Pakkotoisto Podcast

Katsokaa Kuvassa on kuvattu TERVE/NORMAALI PENIS TÄYSIN SUORAKSI =)
Tuon ens podcastiin sulle kyllä silmälasit.

:D

kayra.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko podcastiin tulossa lähiaikoina muitakin vieraita kuin Allu? Olisi mukava kuunnella pitkästä aikaa ns. "itse aiheesta" eli bodauksesta pidempi sessio esim. videoilla pyörineitten herrojen kanssa kuten Halmo, Kataja, Heinänen tai Vainio (uudemman kerran). Ei sillä, etteikö tämä Allun kanssa tehty touhu olisi mahtavuutta! Iso kiitos tähän mennessä tulleista podcasteistä ja muistakin tuotoksista, niin Mikelle kuin vieraileville tähdillekin :worship:

se on ihan sama vaikka sinne muu vieras tulisi ja olisi vähän aiheita mietitty. 5 min ja kikijutut alkaa kun allu pölähtää väkisin paikanpäälle koska niin se vain on tarkoitettu :D

Tuli kuunneltua viimeisin podcasti ja sen verran kommentoitava, että Halme otti tuon tatuoinnin nimenomaan sen takia, että joutui aikoinaan jenkeissä lusimaan jonkun kuukauden paikallisessa vankilassa.

Miksi näis ei voi olla kameraa??? Koska olihan se sun ja mikanki podcasteis kaikista kivempaa

ps. eikä mitään ettei näihin kuulu kuvaa mutta se nyt vaan on vitusti palio siistimpää! esim Poseland ja teamnm

Mulla on aina ollu korkia verenpaine ja pelekään, että nyt kun meen sinne saan kuolemantuomion. Kaikista pahinta on myöntää, että mua pelottaa mä oon kotoosin tosi piäneltä paikkakunnalta ja siälä ei saa olla heikko, onko heikkoa olla sairas että sulla on korkia verenpaine? Pitikö pilata terveys sen takia että sait jotain penkistä tai maasta tai vahvamieskisois.Mua pelottaa mennä lääkäriin koska mitä se löytää ja oon piäneltä paikkakunnalta ja jos oon käyttäny voisilmää niin kuka sen saa tietää vaikkka sen nyt katukuvaski nyt kaikki näköö mutta kukaan ei varmaksi tiärä. Kumminki tään podcastin jälkeen päätin että meen lääkäriin sanoi mitä sanoi. Ja kaikille elämänsä sankareille onnea ja onneksi te osaatte teherä kaikki niinku pitää ja kaikki suasitteloo :) Ja siis korkia verenpaine torettihin ennenku rupesin tavoottellisesti harrastamahan voimailua.

Miken puhe herätti mut! Mä meinaan nyt heti varata ajan lääkäriin. Jos saan siitä siitä lisää terveitä vuosia niin ketä voin taas kiittää kun mikeä ja pakkotoistoa! Kaikki apinat voi pitää tätä pienenä juttuna mutta mulle tämä on iso ja ehkä ratkaiseva valinta jotenka haistakaa vittu :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kerrankin jaksaa tehdä jopa aeroobista, kun samalla kuuntelee näitä podcasteja. Eturauha kohdassa kaikki mahdollinen purskahti näytölle, todella mahtavaa settiä taas kerran :D

Allulle terveisiä: kun aina miken käyrää dissailet niin täälä kans yks käyräkulli ja ykskään muikkeli ei ole valittanut, päinvastoin kehuneet kun paremmin stimuloi kun viivotinsuora veheje. No mutta, helevetin viihdyttäviä nämä mike ja allu pödkästit, yhtä eeppisiä kun teamMnM aikanaan! Kiitos näistä:oujee::pano::worship:

Allulle terveisiä: kun aina miken käyrää dissailet niin täälä kans yks käyräkulli ja ykskään muikkeli ei ole valittanut, päinvastoin kehuneet kun paremmin stimuloi kun viivotinsuora veheje. No mutta, helevetin viihdyttäviä nämä mike ja allu pödkästit, yhtä eeppisiä kun teamMnM aikanaan! Kiitos näistä:oujee::pano::worship:
Luoja loi emättimen suoraksi ja siihen sopivan siittimen suoraksi. Käyrä Kiki on joku luonnon oma oikku joka vaan on melko yleinen nähtävästi. Suora Siitin kuvastaa rehellisyyttä ja miehistä komeetta, kun taas oikukkaasti venkoileva käyrä Kiki on jo ulkoiselta habitukseltaan 'kieron autokauppiaan luonteinen'

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom