Pakkotoiston MMA Ranking

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
HW:

1. Fedor Emelianenko
2. Cain Velasquez
3. Alistair Overeem
4. Junior Dos Santos
5. Shane Carwin
6. Brock Lesnar
7. Fabricio Werdum
8. Roy Nelson
9. Antonio Rodrigo Nogueira
10. Silva

Pakkoko teidän on pyytää mua takaisin tänne, tehdään asia simppeliksi sun ymmärtää, jos brasilia on voittanut mm-kisat 10 kertaa, ja tänä vuonna voittaa saksa, kumpi maa oli tänä vuonna parempi?
Tää ei oo takaisinpyyntö, mutta toisin sanottuna Werdumin pitäs olla ykkönen tällä hetkellä? Entä jos Werdum häviäisi kaikille muille top-10-ukoille, mutta Fedor voittaisi niistä kaikki? Mjäh, mun mielestä kokonaisuus ratkaisee enemmän kuin yksittäinen matsi.

Mä ajattelen tän oman listani nyt vähän siihen tapaan, että jos nää jätkät ottais esim. jalkapallosta tutun sarjan toisiaan vastaan, niin miten kävisi. Ja tosiaan niin, että se sarja sisältäisi esim. viisi matsia jokaisten ottelijoiden välillä sarjan aikana (vähentää työtapaturmien painotusta). Eli tavallaan nämä ottelijoiden nimet voidaan ajatella joukkueina, mille on annettu ennen kautta kertoimet. Pienimmästä kertoimesta aloittaen:

HW-divisioona:
1. Cain Velasquez
2. Fedor Emelianenko
3. Shane Carwin
4. Alistair Overeem
5. Brock Lesnar
6. Fabricio Werdum
7. Junior Dos Santos
8. Antonio Silva
9. Josh Barnett
10. Frank Mir

1. Fedor Emelianenko
2. Cain Velasquez
3. Fabricio Werdum
4. Alistair Overeem
5. Junior Dos Santos
6. Josh Barnett
7. Shane Carwin
8. Brock Lesnar
9. Frank Mir
10. Antonio Silva

Päätin sitten laittaa Fedorin 1. erittäin niukasti, Caini ohittanee pian..

1. Fedor Emelianenko
2. Cain Velasquez
3. Fabricio Werdum
4. Brock Lesnar
5. Alistair Overeem
6. Junior Dos Santos
7. Shane Carwin
8. Roy Nelson
9. Antonio Silva
10. Frank Mir

Joo, naurettavaahan se on, jos pakotetaan kaikki arvottamaan samoja tekijöitä samalla painokkuudella.

Jos Fedor nyt alkuvuodesta voittaa vahvan ottelijan, niin ansaitsee minun silmissä takaisin paikkansa ykkösenä, Cainilta on saatu näyttöjä edelleen kuitenkin varsin vähän.

1. Cain Velasquez
2. Fedor Emelianenko
3. Junior Dos Santos
4. Fabricio Werdum
5. Alistair Overeem
6. Brock Lesnar
7. Shane Carwin
8. Frank Mir
10. Josh Barnett

HW:

1. Cain Velasquez
2. Alistair Overeem
3. Junior Dos Santos
4. Shane Carwin
5. Fabricio Werdum
6. Fedor Emelianenko
7. Brock Lesnar
8. Josh Barnett
10. Randy Couture

Oma listani ei perustu siihen miten ovat keskenään matsanneet vaan siihen miten uskoisin käyvän jos kaikki ottaisivat matsia kaikkien kanssa. Eli kenellä on parhaat eväät kepittää väkeä eniten. Jos lista olisi siten miten ketäkin fanitan niin Reemihän olisi ykkösenä...

Sen verta haluan vielä selittää, että voin luvata Fedorin putoavan mun ykkössijalta nanosekunnissa, jos ottaa vielä pataan. Ja itseasiassa uskon (en tiedä), että se putoaa kaikkien muidenkin listoilta. En jotenkin pysty käsittämään sellaista ajatusmaailmaa, jossa ollaan täysin varmoja, että "Fedor fanien mielestä Fedor on aina ykkönen". Koen sen vähän loukkaavana, koska tuollainen fanitusasenne minulla oli viimeeksi ala-asteella.

1. Cain Velasquez
2. Fedor Emelianenko
3. Brock Lesnar
4. Alistair Overeem
5. Shane Carwin
6. Fabricio Werdum
7. Junior Dos Santos
8. Antonio Silva
9. Josh Barnett
10. Nelson

ei perusteluja, fiilis riittää.

Ranking tällähetkellä
HW:

1. Cain Velasquez 248p
2. Fedor Emelianenko 232p
3. Fabricio Werdum 172p
4. Junior Dos Santos 158p
5. Brock Lesnar 157p
6. Alistair Overeem 153p
7. Shane Carwin 143p
8. Antonio Silva 47p
9. Frank Mir 46p
10. Josh Barnett 42p
11. Antonio Rodrigo Nogueira 15p
12. Roy Nelson 13p
13. Randy Couture 2p
14. Brendan Schaub 1p
15. Cole Konrad 1p

Muita en viitsi vielä laittaa kun niin vähän vasta listoja tullu
Ja niitä virheitä voi sitten olla, toivottavasti nyt ei kuitenkaan suurempia...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jännä miten korkealle Alistair Overeem rankataan pelkän Rogers-voiton ansiosta.

Omasta mielestäni K-1 menestyksen ei pitäisi vaikuttaa MMA rankingeihin.

Niin no, osa rankkas sen perusteella että ketkä vastakkain matsatessa ottais koppia ja Overeem on ainakin imo tekninen ja hyvä sälli pystyn osalta ja tekis varmaan aika hyvin tuhojaan UFC:n top vitosessa.

Niin no, osa rankkas sen perusteella että ketkä vastakkain matsatessa ottais koppia ja Overeem on ainakin imo tekninen ja hyvä sälli pystyn osalta ja tekis varmaan aika hyvin tuhojaan UFC:n top vitosessa.

Tätä en kiellä koska oon itsekin The Reem-fani, mutta mun mielestä rankingit perustuu siihen ketä on voittanut eikä siihen miten pärjäis JOS ottelis sitä ja sitä vastaan...

Tää on saivartelua isolla S:llä, mutta Reemin voitto Rogersista oli niin perkeleesti vakuuttavampi, kuin Brockin "näytöt" yhteensä.

Mun mielestä K-1 näytöt voi oikein hyvin vaikuttaa MMA-rankingiinkin, etenkin tällaiseen "foorumijutustelu"-rankingiin. Veikkaan myös, että Werdumin subbari/bjj-menestys vaikuttaa ainakin alitajuntaisesti joidenkin rankkaajien listaan. Ja kuten ITH mainitsi, kaikilla on vähän eri perusteet miten rankkauksen tekevät. Esimerkiksi itse otin homman ns. "viisinkertainen sarja"-systeemillä, jolloin uskon, että Overeemilla voisi olla oikeinkin kivasti mahdollisuuksia monia top-jannuja vastaan. Ja kyllä, silloin myös K-1 menestys/taidot vaikuttaa. Samoin bjj-menestys, lukkopainimenestys, thaikkutaidot, college-painirecordi. Mä ihmettelen enemmänkin, että miten noilla em. asioilla ei voisi olla merkitystä?

1. Fedor Emelianenko
2. Alistair Overeem
3. Cain Velaguez
4. Junior Dos Santos
5. Fabricio Werdum
6. Antonio Silva
7. Minotauru
8. Andrei Arlovski
9. Brock Lesnar
10. Frank Mir

Kylläpä käy järkeen taas. MMA-ranking, johon vaikuttaa niin kickboxing- kuin lukkopainitaustat. Overeemi sijoitukseen tod.näk. myös hevosen syönti.

Älähän dissaa hevosen syöntiä!

Tarkoitus ei ollut todellakaan dissata. Itsekin pidän meewurstista. Lihat top 3: 1. Meetwursti (Aina suolainen hiukopala, voittaa huononakin päivänä minkä tahansa) 2. Siankyljys (Huonona päivänä jää pahasti hampaisiin) 3. Jauheliha (Saa aina hyvää pataa, mutta muuten rahkeet ei riitä).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom