Pakkotoisto Podcast

Renne Korppila olisi myös mielenkiintoinen vieras. Varmasti riittäisi puhuttavaa niin treenaamisesta kuin musiikista sun muusta populäärikulttuurista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvää settiä, kiitos että oot laittanu soundcloudiin, tuntuu että toimii paljon paremmin ja helpommin ku kännykältä kuuntelee tien päällä.

Tommilta tulee puhetta paljon, mutta selkeästi. Menee kategoriaan "tulen kuuntelemaan tämän uudestaan". Mike osaa vetää vetää näitä keskusteluja hyvin. Isot kiitokset!

Menipä yövuoro mukavasti kun kuuntelin kaikki podcastit soundcloudista.
Varmaan joku jo jossain kysynyt mutta onko mahdollista laittaa wlog podcastien aikaisempia osia soundcloudiin?.

Menipä yövuoro mukavasti kun kuuntelin kaikki podcastit soundcloudista.
Varmaan joku jo jossain kysynyt mutta onko mahdollista laittaa wlog podcastien aikaisempia osia soundcloudiin?.
Sitä odotellessa veivaa suoraan mp3 tiedostoksi.

Esim. wlog podcast 1 youtube linkki niin heitä "lataa" sana youtuben eteen osoitteessa. Eli esim: "http: //www.lataayoutube.com/watch?v=6jGCF0GbzL0" (lisäsin välin tohon // eteen kun piti jotenkin estää toi upotus)
Kantsii ottaa se "s" pois https osasta niin selain ei valita.
Sit vaan valkkaat sopivan laadun ja muodoksi mp3.

Ehkä tiesit jo, mut maybe not.

Hyvä podcast. Seuraan kyllä Wlogeja myös, mutta niitä on tullut jo niin paljon, että jollain tavalla nämä podcastit on vielä astetta kovempi juttu. Oikeastaan Wlogeissakin kiinnostaa introt ja outrot treenejä enemmän. Ne itse treenit on usein nähty aika moneen kertaan. Tosin Wlogit vieraiden kans potkii kovaa. Mut joo soundcloud + podcast on hieno juttu ja näitä kuuntelee hyvin mielellään.

p.s. ei ole tarkoitus dissata Wlogeja! Ymmärrän kyllä, että se vieras treeneissä sotkee sitä omaa juttua, mutta katsojan kannalta toimii paremmin. Mä oon katsonut jokaisen Wlogin alusta alkaen, joten ei varmaan ihme. :D Treeneille Tommin kans peukkua.

^Tuo on varmaan ihan totta. Kaikki tulee aina läpi tsekattua, mutta niitä tulee niin tasaista tahtia, että jokainen jakso ei ole enää ns. "special -tapaus" kuten joskus muinoin. Toki niitä on mukava katsella ja kuunnella edelleen. Tuo podcast Tommin kanssa oli hemmetin mukavaa kuunneltavaa. :)

Vaikkei treenivideoissa mitään vikaa olekaan, niin itse olen pitänyt jopa enemmän näistä pätkistä, kun hengailette salin ulkopuolella ja höpäjätte niitä sun näitä. Näin yleisesti ainakin henkilökohtaisesti tykkään näistä videoista, joissa pääsee näkemään sitä muutakin elämää arkirutiineineen ja muine puuhineen. Peteristä tällaista en ole nähnyt kuin yhdessä ikivanhassa Fast TV videossa CBB ajoilta. Miltä kuulostaisi tällainen ehdotelma herroille?

Ja vielä kerran kiitos myös omasta puolestani kaikesta tuottamastanne materiaalista. Teette hienoo työtä lajin eteen äijät. MAD RESPECT! :)

Me ollaan koitettu keksiä kaikenlaista, mutta kun ei ole aikaa. Meidän tarkoitus on treenata 2 kertaa päivässä, levätä välit ja palautua seuraavaan. Siinä ei yksinkertaisesti ole aikaa lähteä riekkumaan jonnekin. Tänäänkin menee koko päivä, eka treeni, sitten kuvataan QA ja sitten toinen treeni ja kotona joskus 2400. Tätä porukka ei koskaan edes osaa ajatella. Sitten joku toinen tekee videon kerran puolessa vuodessa ja sitä verrataan sitten Wlogeihin. Antakaa mulle 6kk aikaa tehdä video, niin teen saatana kokonaisen elokuvan.

Joskus miettinyt, että lopetan kokonaan ja katon tuleeko ikävä näitä pätkiä jengillä. Sitten teen jonkun haistavittu haastattelun, jossa en itse edes ole vaikuttanut siihen, vaan lokin kysymykset täältä. Otan siihen jonkun juuri sopivasti muiden esiin nostaman kisaajan ja ratsastan sillä.

Me ollaan koitettu keksiä kaikenlaista, mutta kun ei ole aikaa. Meidän tarkoitus on treenata 2 kertaa päivässä, levätä välit ja palautua seuraavaan. Siinä ei yksinkertaisesti ole aikaa lähteä riekkumaan jonnekin. Tänäänkin menee koko päivä, eka treeni, sitten kuvataan QA ja sitten toinen treeni ja kotona joskus 2400. Tätä porukka ei koskaan edes osaa ajatella. Sitten joku toinen tekee videon kerran puolessa vuodessa ja sitä verrataan sitten Wlogeihin. Antakaa mulle 6kk aikaa tehdä video, niin teen saatana kokonaisen elokuvan.

Noi treenit syö teillä niin vitusti aikaa, ettei siinä millään jää aikaa millekään eksoottisemmalle. Älä suotta turhaan enempää stressiä ota.
Teette sen mitä ehditte tällä hetkellä ja sillä hyvä. Tää nykyinenkin tahti on sen verran tiivis, että ainakin minä olen jo useamman jakson jälkijunassa.
Kyllä fanit arvostaa vaikkei videoita tulisikaan joka toinen päivä.

Ja toi "lifestyle" pätkä voisi olla esim. välipäivältä otettu, kun ei ole reenejä jne. Ja oli se elämä salittomana päivänä kuinka helvatan ankeeta ja hohdotonta hyvänsä, niin uskon, että porukkaa silti kiinnostaisi. Trust me :)

Itselle ainakin uppoo kyllä kaikenlaiset Wlogit ja muukin matsku mitä tuotat! Vähintään peukku tulee painettua tubesta aina, ehkä myös sen takia että kuvittelee spämmäävän liikaa Peterin ketjua, jos jokaista erikseen kiittelee? Ei tosiaan ole tullut ajateltua, et kuinka paljon uhraat oikeesti tähän hommaan aikaa, ei moista omistautumista hommaan löydy tästä skenestä muilta! Harvemmilla videoilla varmaan tulisi enemmän konkreettista kiittelyä, mut tuskin pitkään menis, kun alkais jengi kyselee Wlogien perään.

Iso kiitos jälleen kaikesta matskusta mitä jaksat vääntää :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom