Pakkotoiston rakastetuin/ihannoiduin jäsen?

En tiedä onko tälläistä aikaisemmin kyselty, mutta kuka on mielestäsi pakkiksen kuningasjäsen.Eli onko semmoista jäsentä, jonka jutut on kerta kaikkiaan pakko lukea. Tai vaihtoehtoisesti kenen kirjoituksia et voi sietää jne...

Moderaattoreita ei lasketa mukaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=8171

Tossa on jonkun aikaa sitten tehty thread, vaikkei nyt ihan vastaavasta aiheesta.

Moderaattorit pitää laskea mukaan, he osallistuvat aktiivisesti keskusteluihin ja kirjoittavat omia mielipiteitään.

Onpas todella hankala alkaa miettiä ketä olisi ihannoiduin tai rakastetuin kirjoittaja. Ihanoiduimpia ovat luultavammin tulosta saavuttaneet kehonrakentajat ja voimailijat palstalla sekä nämä tietyt "aina valmiita heittämään näsäviisaita kommentteja" -henkilöt.

Rakastetuin? Öööh öööh kai se hattivatti mike on :haart:

;)

Strong-Hirvee aukoon päätä ilmeisesti menkat jokapäivä :jahas: .

Hannibal-Kova aukoon päätä, mutta joskus ihan huumoriakin mukana.

Spoonie luv(en oo varma meneekö nimi oikein)-hauska tyyppi monesti naurattaa ku lukee ton juttuja

Hannibal ja Baarikello ovat Pakkotoiston hermafrodiitit kuningas ja kuningatar (vuoropäivinä, tosin Baarikello harvemmin nykyään), Spoonie_Luv ja Ringside ovat prinssi ja prinsessa.

Kekexx on sitten Virallinen Haisuli ja Dragon kuoliaaksi vaiettu kei-poika.

Niinpä.

Baarikello on varmaan saanu naisen, joka niin uskomattomalta kuulostaakin, ja jättäny meidät oman onnemme nojaan. Hannibal taas saa säälipisteitä koska ei Hänenlaisellaan kaverilla VOI olla kavereita. Mä annan ääneni itselleni koska olen sairaan nopee tyyppi ja meen huomen, eiku tänään, salille duunaa hauista lievästi sumussa ja ehkä penkkii jos en jaksa nousta istumaan..... :rolleyes:

Dragon ja Spoonie_Luv pakko mainita jos modet jätetään pois.

Tässä muutama henkilö joiden posteja on kiva lukea: N.O. Kummonen, Raven, jto, force, Kraftwerk n, heillä paljon tietoutta voimanostosta ja jakavat myöskin sitä. Sakkeukselta ja Hulkilta tulee paljon hyvää bodaukseen liittyvää tietoa. Aloittelijoiden osiolla on jakamassa hyviä neuvoja Kride. Palstan huumorin kukat Hannibal ja Tomi.

Tomin ja Miken postauksille on pari kertaa joutunu sylkee vedet näppäimistölle... Aikas suoraa tulee meinaa kuittia.
Hulkki taas pursuaa huumorintajua, mikä on aina ihanaa.
Pexxi ja ruhl on kisatietojen lähettejä... Voi ei. Voinko valita kaikki?
superpohje taas on niin seksikäs... eiku helvetti se olenkin minä.

PieniMies sanoi:
Baarikello on varmaan saanu naisen, joka niin uskomattomalta kuulostaakin, ja jättäny meidät oman onnemme nojaan.
Ei vaan kyllä Baarikello on poistunut keskuudestamme Miken avustamana.
Siinäpä vasta persoona isolla B:llä. Jakoi takuulla mielipiteet, jotkut rakasti ja joillain ei vaan huumorintaju/älykkyys riittänyt.
Hannibaali on toinen joka trapetsitaitelee asiallisuuden, piilovittuilun, vittuilun ja kikpännin veteen piirretyllä viivalla. :piis: Hänen kommentit on aina hauska lukea.
Strong on myös saatanan asiallinen ja välillä asiaton jätkä. Vankkaa tietämystä voimalajeista joka tapauksessa:rock:
Jto taas pelkästään asiallinen, mutta silti ok. :arvi:

Noista minä ainakin tykkään. :nolo:

Tomilta tulee kyllä asialäppää. Lähinnä noita one-linereita. Niistä voisi kirjoittaa kirjan "Tomin kootut". Ja ne selkä,-pohje ja viparivinkit ovat oikein kivoja.

Krideltä ja Timba79 tulee mukavasti treenivinkkejä varsinkin aloittelijaosiolla.

Kyllähän noita on, mutta ei vaan muistu mieleen. Enkä ole pakkista käyttänytkään kuin semmoset 3kk.

No minä tietysti :haart: . No siis oikeasti Tomi(Siis se jolla on se turtlesäijä avatarina).

Pitäs varmaankin nukkua kun valvottu koko yö, tai sit vaan valvos lisää. :jahas:

Kride ja ZeiZei on ihan kunnioitettavia tyyppejä tiedoiltaan suhteessa ikään ja muutenkin todella asiallisia kavereita.

Mun mielestä ei täällä mitään inhottavia tyyppejä edes ole, joskus jollakin lyö vähän yli, mutta eiköhän meillä kaikilla joskus... :love:

Kaikkihan Justiinaa rakastaa... Not. Mutta kaikki pakkiksen tyypit on pääosin mukavia ja sympaattisia, jotkut enemmän jotkut vähemmän...

Strappado ja Onion heittävät aika päätöntä läppää välillä. Strappado varsinkin on kunnostaunut viime aikoina elokuva-arvosteluissa. Ram-bo... Yeah, yeah... :D Hannibalin jutut luen aina ja samoin toki Miken. Hulkin ja Nat_Uralin posteista lasken sivistyssanat ja vertaan kumman postissa niitä on enemmän. Opiskelijan kirjoittamat tietopaketit luen aina, koska niissä on faktat kohdallaan. Anssi ja jhulmi ovat myös loistavia, mutta Anssi sortuu joskus siihen, että postissa on lukee "hevonpaskaa", jonka jälkeen tulee 8,2 metriä pitkä lähdeluettelo. Jotkut Dragonin ja Kusimadon postit ovat myös hyvää viihdettä.

Hulkilta saa aina vastauksen lähes asiaan kun asiaan. Todella asiantuntevan oloinen tyyppi. Hulmi ja Manninen todella hyvä juttu palstalle, vaikka jutut meneekin välillä yli, niin mukava lukea ihan tutkittua faktaakin. Nämä vielä lisäyksenä edelliseen.

Näin uutena Tamperelaisena mun täytyy todeta tähän, että Juspe!

Juspehan on Tampereen pieni SUURI mies, jonka mottokin on: maailma on pinnallinen, so am I :D

Suositut

Back
Ylös Bottom