dave
Vikkelin kilauttaja
Nousun jälkeen tuppaa olemaan hyvä tuotto.Aika huimia tuottosummia noissa ETF jutuissa, onko ne kuinka todellisia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nousun jälkeen tuppaa olemaan hyvä tuotto.Aika huimia tuottosummia noissa ETF jutuissa, onko ne kuinka todellisia?
Muistat aivan väärin.On muuten robo/automaatio-etf nyt 36 % plussalla siitä, kun sanoit että ei kannata ostaa, kun on kallista.
Itse sanoisin, että kallista olisi ollut olla tämä aika pois markkinoilta.
Sitäpä tässä itse pohtinut että aika pitkät on ollut nousut tässä, tosin nuo Kiinan ja jenkkien kauppasota jutut teki hieman pyllymäkiä matkalla mutta silti.Nousun jälkeen tuppaa olemaan hyvä tuotto.
Onkos tuossa kuluhommassa nyt jotain mitä en ymmärrä kun niin moni sen mainitsee? Kun vaikuttaa siltä, että ainakin Nordnetin vertaaminen halvempiin tuntuu aivan turhalta puheelta, on se sen verran halpa kuitenkin. Kuinka pieniä tuottoja tuolta täytyy hakea, että 15€ välityspalkkio ei huku sinne sekaan täysin mitättömänä hiluna? Älkää nyt teilatko, minä vaan en ihan heti keksi millaisessa käytössä se olisi liian kallis ja kuinka suuren säästön jollain halvemmalla välittäjällä saisi.
Mitäs nämä strukturoidut velkakirja lainat tai mitä ovatkaan.. Jos siis ihan omilla pelimerkeillä mennään. Pysyäkkö kaukana vai olisiko näissä mitään järkeä? Parit lehtijutut kertovat että pitäis pysyä kaukana, mutta en vielä tutkinut asiaa tarkemmin muutakuin että eläkeläistä oli onnistuttu tyhjäämään.
Kun kyselin asiasta enempi niin minimi sijoitus olikin 5te ja huonoimmillaan raha on kiinni 6vuotta. Ei ollut tässäkohtaa "varaa" kokeilla.
aloittelija kysyy vinkkiä. kun tuo nordnetin superrahasto suomi on ns täysin kuluton niin soveltuuko se mielestänne aloittelijalle joka haluaa sijoittaa noin 50€ kuukaudessa. yritin lueskella noita edellisiä sivuja mutta näköjään ei mene jakeluun minulle
aloittelija kysyy vinkkiä. kun tuo nordnetin superrahasto suomi on ns täysin kuluton niin soveltuuko se mielestänne aloittelijalle joka haluaa sijoittaa noin 50€ kuukaudessa. yritin lueskella noita edellisiä sivuja mutta näköjään ei mene jakeluun minulle
Vastaavat jenkkiyhtiöt ovat todennäköisesti huomattavasti korkeammalle arvostettuja.Jenkkipörssin Qt Group siis mulla haussa, kun vain ajan kanssa etsii, aika helvetisti istumatyötä vaatisi.