Ei se Sagan tulos näköjään raketoinut. Ihan mukava tulos ja jos kehitys jatkuu samanlaisena niin takuulla hinta tulee vielä tuosta nousemaan. Saas nähdä millaista osinkoa ehdottavat aikanaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se Sagan tulos näköjään raketoinut. Ihan mukava tulos ja jos kehitys jatkuu samanlaisena niin takuulla hinta tulee vielä tuosta nousemaan. Saas nähdä millaista osinkoa ehdottavat aikanaan.
Kaikkien aikojen tulos ja kurssi punaisella. Aika huvittavaa :D Noh. Sellaista se on. Mulla on aikaa odotella. Osinko lienee n. 2.05 €.
Nyt kun on kunnon lukuja edessä niin voi sitten laskeutua sieltä haavemaailmasta ja määrittää "oikean" arvon.
Niin no. Tämähän on kroonisesti aliarvostettu osake.
Nordea Nordic Small Cap -rahaston ensimmäisen merkinnän vähimmäismäärä nousee 10 miljoonaan euroon 15.10.2013.
Näin on!
Pitäydyn jatkossa rahastoissa.Hyvin menee, mutta kärsitään tämä. Tänään ei ihan päästy ATH-arvoon mutta parhaimpaan päätösarvoon.
Ensi viikolla jatketaan ylöspäin ? : )
Jään nyt marraskuun jälkeen opintotuen varaan ja mietin kannattaako nuo myyntivoitot kotiuttaa nyt ja vaikuttavatko ne tukiin jollain tavalla? Missä vaiheessa verottaja iskee kätensä noihin myyntivoittoihin? Kuten huomaatte, olen ihan onneton näiden asioiden kanssa, mutta toivottavasti joku viitsii vastata.Pitäydyn jatkossa rahastoissa.
Pari kysymystä myyntivoitoista, opintotuesta ja veroista. Eli tein pienen kokeilun suorien osakesijoitusten kanssa kuukausi takaperin nordnetin kautta. Tajusin kuitenkin, ettei se ole itselle sopiva tyyli sijoittaa. Jään nyt marraskuun jälkeen opintotuen varaan ja mietin kannattaako nuo myyntivoitot kotiuttaa nyt ja vaikuttavatko ne tukiin jollain tavalla? Missä vaiheessa verottaja iskee kätensä noihin myyntivoittoihin? Kuten huomaatte, olen ihan onneton näiden asioiden kanssa, mutta toivottavasti joku viitsii vastata.Pitäydyn jatkossa rahastoissa.
Pari kysymystä myyntivoitoista, opintotuesta ja veroista. Eli tein pienen kokeilun suorien osakesijoitusten kanssa kuukausi takaperin nordnetin kautta. Tajusin kuitenkin, ettei se ole itselle sopiva tyyli sijoittaa. Jään nyt marraskuun jälkeen opintotuen varaan ja mietin kannattaako nuo myyntivoitot kotiuttaa nyt ja vaikuttavatko ne tukiin jollain tavalla? Missä vaiheessa verottaja iskee kätensä noihin myyntivoittoihin? Kuten huomaatte, olen ihan onneton näiden asioiden kanssa, mutta toivottavasti joku viitsii vastata.Pitäydyn jatkossa rahastoissa.
Itse kotiuttaisin voittoja tuossa tilanteessa mahdollisimman paljon. Opintotuella eläessä kannattaa vältellä voitollisten osakkeiden myyntiä, kun kaikki voitot lasketaan tuloiksi ja niistä ei vähennetä tappioita edes ensin. Sanon tämän nyt ehkä kymmenettä kertaa tällä palstalla, mutta Kela vetää osakkeita omistavaa opiskelijaa todella rankasti tuhkaluukkuun ja laskee myyntitulot eri tavalla kuin verottaja. Kelan mielestä jos olet ostanut kahta osaketta molempia tonnilla ja toisen myyt 1500 eurolla ja toisen 500 eurolla, niin olet tienannut 500 euroa. Jopa verottaja tunnustaa ettet ole tienannut paskaakaan, mutta Kela haluaa vittuilla kaikille kenellä nyt vähänkin jotain omistuksia on.earth sanoi:Pari kysymystä myyntivoitoista, opintotuesta ja veroista. Eli tein pienen kokeilun suorien osakesijoitusten kanssa kuukausi takaperin nordnetin kautta. Tajusin kuitenkin, ettei se ole itselle sopiva tyyli sijoittaa. Jään nyt marraskuun jälkeen opintotuen varaan ja mietin kannattaako nuo myyntivoitot kotiuttaa nyt ja vaikuttavatko ne tukiin jollain tavalla?