Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koskas nuo messut muuten on?
Toi Nordnet on vissiin aika järki kanava suoriin osakeostoihin? Näyttäis olevan aika hyvä aloitustarjouskin siellä, pääsee 1 tasolle pariks kuukaudeks.
Ois pitänyt ottaa lisää kuukausi sitten kun kurssi veivattiin 38:n pintaan...
Kesäkuussa sai 23 euron pintaan... Kovaa on meno.
Noo aika maltillista nokiaan verrattuna :D

Tai jos vertaa Nokiaa ja Sagaa vaikka viiden vuoden takaa. Varmaan Nokian kanssa tuntuu hyvältä kun on vain 2-3 euron väliin ostanut, mutta täälläkin varmaan niitä jonka keskihinta on jossain 20-30 euron huitteilla tai sitten on vähän otettu tappioita himaan ja niitähän ei muistella, eihän. ;)
Nokian lähivuosien historia on aika synkkää sijoittajan kannalta, olkoonkin että viimeisien kuukausien nousu on ollut tottakai hyvällä mallilla.

Salkkuun ostajien kannalta kyllä, shorttaajien ja päiväkauppaa käyvien osalta taas tuossa on ollut monen monta tilaisuutta. Jollain on turskaa salkussa, toisella on taas sitten huimat voitot niiden samojen kurssilaskujen vuoksi![]()
Mutta perjantaina korkataan Kukot![]()
Ja keskimääräinen sijoittaja on ottanut turpaansa kun isot pojat on käärineet voitot.
Itse itselleni vastaten.
Nyt vasta huomasin missä foorumissa tarkalleen olen ;)
Olen pannut merkille että täällä ollaan jonkinverran kiinnostuneita Sagasta.
Jonkinverran olen tutustunut vuosien varrella kyseiseen yhtiöön, torstaina tulee kaikkien tulosten äiti.
Ketä kiinnostaa, pari päivää on aikaa suorittaa hankintansa.
Kaikesta vastuusta tietenkin vetäydyn
Mutta perjantaina korkataan Kukot![]()