessien meno nostanee kurssia ~2-3 € / läpimeno. SSH:ta ja Elektrobittiä tuskin löytyy pörssistä enää vuonna 2016. Gorgen toimari ei mennyt läpi ja kurssi on nyt laskenut, joten lyhyellä aikavälillä hyvä ettei toimari mennyt läpi. Pidemmästä en tiedä. Ois mulla limittiä millä sijoittaa, mutta en osaa päättää mihin... Tecnotreehen tai Gorgeen ehkä... Opintolainatkin voisi nostaa ;)