Pakkotoiston pressavaalit!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Valitse Suomen seuraava pressa

  • Heidi Hautala, Vihreä liitto

    Votes: 0 0,0%
  • Tarja Halonen, Suomen sosiaalidemokraattinen puolue

    Votes: 0 0,0%
  • Bjarne Kallis, Suomen kristillisdemokraatit

    Votes: 0 0,0%
  • Henrik Lax, Ruotsalainen kansanpuolue

    Votes: 0 0,0%
  • Sauli Niinistö, Kansallinen Kokoomus

    Votes: 0 0,0%
  • Timo Soini, Perusuomalaiset

    Votes: 0 0,0%
  • Matti Vanhanen, Suomen Keskusta

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    0
Status
Viestiketju on suljettu.
training_addict sanoi:
mutta edelleen vaikka mä jankkaan niin voisit sä koittaa sitä vähän perustellakin.

Mua ei oikeasti huvita perustella, mutta lyhykäisyydessään.
Niinistö vain on mun mielestä mulkku, en tykkää henkilöstä. Jos en tykkää henkilöstä niin en silloin halua sitä myöskään johtamaan. En varsinaisesti ihmeemmin pidä Halosestakaan mutta pidän sitä parempana kuin Niinistö.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika hyvin kiteytetty. Tosin olis hyvä jos jaksaisit perustella paremmin...voihan olla, että ne syyt on typeriä...:) No joo, kyllä mä ton voin uskoo, että pidät Niinistöä mulkkuna ja vielä hyvästä syystä, mutta toivottavasti ei ole ainut syy miksi et kaveria äänestä. Et kuitenkaan joudu kaverin kanssa olemaan henkilökohtaisesti päivittäin tekemisissä, joten eikö paras valinta ole pätevin ehdokas niin tän maan kun sun etujes kannalta. Tolla mulkku perusteella sä olisit valmis hyväksyyn kenen tahansa linnunpelättimeen(Halonen), joka ei pahemmin ärsytä(ei puhu vaikeista asioista = Halonen) mielummin kun pätevän presidentin(Niinistö) joka on vähän mulkku jätkä(sun mielestä)...
 
Multa ääni Haloselle. Yleensä ei kiinnosta perustella, mutta sanotaan nyt jotain:
1) Mielelläni pitäisin Suomessa naispresidentin, joka on hoitanut jo yhden kauden hienosti.
2) Mulle ei riitä, että itsellä on hyvä olla (uskoisin, että Niinistö ajaisi mun asioitani parhaiten) vaan haluan, että myös mun läheisilläni on hyvä olla (ja heidän asioitaan Niinistöä ei voisi todennäköisesti vähempää kiinnostaa ajaa eteenpäin).
 
Näyttäs muuten siltä että kaikki ehdokkaat paitsi soini ja se yks tuntematon ukko, haluaa natoon!
ja se on varma ettei suomessa pidetä äänestystä tuosta natosta.
ei kristus mihin tää maa menee kun tollasia päättäjiksi.
niinistöstä on kasvanut kuudessa vuodessa nyt valmis presidentiksi, onko niinistön kannattajat katsoneet mitä herra kuusi vuotta sitten puhui! ei prkl.
Vanhanen on muuten vaan tollo.
Halonen ei osaa edes puhua ja mitään se ei ole saanut aikaseks, tyhmä porkkanapää.
Kaikki paskoja ehdokkaita.
Käyn piirtämässä pillun kuvan siihen lappuun...
 
Faidra sanoi:
Multa ääni Haloselle. Yleensä ei kiinnosta perustella, mutta sanotaan nyt jotain:
1) Mielelläni pitäisin Suomessa naispresidentin, joka on hoitanut jo yhden kauden hienosti.
2) Mulle ei riitä, että itsellä on hyvä olla (uskoisin, että Niinistö ajaisi mun asioitani parhaiten) vaan haluan, että myös mun läheisilläni on hyvä olla (ja heidän asioitaan Niinistöä ei voisi todennäköisesti vähempää kiinnostaa ajaa eteenpäin).

Mä koitan leikkiä sen verran herrasmiestä, että en sano pahasti naiselle, mutta ei oo varmaan vaikee arvata mitä sanoisin, jos noita kolmee ekaa virkettä pitäis jotenkin kommentoida.

Mitä tulee tohon 2) kohtaan, niin asia ei ole ihan noin yksinkertanen. Siitäkin on juteltu enemmänkin mm. pressanvaalithredissä, jos perustelut kiinnostaa.

Yksittäisenä heittona kannattaa pohtia, minkä takia se Halonen tälläkin kaudella esim. arvosteli Yhdysvaltoja YK:ssa, ja mitenkä se auttaa esim. Faidran läheisiä, että Tarja ajaa kehitysmaiden etuja. Halonen on suosittu, koska valtaosa kansasta ei osaa kertoa mitä se on tehny väärin. Se vaan on.

Suomen etuja se ei aja(lue myös sun läheistesi etuja) niin hyvin kun olis mahdollista. Enkä väitä, että kehitysmaiden tilannetta pitäis jotenkin väheksyä(käsi pystyyn kuka käsitti niin), vaan herättelen nyt vaan siihen, että itsekäs se politiikkokin on ja 6 vuoden päästä pressan hommat on viimestään Tarjallakin ohitte.

Joo, se on sillon eläkeiässäkin, mutta kun on vallan makuun päässyt niin ei siitä ole niin helppoa luopua. Näkee sen tosta linjasta nykyään. Kuvittelet omalle kohdalle niin tottakai se haluaa ajaa yleviä päämääriä, päästä johonkin huippuvirkaan YK:hon ja jäädä siitä historiankirjoihin. Kateellisten panetteluako? Perätöntä vihjailua?

Kattokaa Tarjan uraa. Se on aina ollut politikko ja ne jos jotkut tajuaa sen oman parhaansa. Se on ollu sen vähäosasen puolella virallisesti koska se on moraalisesti oikein, mutta todellisuudessa se on ollu Tarjan tie eliittiin. Kuten todettua, erittäin tarkka omasta arvostaa linnassa ja kiukuttelee mm. adjutanteille etikettivirheistä.

Ei yhden lilliputtivaltio Suomen arvostelut Yhdysvaltoihin vaikuta muuten kuin a) negatiivisesti Suomen ja Yhdysvaltain suhteisiin b) positiivisesti sen "ylevät arvot ääni lausuvan" poliitikon urakehitykseen...

Faidrakin vaikuttaa muuten ihan järkevältä likalta, niin toivottavasti oot miettiny ton presidentti kysymyksen huolella. Varsinkin ottanut sen huomioon, että tässä on pienet muutoksen tuulet puhaltamassa. Taloudelllisesti (mm. Kiina, Intia) ja ilmastollisesti. En mä ymmärrä noita asioita, tai niiden vaikutuksia sen paremmin kun kukaan muukaan, mutta sen nyt tietää useimmat, että yleensä asioihin havahdutaan vasta kun on aivan pakko. Tän nyt on esim. jokainen opiskelija huomannu vaikka tenttiin valmistautuessaan. Näin se menee suuremmissakin asioissa.

PRIEST: Jos kohteliaasti koitan sullekin vastata, niin mikäli se Nato-kysymys on, jonkinlainen kompastuskivi niin äänestä 1. kierroksella sitten vaikka Soinia tai sitä yhtä tuntematonta ukkoa. Mahdollisella tokalla kierroksella ei varmaan ole Nato-kysymyksellä niin väliä, joten mieti muidenkin asioiden kannalta se paras ehdokas. Niitäkin varmaan löytyy ja kyllä tosta Natosta saadaan vääntää monet kerrat uudestaan. Ei oo mahdotonta se kansanäänestyskään. :arvi:
 
Training addictille kiitokset mielenkiinnon herättämisestä Niinistöä kohtaan, olen tutustunut nyt hänen sivuihin ja muuttanut mieltäni ääneni antamisessa. Aiemminhan sanoin äänestäväni ensin Soinia ja toisella kierroksella Halosta, nyt olen vakuuttunut siitä että äänestän jo ensimmäisellä kierroksella Halosta.
 
Tuossa ei ole vaihtoehto "en äänestä", joten en laittanut raksia mihinkään, koskan en äänestä.
 
vision sanoi:
Training addictille kiitokset mielenkiinnon herättämisestä Niinistöä kohtaan, olen tutustunut nyt hänen sivuihin ja muuttanut mieltäni ääneni antamisessa. Aiemminhan sanoin äänestäväni ensin Soinia ja toisella kierroksella Halosta, nyt olen vakuuttunut siitä että äänestän jo ensimmäisellä kierroksella Halosta.

Ole hyvä vain. Edelleen vaan jäi todella epäselväks minkä takia se Halonen on sulle / sun mielestä paras ehdokas, mutta ymmärrän kyllä hyvin, että sitä on vaikea järkevillä syillä perustella.

Jonnylle: Pakkohan ei oo äänestää, mutta joku niitä hommia hoitaa jokatapauksessa. Miksei samantien paras mahdollinen? Tolla linjalla se on sun mielestä Halonen.
 
Nopeasti kun vilkuilin tämän tredin läpi niin olen 100% vakuuttunut, että training_addict on Sauli Niinistö :eek: :foliohattulakki:

Mutta lisätään vielä tähän, että itsellä ei ole mitään haisua ketä äänestää mutta Niinistö vakuutti eilen telkkarissa ainakin meikäläisen. Ei niinkään välttämättä tietämyksellä (koska en tiedä paljonko jauhoi sontaa) mutta helkkarin kova supliikki-mies ja kova laittamaan luun kurkkuun! :D Pitää katsoa vielä Harja Talonen ja päättää sitten.
 
Pulla sanoi:
Nopeasti kun vilkuilin tämän tredin läpi niin olen 100% vakuuttunut, että training_addict on Sauli Niinistö :eek: :foliohattulakki:

Jep, jep. Siitä nyt tuskin on enää kellään epäilystäkään. :)

Pulla sanoi:
Mutta lisätään vielä tähän, että itsellä ei ole mitään haisua ketä äänestää mutta Niinistö vakuutti eilen telkkarissa ainakin meikäläisen. Ei niinkään välttämättä tietämyksellä (koska en tiedä paljonko jauhoi sontaa) mutta helkkarin kova supliikki-mies ja kova laittamaan luun kurkkuun! :D Pitää katsoa vielä Harja Talonen ja päättää sitten.

Katoikko Pulla Halosen haastattelun MTV3:lla? Mitä pidit Ahtisaaren kommenteista Halosen saavutuksista ja suosiosta? :eek: Tartsii, hei tartsii...vähänkö pihalla! Hei oikeesti, millä avuilla tota muijaa roudataan jatkokaudelle? Suomen kansa = :david: Big Time :hyper:
 
Ei ole vaikea omaa suosikkia valita, mutta jos Vanhasen ja Halosen väliltä olisi pitänyt valita niin vaikeammaksi olisi mennyt.
 
Tottakai äänestän niinistöä. Mun mielestä sale olis pätevä ja edustava presidentti ja varmasti saisi enemmän aikaan kun halonen ikinä..
 
Niinistölle lähtee ehdottomasti meikäläisenkin ääni/äänet. Kuitenkin taitaa olla niin, että Matti Vanhanen on Suomen 12. presidentti. Tosin tämä valinta tehdään vasta 2012. Tarja siis jatkaa, koska kansa ei tajuuu. Valitettavasti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom