Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, tää on vanha threadi ja siellä irkkikanavalla tuskin on enää ketään, ja mitään kiinteetä servua me ei ikin ees tehty (ainakaan mun tietääkseni).NeoGeo sanoi:Mihi aikaan ootte yleensä tuol mirc ku aina ku katon ni ketää ei oo paikal ja mikä toi ip on toho pakkislaisten cs:ään?
Minä idlaan nyt siellä kanavalla Qnet. #pakkis.cs Jos sitä joskus jaksaisi itsekin pelata.Juha1 sanoi:Kyllä mulla intoa riittäisi kun sen paskan vain toimimaan saisi, Deat pistetäänkäs vanha kanava pystyyn?
Deat sanoi:Mutta asiaan, milläs servuilla nykyään pelailette? Troopers oli ennen aika suosittu pakkotoistolaiseten keksken ilmeisesti, mutta sitä ei enää ole (hahah hyvästi pätemisen puutteessa olevat homoadminit!) Ite oon suosinu lähinnä noita Aurian servuja ja kaikkia missä saa vielä käyttää kilpeä.
Ootsä koittanu monia cd-keytä? Se on paska homma jos se oma cd-key on käytössä, siin ei vissiin voi muuta ku hommata uuden..NeoGeo sanoi:Osaiskos muute joku auttaa ton steamin kanssa? Ongelmana on kun avaan ton games valikon ja otan cs:n ni se kysyy sen ostamist vai onks mul se jo, kun vastaan että on ni se kysyy cd-keytä ja ku annan alkuperäsen tai generaattoril tehdyn ni se ei hyväksy niitä, ilmottaa vaa et se on jo käytös tai se on virheellinen. Eli mitä pitäs tehä?
a3d:llä saa "laadukkaamat äänet", tosin siihen tarvii Aureal 3d äänikortin, joita ei enää valmisteta.Deat sanoi:Oishan se kanava kiva taas pistää pystyyn, ei vaan tule enää irkattua niin paljon kun aikasemmin.. Ei muuten joku viittis valaista vähän, mikä on A3D?
Deat sanoi:Oishan se kanava kiva taas pistää pystyyn, ei vaan tule enää irkattua niin paljon kun aikasemmin.. Ei muuten joku viittis valaista vähän, mikä on A3D?
Ootsä koittanu monia cd-keytä? Se on paska homma jos se oma cd-key on käytössä, siin ei vissiin voi muuta ku hommata uuden..