Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää ei oo takaisinpyyntö, mutta toisin sanottuna Werdumin pitäs olla ykkönen tällä hetkellä? Entä jos Werdum häviäisi kaikille muille top-10-ukoille, mutta Fedor voittaisi niistä kaikki? Mjäh, mun mielestä kokonaisuus ratkaisee enemmän kuin yksittäinen matsi.Pakkoko teidän on pyytää mua takaisin tänne, tehdään asia simppeliksi sun ymmärtää, jos brasilia on voittanut mm-kisat 10 kertaa, ja tänä vuonna voittaa saksa, kumpi maa oli tänä vuonna parempi?
Niin no, osa rankkas sen perusteella että ketkä vastakkain matsatessa ottais koppia ja Overeem on ainakin imo tekninen ja hyvä sälli pystyn osalta ja tekis varmaan aika hyvin tuhojaan UFC:n top vitosessa.
Jännä miten korkealle Alistair Overeem rankataan pelkän Rogers-voiton ansiosta.
Omasta mielestäni K-1 menestyksen ei pitäisi vaikuttaa MMA rankingeihin.
Mun mielestä K-1 näytöt voi oikein hyvin vaikuttaa MMA-rankingiinkin, etenkin tällaiseen "foorumijutustelu"-rankingiin. Veikkaan myös, että Werdumin subbari/bjj-menestys vaikuttaa ainakin alitajuntaisesti joidenkin rankkaajien listaan. Ja kuten ITH mainitsi, kaikilla on vähän eri perusteet miten rankkauksen tekevät. Esimerkiksi itse otin homman ns. "viisinkertainen sarja"-systeemillä, jolloin uskon, että Overeemilla voisi olla oikeinkin kivasti mahdollisuuksia monia top-jannuja vastaan. Ja kyllä, silloin myös K-1 menestys/taidot vaikuttaa. Samoin bjj-menestys, lukkopainimenestys, thaikkutaidot, college-painirecordi. Mä ihmettelen enemmänkin, että miten noilla em. asioilla ei voisi olla merkitystä?Jännä miten korkealle Alistair Overeem rankataan pelkän Rogers-voiton ansiosta.
Omasta mielestäni K-1 menestyksen ei pitäisi vaikuttaa MMA rankingeihin.
Kylläpä käy järkeen taas. MMA-ranking, johon vaikuttaa niin kickboxing- kuin lukkopainitaustat. Overeemi sijoitukseen tod.näk. myös hevosen syönti.
Kylläpä käy järkeen taas. MMA-ranking, johon vaikuttaa niin kickboxing- kuin lukkopainitaustat. Overeemi sijoitukseen tod.näk. myös hevosen syönti.
Älähän dissaa hevosen syöntiä!