pakkotoiston "miitti"

Mikäs se ikäraja oli, että tarvii valvojan? 20? vai oliko vielä enemmän? Ja valvojankin pitää sitten about keski-ikänen :( Junioreille on teoriassa ongelma. Ja vielä suurempi ongelma on se, että kuka haluis toimia jonkun tuntemattoman kersan valvojana??? Mä en ainakaan ottais vastuuta kenestäkään tuntemattomasta, jos mulla olis ikää siihen. Mutta ei ne yleensä mitään valvojia kysele, jos on ihan terveen näkönen kaveri, ja liput on jo haettu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by rintafile
Mikäs se ikäraja oli, että tarvii valvojan? 20? vai oliko vielä enemmän? Ja valvojankin pitää sitten about keski-ikänen :(

Niin tämähän se ongelma on, joka kusee kaikki risteilysuunnitelmat aina. Joka jätkän täytyy lähteä äidin kanssa liikkeelle...

Originally posted by meitsi

Johtuu varmaan siitä mun tekemästä "Tomi77:n Elämä Tomin Komerosta Katsottuna"-nettipäiväkirjasta josta löytyy aika arkaluontoista kyttäysmateriaalia.
Vakuutan, että kettuterrieriämme Oilia ei pakotettu mihinkään.

Mä oon se jätkä Kultsalla, jollei oo lihasta!:D

Originally posted by Orgasmatron
Oliko tämä se tapahtuma jossa poikaporukka makoili sängyssä munat paljaina muutamassa kuvassa? :urjo:

Ei.
Tosin on siitä kyllä kuvia kun muutamat äijät hyppii järvessä munasillaan.:D

Ikärajat laivoille

su-to -lähdöt 20v.
pe-la -lähdöt 23v.

Jos on alle ko. ikärajan, pitää ryhmän mukana olla yksi väh. 30-vuotias valvoja jokaista kymmentä ikärajan alittavaa kohden.

Selkis?

Originally posted by PMLats
Heehee, kyllä se tiedetään miks Tomi haluaa risteillä vasta ensi kesänä :D
Koiranleuka. Mulla meni 10 vuoden passi 3 viikkoa sitten umpeen, eikä muutenkaan kiinnosta keskellä talvea tai muutenkaan joulun lähellä risteillä. Muuten mulle ihan sama. Ensi kesä tulisi kaikille vaan tarpeeksi pitkällä varoitusajalla. Ja edelleenkin, olen 2.11. kultsalla.

Originally posted by Tomi
Ensi kesä tulisi kaikille vaan tarpeeksi pitkällä varoitusajalla.

Hyvä pointti. Tonzan ehdottama toimintamalli lienee ainut ees pikkusen toimiva. Adminit vaan päättää jonkun itselleen sopivimman ajankohdan ja ilmoittaa siitä sekä laivasta, onko kyseessä Tukholman vai Tallinnan risteily yms. tärkeestä sälästä ajoissa. Sitten sinne tulee kuka tulee ja ylihieno pakkotoisto t-paita lienee Se Virallinen Vaate, josta pakkotoistolaiset tunnistaa.

Tuolle ikäasiallehan me ei mahdeta juuri mitään. Junnut käy risteilyillä sitten kun pääsee tai jos jollain opilla lähipiiristään saavat valvojan hommattua. Tuskin pystyy näin anonyymiforuumin puitteissa mitään valvojia pahemmin värväämään.

Originally posted by Deafman
Ei se periaatteessa ole.

Itekin olin alunperin menossa, mutta sitten kun olisi pitänyt lähteä oli rahat yllättäen loppu. Onneksi sain jo vuokraamani mökin myytyä

Liikeideana toi on ihan mieletön.

Originally posted by fish
Ikärajat laivoille

su-to -lähdöt 20v.
pe-la -lähdöt 23v.

Jos on alle ko. ikärajan, pitää ryhmän mukana olla yksi väh. 30-vuotias valvoja jokaista kymmentä ikärajan alittavaa kohden.

Selkis?

Pitäisköhän vaihtaa nimimerkiksi. Valvoja... tai... Keski-ikäinen

Originally posted by Tonza
Kauppamies on kauppamies. :D

Hah.
Harvoin sitä saa kunnon naurut omasta tekstistään. Ei näemmä ajatus kulje ennen puoltapäivää.:D

Sain _varauksen_ myytyä lienee oikeampi muoto.

Toki tuollainen vaatii järjestelyä, mutta voihan sitä miitata ikään kuin vähän "spontaanimmastikin". Esim. lauantaina olisi saman palstan tyypeillä täällä Joensuussa miitti. Ovat pitäneet pari aiemminkin. Ajattelin itekin mennä tsekkaamaan meiningin. Kuulemma hyvin ovat aina onnistuneet.

Höh, ilmotelkaa tarkemmin noista joensuun miittingeistä niin tietää muutkin joensuun pakkolaiset sinne ilmaantua. Siis jos ne ei oo mitään sisäpiirin tempauksia :lol2:

Originally posted by Sumppari
Höh, ilmotelkaa tarkemmin noista joensuun miittingeistä niin tietää muutkin joensuun pakkolaiset sinne ilmaantua. Siis jos ne ei oo mitään sisäpiirin tempauksia :lol2:

Puhuin tuossa toisen palstan kesken järjestetystä miitistä.

Team-Joensuu ei ole mitään miittiä vielä ainakaan suunnittelemassa. Luulisin.

¿taasko taalla unelmoidaan risteilysta?

jos ens kesana tapahtuu niin voin luvata etta lahden mukaan...
mutta, eipa noi suunnitelmat ole ennenkaan pitanyt.

Iällä ei ole väliä 99% todennäköisyydellä, käytiin aikoinaan lukuisia kertoja "ala-ikäisenä" laivalla, eli alle toi 20/23, varmaan ne rupee kyselemään papereita, kun on pari tuhatta ihmistä tulossa sisään?

Puhuin tuossa toisen palstan kesken järjestetystä miitistä.

Team-Joensuu ei ole mitään miittiä vielä ainakaan suunnittelemassa. Luulisin.

Laittakaa ilmoa, kun olette suunnittelemassa Joensuun haaraosaston tapaamista - täällä yksi mukaan tulija.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom