onko pakkotoistolla tai edellisellä roinafoorumilla ollut kertaakaan mitään kokoontumista missään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by fish
Taitaa olla turhan vaikeasti järjestettävä tuollainen tapaaminen, porukka kun asuu ympäri Suomea.
Originally posted by Tomi
Suoraan sanottuna, en itse jaksa vaivautua tapaamiseen pääkaupunkiseudun ulkopuolelle, ellei sitten kyseessä satu olemaan risteily.
Originally posted by Deafman
Ei se periaatteessa ole.
Yksi toinen keskustelupalsta järjesti just kesällä miitin. Porukkaa oli sellanen 30. Kokoontuivat Kuopiossa. Yksi tyyppi järkkäsi koko homman niin, että kaikki saivat yöpymispaikat ja ruoat. VIikonlopun olivat.
Itekin olin alunperin menossa, mutta sitten kun olisi pitänyt lähteä oli rahat yllättäen loppu. Onneksi sain jo vuokraamani mökin myytyä yhdelle toiselle.
Kiva oli katella kuvia kun porukka veti kaljaa ja piti hauskaa.
Toki tuollainen vaatii järjestelyä, mutta voihan sitä miitata ikään kuin vähän "spontaanimmastikin". Esim. lauantaina olisi saman palstan tyypeillä täällä Joensuussa miitti. Ovat pitäneet pari aiemminkin. Ajattelin itekin mennä tsekkaamaan meiningin. Kuulemma hyvin ovat aina onnistuneet.
Originally posted by Orgasmatron
Oliko tämä se tapahtuma jossa poikaporukka makoili sängyssä munat paljaina muutamassa kuvassa?
Originally posted by Deafman
Ei se periaatteessa ole.
Yksi toinen keskustelupalsta järjesti just kesällä miitin. Porukkaa oli sellanen 30. Kokoontuivat Kuopiossa. Yksi tyyppi järkkäsi koko homman niin, että kaikki saivat yöpymispaikat ja ruoat. VIikonlopun olivat.
Itekin olin alunperin menossa, mutta sitten kun olisi pitänyt lähteä oli rahat yllättäen loppu. Onneksi sain jo vuokraamani mökin myytyä yhdelle toiselle.
Kiva oli katella kuvia kun porukka veti kaljaa ja piti hauskaa.
Toki tuollainen vaatii järjestelyä, mutta voihan sitä miitata ikään kuin vähän "spontaanimmastikin". Esim. lauantaina olisi saman palstan tyypeillä täällä Joensuussa miitti. Ovat pitäneet pari aiemminkin. Ajattelin itekin mennä tsekkaamaan meiningin. Kuulemma hyvin ovat aina onnistuneet.
Luettuani vastauksesi, minusta tuli homoseksuaali. Kiitos taas. :mad2:Originally posted by Tonza
Joku esim. 5-6 heppua, esim. ylläpidon porukka, tai vaikka muutama tyyppi, jotka haluavat nähdä Tomin livenä, sopivat keskenään jonkun risteilypäivän ja paatin johonkin muutaman viikon päähän.
Aijaa. No mulla on lauantaina kultsalla mustat reisitaskuhousut ja luultavasti Roinaforumin "vanha" t-paita päällä, jossa lukee "Lisäravinnepalvelu" selässä. Tummanruskeat, lyhyet hiukset ja vihreänruskeat silmät. Horoskoopiltani olen aistikas, isoperseinen ja paksukätinen jousimies ja tykkään Dream Theaterista.Originally posted by Tonza
Kyllähän se Sekosammyn topicci: Kysymys kaikille pakkotoistolaisille, paljasti monta halukasta...
Haluuksä nyt oikeasti kertoa jotain kun tämän suuntaista viestiä pukkaa vähän väliä? :lol2:Originally posted by Tomi
Luettuani vastauksesi, minusta tuli homoseksuaali. Kiitos taas. :mad2:
Johtuu varmaan siitä mun tekemästä "Tomi77:n Elämä Tomin Komerosta Katsottuna"-nettipäiväkirjasta josta löytyy aika arkaluontoista kyttäysmateriaalia.Originally posted by Tomi
ps. WTF? Kuka helvetti haluis nähdä mut "livenä" ja miksi?