Pakkotoiston Sijoituskeskustelu - osakkeet, rahastot, säästäminen

Meta title: 💥 PAKKOTOISTON SIJOITUSKESKUSTELU – OSAKKEET, RAHASTOT JA SÄÄSTÄMISEN TULOKSEKAS RAKENTAMINEN 💥

Meta description: Keskustelua sijoittamisesta: osakkeet, rahastot, korko, säästäminen, strategiat, riskit ja käyttäjien omat kokemukset tuottojen kehityksestä.

Koskas nuo messut muuten on?

Siis eikö sijoitusmessut ole keväällä? Vai mistä messuista puhut? :D

Toi Nordnet on vissiin aika järki kanava suoriin osakeostoihin? Näyttäis olevan aika hyvä aloitustarjouskin siellä, pääsee 1 tasolle pariks kuukaudeks.

Toi Nordnet on vissiin aika järki kanava suoriin osakeostoihin? Näyttäis olevan aika hyvä aloitustarjouskin siellä, pääsee 1 tasolle pariks kuukaudeks.

Juu ja hyvin toimii. Kuulemma vielä ilmottavat suoraan verottajallekkin. Joka tietysti on huono jos meinaa yrittää kusettaa.

Tai jos vertaa Nokiaa ja Sagaa vaikka viiden vuoden takaa. Varmaan Nokian kanssa tuntuu hyvältä kun on vain 2-3 euron väliin ostanut, mutta täälläkin varmaan niitä jonka keskihinta on jossain 20-30 euron huitteilla tai sitten on vähän otettu tappioita himaan ja niitähän ei muistella, eihän. ;)

Nokian lähivuosien historia on aika synkkää sijoittajan kannalta, olkoonkin että viimeisien kuukausien nousu on ollut tottakai hyvällä mallilla.

Kävi tänään sellainen hassunhauska tuuri Sagan kanssa.
Ajattelin aamusta että on viimeiset ajat ostaa tällä hinnalla, ja ostinkin 42,6 eurolla.
Seuraavaksi kun avasin koneen ihmettelin että mitämitä ? Pelattiin 44 ... 45 euron välillä.
Kerran näinkin :)

Itse itselleni vastaten.

Nyt vasta huomasin missä foorumissa tarkalleen olen ;)
Olen pannut merkille että täällä ollaan jonkinverran kiinnostuneita Sagasta.
Jonkinverran olen tutustunut vuosien varrella kyseiseen yhtiöön, torstaina tulee kaikkien tulosten äiti.
Ketä kiinnostaa, pari päivää on aikaa suorittaa hankintansa.

Kaikesta vastuusta tietenkin vetäydyn :)

Mutta perjantaina korkataan Kukot :hyper:

Tai jos vertaa Nokiaa ja Sagaa vaikka viiden vuoden takaa. Varmaan Nokian kanssa tuntuu hyvältä kun on vain 2-3 euron väliin ostanut, mutta täälläkin varmaan niitä jonka keskihinta on jossain 20-30 euron huitteilla tai sitten on vähän otettu tappioita himaan ja niitähän ei muistella, eihän. ;)

Nokian lähivuosien historia on aika synkkää sijoittajan kannalta, olkoonkin että viimeisien kuukausien nousu on ollut tottakai hyvällä mallilla.

Salkkuun ostajien kannalta kyllä, shorttaajien ja päiväkauppaa käyvien osalta taas tuossa on ollut monen monta tilaisuutta. Jollain on turskaa salkussa, toisella on taas sitten huimat voitot niiden samojen kurssilaskujen vuoksi :)

Salkkuun ostajien kannalta kyllä, shorttaajien ja päiväkauppaa käyvien osalta taas tuossa on ollut monen monta tilaisuutta. Jollain on turskaa salkussa, toisella on taas sitten huimat voitot niiden samojen kurssilaskujen vuoksi :)

Ja keskimääräinen sijoittaja on ottanut turpaansa kun isot pojat on käärineet voitot.

Ja keskimääräinen sijoittaja on ottanut turpaansa kun isot pojat on käärineet voitot.

Toki. Niin ne ottaa turpaan silloinkin kun poliitikot tekee jotain typeriä päätöksiä. Isot pelurit sitten kiertää sääntelyä porsaanreikien ja kunnollisen suunnittelun avulla samalla kun Pertti Piensijoittaja ottaa jälleen kerran kuivana kakkoseen.

Itse itselleni vastaten.

Nyt vasta huomasin missä foorumissa tarkalleen olen ;)
Olen pannut merkille että täällä ollaan jonkinverran kiinnostuneita Sagasta.
Jonkinverran olen tutustunut vuosien varrella kyseiseen yhtiöön, torstaina tulee kaikkien tulosten äiti.
Ketä kiinnostaa, pari päivää on aikaa suorittaa hankintansa.

Kaikesta vastuusta tietenkin vetäydyn :)

Mutta perjantaina korkataan Kukot :hyper:

Se antoi jo posarin niin tuskin yllättää hyvä tulos?

Nokian osari pian.

Back
Ylös Bottom