training_addict sanoi:Minkä takia Halonen?
Minkä takia Niinistö on "työväen presidentti", aivan "haista paska" juttu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon pariin otteeseen itekki naureskellu, että kyllä tossaki viilataan tyhmää kansaa niin paljo silmään ku pystyy. Taitaa meinaan Sauli-poika olla aika kaukana työväenluokan sankarista.Pohjoisvirta sanoi:Minkä takia Niinistö on "työväen presidentti", aivan "haista paska" juttu.
Kaminari sanoi:Koskaan en ole äänestänyt enkä äänestä ennenkuin joka ikinen aitajuoksija ja persemalli häviää politiikasta. En suostu olemaan osallinen moisessa sirkuksessa.
Hynkkä sanoi:Äänestän Halosen vastaehdokasta toisella kierroksella
Pohjoisvirta sanoi:Minkä takia Niinistö on "työväen presidentti", aivan "haista paska" juttu.
Pertti 123 sanoi:Ei tulis mieleen äänestää niitä, jotka ei ole edellämainitsemiasi, niin saisit ehkä heitä sinne päättämään.
Muutenkin tua vaikuttaa varsin loppuun mietityltä ja viisaalta asenteelta
Pohjoisvirta sanoi:Minkä takia Niinistö on "työväen presidentti", aivan "haista paska" juttu.
vision sanoi:Koska Halonen ja Niinistö on varmaankin vikalla kierroksella niin noista kahdesta valitsen Halosen. Eikä tarvitse edes miettiä.
Kaminari sanoi:Koskaan en ole äänestänyt enkä äänestä ennenkuin joka ikinen aitajuoksija ja persemalli häviää politiikasta. En suostu olemaan osallinen moisessa sirkuksessa.
123jippo sanoi:En taija taaskaa viittii äänestää. Tarja voittaa kuiteski, eikä se nyt huono ressa ole ollu. Masa henkilönä ihan ok, puolue vaan on täysin väärä. Niinistö go home.
Edit: hah haa. Näyttää niinistö olevan pakkiksen ylivoimanen voittaja peräti 60% kannnatuksella. Sitä se ikä tekee. Ymmärrän kyllä.
training_addict sanoi:Sun pitäis ennemminkin ajatella, mitä haittaa siitä on sulle henkilökohtasesti, jos koitat pystyä yhteisistä asioista perillä. Ihan sama mitä ne muut tekee. Se lopullinen uurnilla käyntihän ei pitäis olla ylivoimanen kun erittäin vakavasti sairaille ja niillekin löytyy asiaan helpotuksia.
Miksi Niinistö ei olisi työväen presidentti. Työväki on hieman eri kuin vasemmiston työväenluokka. Ensimmäinen kattaa kaikki työssäkäyvät, jälkimmäiseen kuuluuvat ne, jonka mielestä kaikki on saatanoita, joka ainsaitsee enemmän, kuin hän itse. Eli itse asiassa Sauli olisi koko kansan presidentti Halosen ollessa vain ay-väen ja hippien presidentti, mikä on jo nähtykin.Maxist sanoi:Oon pariin otteeseen itekki naureskellu, että kyllä tossaki viilataan tyhmää kansaa niin paljo silmään ku pystyy. Taitaa meinaan Sauli-poika olla aika kaukana työväenluokan sankarista.
Itse äänestän vaan sen takia, että saa Halosen pois. Paskoista paras on ehdottomasti Soini.
Ole vain äänestämättä, sitä enemmän mun ääni merkkaa.Kaminari sanoi:Ei hereilläpysyminen kärsi siitä että en äänestä. Imen informaatiota ihan samalla tavalla ja luultavasti enemmän kuin keskivertopena. Siksi juuri en tosiaankaan aio äänestää missään tapauksessa syistä jotka tuossa yllä mainitsin. Se informaatio on minut tähän tuonut. Yleinen pettymys harhaanjohtamiseen ja kansalaisten aliarviomiseen.
Ja jos se äänestäminen onkin melko vaivatonta niin vielä vaivattomampaa on lämmittää sauna niillä äänestyslipukkeilla. Ilmaisia kun ovat.