Pakkotoisto Podcast

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuuntelin vasta äsken ton viimeisimmän podcastin. Huippukamaa jälleen kerran! Kiitokset Mikelle ja Allulle. :worship: Allun kannattaa oikeasti kuunnella Miken neuvoja "kreatiinin" käytössä. Riskien minimointia ja kuitenkin tulosta tehden hieman hitaammallakin tahdilla ja hyvä tulee. Synergia on hyvä asia. 1+1=3 ;)

Noihin käyrä kulli juttuihin liittyen. Kuulin yheltä naiselta että oli tullut vastaan alas päin kaartuva jota ei meinannut saada millään sisälle. :D

Noihin käyrä kulli juttuihin liittyen. Kuulin yheltä naiselta että oli tullut vastaan alas päin kaartuva jota ei meinannut saada millään sisälle. :D
olitko sä se joka tuli vastaan? :D

mut on nää kullihommat levottomia. Vielä kohta tulee se mutkatangon muotoisen kikin omaava henkilö avautumaan kokemuksistaan..

Tänään piti treffata Miken kanssa mutta kummallekin tuli muuta, joten seuraava podcast tulee vasta lomien jälkeen. Viikon päästä Allu lähtee maasta =)

Joo, lupasin tänään, mutta meni mönkään. Tosin tämä ei tarkoita, että meidän kiki-tiimi olis lopettamassa. Allun kanssa on niin hauska tehdä näitä, että jatketaan taas lomien jälkeen. Ja Allulle näin julkisesti kamalasti kiitoksia, jos mä meen naimisiin, niin sinne ei kamalasti porukkaa mun osalta kutsuta, mutta sinä ja naisesi tuutte saamaan kutsun.

Iso kiitos molemmille herroille podcasteista. Allulla on kyllä taito keksiä mielenkiintoisia keskustelunaiheita ja luoda keskustelua. Välillä saanut repeillä ihan huolella myös noille aiheesta toiseen hyppäilyille.

Joo, lupasin tänään, mutta meni mönkään. Tosin tämä ei tarkoita, että meidän kiki-tiimi olis lopettamassa. Allun kanssa on niin hauska tehdä näitä, että jatketaan taas lomien jälkeen. Ja Allulle näin julkisesti kamalasti kiitoksia, jos mä meen naimisiin, niin sinne ei kamalasti porukkaa mun osalta kutsuta, mutta sinä ja naisesi tuutte saamaan kutsun.
Oho! Nyt törähti senverran kova kohteliaisuus etten edes yritä olla nokkela ja sutjauttaa jotain kieron käyrää tähän, vaan kiitän jo etukäteen =) Tosin pakko nyt kuitenkin mainita ääneen pallo+ nilkka yms kliseet =D

Iso kiitos molemmille herroille podcasteista. Allulla on kyllä taito keksiä mielenkiintoisia keskustelunaiheita ja luoda keskustelua. Välillä saanut repeillä ihan huolella myös noille aiheesta toiseen hyppäilyille.
Tilanne jossa nauhoitus tehdään on hyvinkin privaatin oloinen ja täytyy myöntää etten joka hetki ajattele että tämän keskustelun kuulee monta tuhatta ihmistä =) Kyllä mä "ihmisten" ilmoilla osaan käyttäytyä paremmin/asiallisemmin =)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Podcastit ovat hyviä kun ei tartte kuin kuunnella ja kun on kaksi huipputyyppiä, niin hereillä olo on tattua ja aika kuluu kuin siivillä. Kiitos tuhannesti taas M & A!

Jälleen kerran hyvä podcast, vapaata spontaania hyvää keskustelua .
Olisiko mahdollista tehdä video kuvalla podcast jutustelu vaikka .esim jossain meren tai järven ranalla. ynm hyvällä kuvakulmalla, jossa näkyisi kumpikin herra
Miken & Allun ilmeet ja reaktiot olisi varmaan näkemisen arvoisia :D

Suositut

Back
Ylös Bottom