Pakkotoiston Sijoituskeskustelu - osakkeet, rahastot, säästäminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse en ole pelaillut kuin Talvivaaralla. Ainoa sääntö oli, että ikinä en pidä yön yli. Homma oli uutisvahdin kanssa helppoa opetella, kuin leikki konsanaan. :D

Joo no, oon kanssa kuullut ettei yli 3X vipuja kannata päivää pitempää pitää. Mitälie, varmaan viikon oon noita X10 parhaimmillaan pitänyt :D

Joo no, oon kanssa kuullut ettei yli 3X vipuja kannata päivää pitempää pitää. Mitälie, varmaan viikon oon noita X10 parhaimmillaan pitänyt :D
Juu kyllä. Itsellä perustu vaan siihen sääntöön, että se on päiväkauppaa. Päivä päättyy joko plussalla tai miinuksella, joten sitä ei venytetä seuraavaan päivään. Tiedä sitten onko se lopulta järkevää vai ei.

Juu kyllä. Itsellä perustu vaan siihen sääntöön, että se on päiväkauppaa. Päivä päättyy joko plussalla tai miinuksella, joten sitä ei venytetä seuraavaan päivään.

On toi ihan fiksua.

Mitä nyt havaintoja oon tehnyt näiden päiväpelien osalta, niin ainakin mun on pakko pelata niin pienellä panoksella ettei nouse tunteisiin. Tulee tehtyä ihan älyttömän huonoja liikkeitä jos alkaa vähänkin menemään ihon alle.

On toi ihan fiksua.

Mitä nyt havaintoja oon tehnyt näiden päiväpelien osalta, niin ainakin mun on pakko pelata niin pienellä panoksella ettei nouse tunteisiin. Tulee tehtyä ihan älyttömän huonoja liikkeitä jos alkaa vähänkin menemään ihon alle.

Juu sama täällä, karkkirahoilla se on leikkimistä, mutta pysyypä tuolla nordnetin välityspalkkiot matalina ainakin, kun kauppaa käy muuten harvakseltaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En osaa shortata tai daytreidata, liian vaikeata. Mielummin ostaa pikkuhiljaa 1x ja jos tippuu niin 2x ja jos tippuu niin 3x ja jopa 4x jos lompakko kestää. Omat ostokseni on niin pieniä tällä hetkellä, olen kytännyt Nokian Renkaita että jos alkais kaliberi 22 hinta niin ostaisin sata kappaletta, nyt ajattelin ensi perjantaina kun on lokakuu niin ostaa sata kappaletta Nordeaa, siis jos on vähintään ysillä alkava hinta, nyt oli jotain 9,7e. Helvetin hyvä osinko tulossa todnäk. Tota Fortumia en perkele ymmärrä? Eikö siinä ole hinnoiteltu jo kaikki mahdollinen maailmanlopusta, ufojen hyökkäykseen:)

Harrastaako kukaan täällä shorttausta? Pros&Cons?

Miettinyt josko hakisi tuota ominaisuutta nordnetissä käyttöön. Olisi ollut kätevä olla käytössä esimerkiksi case Volkswagenissa

Ei oo toi shorttaus/lyhyeksi myynti kauheen tuttua kyllä.

Laskin tänään tän kuun toimeksiannot, niin yli 60kpl. Huh.. Mukava harrastus!

Ei olisi pitänyt hätäillä ostojen kanssa pari viikkoa takaperin. Nyt pitää haalia nopeasti jostain luottoa :D

Yleisenä huomiona omista toimistani. Itse meinasin heinäkuussa ostaa luotolla Helsingin pörssistä osakkeita, kun niitä olisi saanut halvalla. Onneksi en ostanut, nyt saa ostettua vieläkin halvempia osakkeita sen sijaan, että maksaisi lainaa pois kalliimmista lapuista.

Harrastaako kukaan täällä shorttausta? Pros&Cons?

Miettinyt josko hakisi tuota ominaisuutta nordnetissä käyttöön. Olisi ollut kätevä olla käytössä esimerkiksi case Volkswagenissa

Saa aika hyvä vainu olla tulevaisuudesta, että saa shorttauksen kannattamaan. Odotusarvollisestihan sen pitäs kuitenkin olla tappiollista. Mutta hyvää jännitystä se kyl tarjoaa.

Vuoristorataa tiedossa ja paljon, mutta pitkässä juoksussa enemmän laskevia päiviä kuin nousevia. Mitä Saga Fursille tapahtui?
Hyvä, että tietoa on että pitkässä juoksussa laskee:)..Eikö silloin kannattaisi myydä?

Sagalla q3 ennakoitua huonompi->vaihto todella pieni, piensijoittajia paljon->kurssi voi tippua äkillisesti pienelläkin vaihdolla. En itse ole vielä ainakaan myymässä omaa pientä positiotani näillä tiedoilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom