Oletko muuten tsekannut Kauppalehden foorumilta tuon Panostaja keskustelun? Siellä on todella paljon hyvää tietoa yhtiöstä, vaikka pitkässä ketjussa on turhaa eipäsjuupas väittelyäkin, kuten millä tahansa foorumilla on joskut tapana olla.
Itselläkin on ensvuonna aikomus lisäillä. Jos vaikka osinkodipistä kattelis seuraavan kerran.
Itselläni on UPM:ää ja Orionia. Orionilta tullee varmaan 0,9-1,0 euroa per osake, vaikkaan tuon haarukan yläpäätä. UPM antanee ehkä 40 senttiä. Stockasta ei hajuakaan kun en ole ikinä edes seurannut.
Kyllä oon käynyt tuota keskustelua läpi ja on se antanut itelle uutta informaatiota ja suhtautumista yhtiöön. Kiitos vain sulle, että jaksat olla siellä aktiivinen ja jaat infoa, josta "junnu" saa uutta perspektiiviä :thumbs:
Aika samanlaiset suunnitelmat itellä seuraavan ostoajankohdan kanssa ja täytyy toivoa, että löytyy rahakas kesätyö(toivottavasti työ ylipäänsä), että voi vähän sijoitella silloin lisää.
Joo samoja lukuja oon funtsinut Orionille ja UPM:lle ja mielellään toivoisin, että Orion maksaisi lähemmäs euron kuin 90 senttiä, kun tarkoitus olisi piakkoin myydä. UPM on ehdottomasti pitkällä tähtäimellä mukana samoin kuin Stockmannkin. Sitä nyt voi vähän jännäillä laskeeko osinko selvästi edellisestä vai voisiko jopa olla parin sentin korotus.
Anyway kuitenkin ihan mukavasti oon saamassa osinkoja joka tapauksessa