Pakkotoiston pressavaalit!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Valitse Suomen seuraava pressa

  • Heidi Hautala, Vihreä liitto

    Votes: 0 0,0%
  • Tarja Halonen, Suomen sosiaalidemokraattinen puolue

    Votes: 0 0,0%
  • Bjarne Kallis, Suomen kristillisdemokraatit

    Votes: 0 0,0%
  • Henrik Lax, Ruotsalainen kansanpuolue

    Votes: 0 0,0%
  • Sauli Niinistö, Kansallinen Kokoomus

    Votes: 0 0,0%
  • Timo Soini, Perusuomalaiset

    Votes: 0 0,0%
  • Matti Vanhanen, Suomen Keskusta

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    0
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
training_addict sanoi:
Minkä takia Halonen?

Koska Halonen ja Niinistö on varmaankin vikalla kierroksella niin noista kahdesta valitsen Halosen. Eikä tarvitse edes miettiä.
 
Koskaan en ole äänestänyt enkä äänestä ennenkuin joka ikinen aitajuoksija ja persemalli häviää politiikasta. En suostu olemaan osallinen moisessa sirkuksessa.
 
En taija taaskaa viittii äänestää. Tarja voittaa kuiteski, eikä se nyt huono ressa ole ollu. Masa henkilönä ihan ok, puolue vaan on täysin väärä. Niinistö go home.

Edit: hah haa. Näyttää niinistö olevan pakkiksen ylivoimanen voittaja peräti 60% kannnatuksella. Sitä se ikä tekee. Ymmärrän kyllä. :)
 
Pohjoisvirta sanoi:
Minkä takia Niinistö on "työväen presidentti", aivan "haista paska" juttu.
Oon pariin otteeseen itekki naureskellu, että kyllä tossaki viilataan tyhmää kansaa niin paljo silmään ku pystyy. Taitaa meinaan Sauli-poika olla aika kaukana työväenluokan sankarista.
Itse äänestän vaan sen takia, että saa Halosen pois. Paskoista paras on ehdottomasti Soini.
 
Kaminari sanoi:
Koskaan en ole äänestänyt enkä äänestä ennenkuin joka ikinen aitajuoksija ja persemalli häviää politiikasta. En suostu olemaan osallinen moisessa sirkuksessa.

Ei tulis mieleen äänestää niitä, jotka ei ole edellämainitsemiasi, niin saisit ehkä heitä sinne päättämään.

Muutenkin tua vaikuttaa varsin loppuun mietityltä ja viisaalta asenteelta :rolleyes:
 
Äänestän Halosen vastaehdokasta toisella kierroksella
 
Hynkkä sanoi:
Äänestän Halosen vastaehdokasta toisella kierroksella

Samoin, paitsi jos maailmankirjat menisivät sekaisin ja vastaan tulisikin joku vihdreiden, kristillisjeesusteilijoiden tai muiden hörhöjen ehdokas.
 
Suhteilla tietysti. Kokoomuksen kannattajissa on paljon eri tasosia päättäjiä ja johtajia. Pitäähän sitä omaa ehdokasta auttaa.
 
Pohjoisvirta sanoi:
Minkä takia Niinistö on "työväen presidentti", aivan "haista paska" juttu.

Sauli tarkottaa sillä luokkaa joka tekee oikeasti töitä! Eikä sitä perinteistä "työväenluokkaa" joka nauttii kotona sohvalla yhteiskunnan verorahoja.

Voimakas tuloerojen tasaaminen tuottaa pidemmallä tähtäimellä koko yhteiskunnalle todella suuria tappioita. Käytännössä kaikki jotka tekee töitä voittaa, jos esim. verotusta järkevöitetään.
 
Pertti 123 sanoi:
Ei tulis mieleen äänestää niitä, jotka ei ole edellämainitsemiasi, niin saisit ehkä heitä sinne päättämään.

Muutenkin tua vaikuttaa varsin loppuun mietityltä ja viisaalta asenteelta :rolleyes:

Ja lapsellisesti myöntyä sille harhalle ja valheelle että oikeasti omaa jonkinnäköistä valtaa ja kykyä vaikuttaa?

Kyllä se loppuunmietitty periaate ainakin on. Haluan nähdä sen päivän kun äänestysprosentti jää alle puolen - mielellään reilusti. Sitten saattaa jotain oikeasti alkaa tapahtuakin. Tällaiseen en osallistu. Luulisi riittävän että maksan työstäni niiden palkan sen enempää nurisematta.
 
Pohjoisvirta sanoi:
Minkä takia Niinistö on "työväen presidentti", aivan "haista paska" juttu.

Todella "loistava kommentti" Pohjoisvirralla. Toi työväen presidentti -slogan on prosoiva, sen verran mä voin sulle antaa periks. Mutta mitä sitten?

Jos yhtään on politiikkaa seurannut niin eikö se aikalailla selvää mitä teemaa kokoomus ja Niinistö tässä ajaa: työnteon tärkeyttä tässä maassa. Siihen halutaan kannustaa ja sen edellytyksiä parantaa. Tän ei pitäis haitata ketään.

Ei pitäis, mutta noista Haista paska -kommenteista paistaa just läpitte se ajatusmalli mitä työntekeminen monelle merkitsee. Taustalta löytyy just näitä puolikommarisia ajatuksia samasta palkasta, joustamattomuudesta ym.
 
vision sanoi:
Koska Halonen ja Niinistö on varmaankin vikalla kierroksella niin noista kahdesta valitsen Halosen. Eikä tarvitse edes miettiä.

:thumbs: Niin Halosen kannattajien kohdalla toi hieman hymyilyttää: "Eikä tarvitse edes miettiä" ...lol...Ei kannatakaan pahemmin asioita miettiä, jos tosiaan Halosen haluat vaikka sen tuulipuvun takia pressaks. Ei tunnu tyypillisesti olevan kovin ajattelevaa sorttia nää Halosen kannattajat muutenkaan...mutta edelleen vaikka mä jankkaan niin voisit sä koittaa sitä vähän perustellakin.
 
Kaminari sanoi:
Koskaan en ole äänestänyt enkä äänestä ennenkuin joka ikinen aitajuoksija ja persemalli häviää politiikasta. En suostu olemaan osallinen moisessa sirkuksessa.

Niin kun Pertti123 tossa mainittikin, oot kyllä väärällä asenteella liikenteessä. Tää on demokratia ja kaikilla ei ole ainoastaan oikeus vaan myös velvollisuus ottaa asioista selvää ja vaikuttaa. Sulla on oikeesti vaikutusmahdollisuus, se on vaan yhtä pieni kun kaikilla muilla. Nyt kun liian monella on tollanen asenne ei kiinnosta ollenkaan tai äänestän vaan jonkin "haista paska" syyn perusteella niin se ei ole loppupeleissä kenenkään etu.

Sun pitäis ennemminkin ajatella, mitä haittaa siitä on sulle henkilökohtasesti, jos koitat pystyä yhteisistä asioista perillä. Ihan sama mitä ne muut tekee. Se lopullinen uurnilla käyntihän ei pitäis olla ylivoimanen kun erittäin vakavasti sairaille ja niillekin löytyy asiaan helpotuksia.
 
123jippo sanoi:
En taija taaskaa viittii äänestää. Tarja voittaa kuiteski, eikä se nyt huono ressa ole ollu. Masa henkilönä ihan ok, puolue vaan on täysin väärä. Niinistö go home.

Edit: hah haa. Näyttää niinistö olevan pakkiksen ylivoimanen voittaja peräti 60% kannnatuksella. Sitä se ikä tekee. Ymmärrän kyllä. :)

Heh, ymmärsinköhän mä ton oikein, että siellä joku Tarja-fani naureskelee mm. mulle ja muille pakkiksen nuorille äänestäjille Niinistön valitsemisesta...:thumbs:

Sulla on varmaan paremmat perustelut Tarjan valitsemiseen, mitä muuten on julkisuudessa kuultu? Entäs vähän kommenttia näihin stasi-listojen panttaamiseen?

Mä luulen, että tässä menee sympatiat kyllä sulle, ellet sitten ole kunnolla vasemmistolainen mihinkä ei tietääkseni ole vielä lääkettä keksitty. :hyper:
 
training_addict sanoi:
Sun pitäis ennemminkin ajatella, mitä haittaa siitä on sulle henkilökohtasesti, jos koitat pystyä yhteisistä asioista perillä. Ihan sama mitä ne muut tekee. Se lopullinen uurnilla käyntihän ei pitäis olla ylivoimanen kun erittäin vakavasti sairaille ja niillekin löytyy asiaan helpotuksia.

Ei hereilläpysyminen kärsi siitä että en äänestä. Imen informaatiota ihan samalla tavalla ja luultavasti enemmän kuin keskivertopena. Siksi juuri en tosiaankaan aio äänestää missään tapauksessa syistä jotka tuossa yllä mainitsin. Se informaatio on minut tähän tuonut. Yleinen pettymys harhaanjohtamiseen ja kansalaisten aliarviomiseen.
Ja jos se äänestäminen onkin melko vaivatonta niin vielä vaivattomampaa on lämmittää sauna niillä äänestyslipukkeilla. Ilmaisia kun ovat.
 
Maxist sanoi:
Oon pariin otteeseen itekki naureskellu, että kyllä tossaki viilataan tyhmää kansaa niin paljo silmään ku pystyy. Taitaa meinaan Sauli-poika olla aika kaukana työväenluokan sankarista.
Itse äänestän vaan sen takia, että saa Halosen pois. Paskoista paras on ehdottomasti Soini.
Miksi Niinistö ei olisi työväen presidentti. Työväki on hieman eri kuin vasemmiston työväenluokka. Ensimmäinen kattaa kaikki työssäkäyvät, jälkimmäiseen kuuluuvat ne, jonka mielestä kaikki on saatanoita, joka ainsaitsee enemmän, kuin hän itse. Eli itse asiassa Sauli olisi koko kansan presidentti Halosen ollessa vain ay-väen ja hippien presidentti, mikä on jo nähtykin.

Niinistö on muutenkin ehdokkaista varmaan ainoa, jonka CV:stä löytyy ns. duunarihommiakin. Halonen ei ymmärtääkseni koskaan ole ollut itse mikään työläinen, vaan korkeapalkkainen toimistorotta, mutta kai se silti sitten on duunarin paras kaveri.
 
Kaminari sanoi:
Ei hereilläpysyminen kärsi siitä että en äänestä. Imen informaatiota ihan samalla tavalla ja luultavasti enemmän kuin keskivertopena. Siksi juuri en tosiaankaan aio äänestää missään tapauksessa syistä jotka tuossa yllä mainitsin. Se informaatio on minut tähän tuonut. Yleinen pettymys harhaanjohtamiseen ja kansalaisten aliarviomiseen.
Ja jos se äänestäminen onkin melko vaivatonta niin vielä vaivattomampaa on lämmittää sauna niillä äänestyslipukkeilla. Ilmaisia kun ovat.
Ole vain äänestämättä, sitä enemmän mun ääni merkkaa.

Oletko muuten informaatioita imiessässi huomannut, että on lähes aina ihan vitun sama pääseekö eduskuntaan aitajuoksijoita tai sinisiä silmälaseja käyttäviä "muusikoita"? Ne, kun eivät pääse juuri mihinkään vaikuttamaan, paitsi mitä nyt välillä ovat Ilta-Lehdessä jonkin asia vuoksi, joka ei edes liity koko eduskuntaan.

Siksi vähän fiksumpana katsoisit, että kuka ehdokkaista on oikeasti vähän järkevämpi, ja kellä voisi olla oikeita mahdollisuuksia vaikuttaa. Tällöin olet taas paremmassa asemassa, kun oma ehdokkaasi kilpailee paljon pienemmässä porukassa ja oma äänesi merkkaa ehkä enemmän, koska idiootit kuitenkin tuhlaavat äänensä Alatalolle, joka on ihan sama kuin tyhjän äänestäminen.
 
lej, ymmärrän kyllä pointtisi, se ei ole huono enkä missään tapauksessa voi sanoa että väärä. Se on kuitenkin vain yksi tapa muiden joukossa ja sinne mahtuu myös tämä minun tapani vaikuttaa ja tuoda kantani esille.

Se oli muuten jännä se Hitleristä kertova uusi elokuva. The Downfall taisi olla englanninkieliseltä nimeltään. Siinä Hitler itse totesi että kansalaiset ansaitsevat kaiken mikä heille hänen tekemisistään koituu, koska he hänet valtaan äänestivät. Aika kaukana tietenkin Suomen pressavaaleista, mutta hyvä pointti. Vastuu kuuluu kansalle, vaikka heille olisikin valehdeltu päin naamaa. Merkityksetöntähän koko homma on ja lähinnä tulee mieleen missikisat.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom