Pakkotoiston MMA Ranking

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sonnen nyt on vähän kiistanalainen, vaikka dominoinut vastustajiaan, on häviöitäkin tullut. Overeem, joka ei listaltasi löydy ollenkaan, on pitäny voittoputken siinä ajassa, kun Sonnen on jo ehtinyt hävitä 3 kertaa.

Reemi ei ole vielä vakuuttanu. Kuhan se saa jonkun voiton jostain kuka on ufc hw top3 ja vyön ni sit katottaa jos ois asiaa mun p4p listalle. Huomaa ettei HW:n taso ole mikää paras jos vertaan ww, mw , lhw painoluokkiin. Esim Reem on saanu turpaan useilta nykysiltä lhw tyypeiltä

HW top 10:

1. Junior dos Santos
2. Alistair Overeem
3. Cain Velasquez
4. Josh Barnett
5. Frank Mir
6. Fabricio Werdum
7. Shane Carwin
8. Antônio Rodrigo Nogueira
9. Daniel Cormier
10. Antonio Silva

LHW top 10:

1. Jon Jones
2. Rashad Evans
3. Dan Henderson
4. Maurício Rua
5. Quinton Jackson
6. Lyoto Machida
7. Phil Davis
8. Alexander Gustafsson
9. Antônio Rogério Nogueira
10. Forrest Griffin

Reemi ei ole vielä vakuuttanu. Kuhan se saa jonkun voiton jostain kuka on ufc hw top3 ja vyön ni sit katottaa jos ois asiaa mun p4p listalle. Huomaa ettei HW:n taso ole mikää paras jos vertaan ww, mw , lhw painoluokkiin. Esim Reem on saanu turpaan useilta nykysiltä lhw tyypeiltä

Reemi hävinnyt aikoinaan, Sonnen häviää nykyäänkin.

Silloin kuin Reem oli ottamassa turpaan LHW Chuck Liddeliltä ja pikku Nogilta niin sun p4p ykkönen oli ottamassa turpaan welterweight/middlewight Daiju Takaselta ja welterweight Roy chonanilta.

En itsekkään ole laittamassa vielä Reemiä miksikään maailman parhaaksi mutta kumma juttu kun noi sen vanhat matsit painaa vieläkin niin paljon.

-ja Sonnen tolla listalla on melko :wtf:

HW:
1. Overeem

LHW:
1. Jon Jones

Molemmissa luokissa seuraaviin 100 kilometriä matkaa. Mutta kärjen jälkeen mielenkiintoinen tilanne kieltämättä. :rock:

Tää overeem-hype alkaa mennä mun mielestä yli...

1. Junior Dos Santos
2. Alistai Overeem
3. Cain Velasquez

Ja nyt voidaan ehkä sanoa että perässä tuleviin on pitkä matka.

Tää overeem-hype alkaa mennä mun mielestä yli...

1. Junior Dos Santos
2. Alistai Overeem
3. Cain Velasquez

Ja nyt voidaan ehkä sanoa että perässä tuleviin on pitkä matka.

Mielenkiinnoilla odottelen kyllä Cormierin ja Barnet matsin lopputulosta ja voittajan saapumista UFC:hen.
Voi olla että meillä on kova top4 tai jopa top5 kuhan noi miehet saapuis.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
HW
1. JDS
2. Reem
3. Cain
4. Barnett
5. Cormier
6. Carwin
7. Werdum
8. Bigfoot
9. Mir
10.Fedor

LHW
1. Jones
2. Evans
3. Hendo
4. Rua
5. Jackson
5-10 Doesent matter :)

HW:

1. Alistair Overeem
2. Junior dos Santos
3. Cain Velasquez
4. Josh Barnett
5. Fabricio Werdum
6. Shane Carwin
7. Frank Mir
8. Daniel Cormier
9. Big Nog / Big Foot
10.Fedor Emelianenko

Kärkisija on vähän fifty-sixty, mutta laitoin näinpäin. Perusteena 3 mestaruutta vs. 1, sekä dominoinvammat viimeaikaiset voitot (poislukien toki Werdum). Ja vielä alytön määrä kokemusta kolmekymppiselle kaverille. Lesnarin olisi voinut laittaa listan loppupäähän, mutta jätetään pois kun kaveri on kerta virallisesti lopettanut.

^
En nää oikeen mitään järkeä tuossa listassa, koska Fedor pyörittää 100% varmuudella Mirriä, Nogia, Werdumia ja barnettia. suurella todn. JDässää ja Cainia. Overeem ja Cormier on sitten suunnilleen 50/50 Feukan kanssa

^
En nää oikeen mitään järkeä tuossa listassa, koska Fedor pyörittää 100% varmuudella Mirriä, Nogia, Werdumia ja barnettia. suurella todn. JDässää ja Cainia. Overeem ja Cormier on sitten suunnilleen 50/50 Feukan kanssa
Mistä näitä sankareita oikee sikiää? 100% varmuudella sitä sun tätä, vaikka kerran jo hävitty jollekkin noista. :face:

^

954-not-sure-if-serious.jpg

Niin no Werdumhan onnistui lukottamaan sen vähän reilu minuutissa.. IMO nykykunnolla Fedor jää top 10:n ulkopuolelle.

Fedor on ottelijana top 10 tasoa ja uskon voittavan (erityisesti nykyisellä laskelmoivammalla ja järkevämmällä ottelutekniikalla) ehkä puolet top 10 jätkistä, mutta en omaan listaan voinut yksinkertaisesti sijoittaa kolmen ottelun tappioputken takia. Fedor on kuitenkin varmaan jokaisen listalla sijalla 11, jos ei top 10.

^^Fedor on mun näkymättömällä listalla, jota ei kukaan muu kuin mä näe, sijalla 4. Mutta niinku sanoitkin.. noiden tappioiden jälkeen kuningasta ei top kybään enään voida nostaa. Edes yksi nimivoitto, niin nousisi samantien sijalle 10.

*ottaafedorlasitpoispäästähymiö*

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom