Ps. Olen vakaasti sitä mieltä että Cainin tappio JDS:lle oli työtapaturma ja Velasques tulee ottamaan vyön takaisin asap. ;)
Meikä uskoo tähän myös.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ps. Olen vakaasti sitä mieltä että Cainin tappio JDS:lle oli työtapaturma ja Velasques tulee ottamaan vyön takaisin asap. ;)
Sonnen nyt on vähän kiistanalainen, vaikka dominoinut vastustajiaan, on häviöitäkin tullut. Overeem, joka ei listaltasi löydy ollenkaan, on pitäny voittoputken siinä ajassa, kun Sonnen on jo ehtinyt hävitä 3 kertaa.
Reemi ei ole vielä vakuuttanu. Kuhan se saa jonkun voiton jostain kuka on ufc hw top3 ja vyön ni sit katottaa jos ois asiaa mun p4p listalle. Huomaa ettei HW:n taso ole mikää paras jos vertaan ww, mw , lhw painoluokkiin. Esim Reem on saanu turpaan useilta nykysiltä lhw tyypeiltä
Reemi ei ole vielä vakuuttanu. Kuhan se saa jonkun voiton jostain kuka on ufc hw top3 ja vyön ni sit katottaa jos ois asiaa mun p4p listalle. Huomaa ettei HW:n taso ole mikää paras jos vertaan ww, mw , lhw painoluokkiin. Esim Reem on saanu turpaan useilta nykysiltä lhw tyypeiltä
Tää overeem-hype alkaa mennä mun mielestä yli...
1. Junior Dos Santos
2. Alistai Overeem
3. Cain Velasquez
Ja nyt voidaan ehkä sanoa että perässä tuleviin on pitkä matka.
Mistä näitä sankareita oikee sikiää? 100% varmuudella sitä sun tätä, vaikka kerran jo hävitty jollekkin noista. :face:^
En nää oikeen mitään järkeä tuossa listassa, koska Fedor pyörittää 100% varmuudella Mirriä, Nogia, Werdumia ja barnettia. suurella todn. JDässää ja Cainia. Overeem ja Cormier on sitten suunnilleen 50/50 Feukan kanssa
^
En nää oikeen mitään järkeä tuossa listassa, koska Fedor pyörittää 100% varmuudella Mirriä, Nogia, Werdumia ja barnettia. suurella todn. JDässää ja Cainia. Overeem ja Cormier on sitten suunnilleen 50/50 Feukan kanssa
Kyllä werdum vs fedor uusinta ois kopio suoraan werdum vs overeem uusinnasta ;) "fedor 2.0" ei kyllä enää samaan ansaan hyppäisMistä näitä sankareita oikee sikiää? 100% varmuudella sitä sun tätä, vaikka kerran jo hävitty jollekkin noista. :face:
Noin mäki sen matsin veikkaisin menevän, mutta tyhmää väittää että voittaisi esim. Barnettin 100% varmuudella.Kyllä werdum vs fedor uusinta ois kopio suoraan werdum vs overeem uusinnasta ;) "fedor 2.0" ei kyllä enää samaan ansaan hyppäis