Oma neuvoni on juurikin ostaa alamäkeen ja myydä ylämäkeen. Nokian keissi mun osalta meni niin, että uskoin lukujen olevan ennusteita paremmat ja osarin jälkeen hinnan pyörivän karvan 8e päällä. No, mitä tein... latasin noin 35% maksimipositiosta longiin aamukaupan aikana 7,7e pinnasta. Siitä kun ekaks lähdetitin kohti 8e rajaa en ymmärtänyt/halunnut irtautua(uskoinhan nousu vievän reilusti päälle 8e). Sitten alkoikin alamäki. 7,4e tartuin ekaan nippuun, joka oli kait sen 40% maksimipositiosta. Sen sain heitettyä ulos 7,5e hinnalla, koska en ollut kovin vakuuttunut käännöksestä. Poimin takas sen jälleen 7,4e hinnalla. Sittne tultiinkin alas taas ja lisäsin loput 25% tankkaukset 7,3 hinnalla. Siitä sitten keikuttiin hetken 7,27/8 tuella ja sitten lähdettiin nykien ylös. Taidettiin käydä jossain vaiheessa 7,12e hinnassakin, mutta itse en sitä noteeranut. Keinuva ylöspäinmeno osui hyvin pivoteille kuten noksu yleensäkin. Siinä sitten luovuttin ja ostettiin takas. Viimeisistä luovuin 7,8e hintaan kun ei enää kantti kantanut ylemmäs. Kävihän se kait ihan 8e lähellä kunnes sitten päivän päätökseen lasketeltiin alemmas. Päivän tili oli +-merkkinen huolimatta avauspossasta. Kokoluokka taisi olla perusinsinööri Veijon kk-palkan suuruinen

Ja ei ... en pelaa Noksulla enää... korkeintaan osaripäivinä lottoa
Putoava puukko on tietysti asia erikseen... sitä varten kait ois myös fundaa hyvä tutkailla etukäteen.... Noksulla mua tuki lisäksi tieto 0,4e osingosta...