Pakkotoisto Podcast

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Komppaan tätä ehdottomasti. Aivan loistava idea että näitä podcasteja tulee ihan kotimaisella kielelläki. Kiitokset Mikelle että jaksaa vääntää näitä kaikkia.

Lisää tulee kun vauhtiin pääsee. Logo olis kiva veivaa Podcastille.

Onko näissä jatkossakin tällaista yleistä jutustelua ja läpänheittoa tyylillä "mihin aihe ikinä rönsyileekin" vai ootko miettiny joihinkin tiettyihin teemoihin keskittyviä podcasteja?

Onko näissä jatkossakin tällaista yleistä jutustelua ja läpänheittoa tyylillä "mihin aihe ikinä rönsyileekin" vai ootko miettiny joihinkin tiettyihin teemoihin keskittyviä podcasteja?
Yleistä jutustelua aina vieraskohtaisesti, keskustellaan toki vieraan mielenkiinnonkohteista ja toki treeenistä.

Tän kuunneltuani huomasi itsestäni, että aivan sama puhutaanko joulupukista vai lemmenleikeistä, niin kiinnostavat henkilöt ratkasee jaksaako kattoa/kuunnella Youtubessa. Olihan tuo mukavan rentoa meininkiä vielä näin keskellle pimeää joulukuuta. Lisää vaan juttua ulos!

Tuo SoundCloud on ihan loistava juttu näihin podcasteihin, kun saa ton näytön lukkoon / pystyy selailemaan muuta puhelimella samalla kun kuuntelee hyviä löpinöitä. Lisää näitä ja iso käsi Mikelle et jaksaa tehhä näitä meille :worship:

itse kuuntelen podcasteja kun meen nukkumaan ja tos soundcloudissa vituttaa ku siel on autorepeat enkä löytäny mistä sen saa pois. Se on sit kiva ku soi koko yön ja viimeks heräsin siihen ku joku trance biisi soi vaikka nukkumaan mentäessä kuuntelin mma aiheista podcastia

Kansaa pyytää (lue: vaatii) sitten videomateriaalia tästä mahdollisesta Ikea reissusta :ruoska:
Mä veikkaan et siihen menee aika kauan ennen kuin saan Miken lähtemään sinne. Mut mä lupaan yrittään. Hoidetaan se haastis alta pois eka, sitten alan työstämään seuraavaa haastetta. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom