Itse en nää tätä riskisijoituksena näilläkään hinnoilla, mutta se johtuu siitä, että olen perehtynyt yhtiöön ja seurannut sitä jo parisen vuotta. Tunnen myös ihmisiä, jotka ovat omistaneet yhtiön osakkeita listautumisesta (1999) alkaen ja seuranneet firman kehitystä niin hyvässä kuin pahassakin. Vuodet 2013 ja 2014 näyttävät Biohitin suunnan. Itse uskon seuraavan osarin kertovan, jotta liikevaihdon kasvu jatkaa raketoimista ja tuloskin suattaapi olla plussalla.
Joo, no mulla ei ole aikaa perehtyä yhteen yhtiöön niin tarkasti. Eli siksi joutuisi ostamaan aikalailla muiden tietojen perusteella ja siitä syystä pitää possa pienenä.
No katotaan nyt, ei viitti velaksi mitään enää ostella kun on entisiäkin maksettavana vielä jonkin matkaa.
Ja perkele ei tietenkään tullut sitä Nokiaa ostettua pelimielessä kun se meni nousemaan. Aina menee vituiksi. ;)
- - - Updated - - -
Ja siis joo vilpittömät onnittelut kaikille jotka Nokiaa ostaneet halvalla. Paljo on niitäkin joiden keskihinta on kaikkea muuta kuin alle 3 euroa, että ei varmaan ihan hirveästi lohduta.
Mutta silti, voi helvetti miten helpot pikavoitot ois tehnyt kun ois viimeviikolla ostanut. Tosin ois ollu joku max 1000 kpl että eipä siinä vielä ois kissanpäiviä vietelty.
Ja meikäläisen taidoilla nyt keskimäärin vain häviää peleissä että perempi kun vaan pysyy jatkossakin erossa.
Kyllä tällä moni nyt tilin teki ja kohta rahat hakeutunee muihin kohteisiin? Vois kuvitella että nämä n. 2 euroon ostaneet ottaa pikavoitot ja kiittää kauniisti. En mä tästä itse ainakaan mitään holdilappua saa, vaikka varmaan tämä halvallakin tehty kauppa nyt kuitenkin poistaa monta epävarmuustekijää. Nokiahan on nyt sitten verkkoyhtiö.
Mutta mites Navteq, myyntiin sekin vai?