Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Top 10 HW
1. Dos Santos
2. Overeem
3. Cain Velasquez
4. Mir
5. Werdum
6. Barnett
7. Cormier
8. Bigfoot
9. Nelson
10. Kongo
[venom];3498827 sanoi:HW top-10
1-2 JDS, Overeem
3 Velasquez
4-6 Carwin, Barnett, Cormier
7-8 Lesnar, Bigfoot
9-10 Fedor, Werdum
1. JDS
2. Overeem
3. Velasquez
4. Barnett
5. Cormier
6. Mir
7. Bigfoot
8. Fedor
9. Werdum
10. Carwin
Mistä hyvästä Carwin saa noin korkean rankingin ?
+kuka nousee paikalle 10 kun lesnar on lopettanut
[venom];3498925 sanoi:Miksei? Kuka tuolta listalta seiskasta eteenpäin on kovempi kuin Carwin? Carwin hävisi Santosille, mutta niin hävisi myös Velasquez, joten pitäisikö ihmetellä miksi Cain on nro. 3? Lessua vastaan Carwinin matsi oli mitä oli, pidän Carwinia silti kovempana. Barnettia ja Cormieria vastaan antaisin aikalailla 50-50 mahikset.
Tuossa edellä joku rankkasi Mirin neljänneksi. Onko Mir sitten kovempi kuin Carwin? Mietin vaan, kun et sitä kritisoinut?
Mä perustan rankkauksen spekulointiin, en siihen kuka on voittanut eniten viimesistä matseista; vastustajien tasolla kun tuppaa olemaan melkoinen merkitys siihen. Toinen homma on matsin kulku: esim. Mir ei voitosta huolimatta vakuuttanut Nog-matsissa.
Itse asiassa Mirin sijoittaisin Fedorin ja Werdumin kanssa tasolle, joten Mirin pistäsin tonne 8-10, kun Lessu lopettaa.
Carwin näytti matsissaan JDS vastaan mun mielestä järkyttävän huonolta, ei sillä ettei se tosiaan kepittänyt Cainiakin mutta otan itse nämä asiat huomioon:
1) Carwinin 12 ottelun voittoputki sisältää 10 kannua, yhden melkein kannun ja Mirin. Eli vastustajien laatu ei oikein Carwinillakaan vakuuta.
2) Mir on kuitenkin ottanut lisää lihaa Carwin matsin jälkeen ja on nyt 3 ottelun voittoputkessa, Carwin taas 2 ottelun tappioputkessa (myönnän että kaverit keille on hävinnyt ei ole olleet mitään paskoja) mutta silti laadukkaat voitot rajoittuvat "vanhaan" voittoon Miriä vastaan.
3)Carwin on nyt taas loukkaantunut ja ei ole palaamassa vähään aikaan takaisin, ottaen huomioon miltä näytti JDS matsissa vaikea nähdä palaavan tuossa iässä vahvempana takaisin
-Veikkaisin että Kharitonov voittais Carwinin
-Barnettia vastaan veikkaisin autoni Barnetin puolesta
-Cormieria vastaan veikkaisin tietokoneeni Cormierin puolesta
-Carwin VS Shane del Rosario olisi mielestäni kiinnostava paluumatsi
[venom];3498966 sanoi:No joo, tarkemmin ajateltuna pistäisin Barnettin ja Cormierin askeleen edelle Carwinia, mutta näitä kahta on helpompi arvioida sitten kun ovat ottaneet UFC:n kärkeä vastaan ensimmäiset ottelunsa. Näillä kahdella vielä saattaa olla mahikset UFC top-3 vastaan, toisin kuin muilla.
Jos Mirin kaksi viimeistä matsia olisi olleet Lesnaria ja Santosia vastaan, ja Carwinilla Mirkoa, Nogia ja Nelsonia vastaan, niin eiköhän tilanne olisi silloin toisinpäin, eli Mirillä tappio- ja Carwinilla voittoputki. Sitä paitsi Nog-matsi sai mut ainoastaan vakuuttumaan entistä enemmän, että Mirillä ei olisi mitään mahollisuuksia kärkeä vastaan.
Tässä oma tämän hetken HW top10.
1. JDS
2. Cain
3. Übereem
4. Barnetto
5. Mir
6. Werdumb
7. Fedor
8. Black Fedor (D.Cormier)
9. Carwin
10. Big Nog
11. Bigfoot
Tästä se lähtee... Miksi Velasquez korkeammalla kuin Overeem?
Sitä vähän pohdin ja jompikumpi piti pudottaa kolmoseksi. Molemmat tuhos Brockin helposti. Cainin edelliset voitot on vähän parempaa väkeä vastaan. (Nogueira/Rothwell/Kongo, Werdum/Duffee/Rogers) Cainilla tietysti painaa edellinen tappio, mutta Overeemillä taas muutamat tappiot Pride-ajalta.. Ihan hyvin vois Ü-reem olla kakkosenakin.
Ps. Olen vakaasti sitä mieltä että Cainin tappio JDS:lle oli työtapaturma ja Velasques tulee ottamaan vyön takaisin asap. ;)
Sonnenin laitoin siksi että hänellä on ollu todella ylivoimaisen oloinen tyyli tuhota vastustajiansa ja sai jopa silvalle pistettyä jonkin verran kampoihin.