Pakkotoisto ja CS

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sale
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mihi aikaan ootte yleensä tuol mirc ku aina ku katon ni ketää ei oo paikal ja mikä toi ip on toho pakkislaisten cs:ään?

NeoGeo sanoi:
Mihi aikaan ootte yleensä tuol mirc ku aina ku katon ni ketää ei oo paikal ja mikä toi ip on toho pakkislaisten cs:ään?
Heh, tää on vanha threadi ja siellä irkkikanavalla tuskin on enää ketään, ja mitään kiinteetä servua me ei ikin ees tehty (ainakaan mun tietääkseni).

Mutta asiaan, milläs servuilla nykyään pelailette? Troopers oli ennen aika suosittu pakkotoistolaiseten keksken ilmeisesti, mutta sitä ei enää ole (hahah hyvästi pätemisen puutteessa olevat homoadminit!) Ite oon suosinu lähinnä noita Aurian servuja ja kaikkia missä saa vielä käyttää kilpeä.

Toinen juttu, onko kellään muulla samaa ongelmaa, että jos kesken pelin poistuu windowsiin niin kone saattaa kaatua? Siis ku yrittää tulla takas niin ruutu menee mustaks ja kursori vaan näkyy keskellä, eikä siitä pääse pois kolmensormen tervehdyksellä tai muilla samanlaisilla, vaan virta pitää katkasta koneen takaa...

Kyllä mulla intoa riittäisi kun sen paskan vain toimimaan saisi, Deat pistetäänkäs vanha kanava pystyyn?

Juha1 sanoi:
Kyllä mulla intoa riittäisi kun sen paskan vain toimimaan saisi, Deat pistetäänkäs vanha kanava pystyyn?
Minä idlaan nyt siellä kanavalla Qnet. #pakkis.cs Jos sitä joskus jaksaisi itsekin pelata.

Deat sanoi:
Mutta asiaan, milläs servuilla nykyään pelailette? Troopers oli ennen aika suosittu pakkotoistolaiseten keksken ilmeisesti, mutta sitä ei enää ole (hahah hyvästi pätemisen puutteessa olevat homoadminit!) Ite oon suosinu lähinnä noita Aurian servuja ja kaikkia missä saa vielä käyttää kilpeä.

Kyllähän tuo Troopersi pyörii vieläkin, hyvää peliä kun paljon porukkaa :)
Vaikka en itse käytäkkään, niin en ymmärrä ihmisten vinkumista kilvestä/awmstä..mutta jokainenhan saa tietenkin omalla servolla päättää.
Itse pelailen Troopersilla (217.112.240.32:27015) tai Kymp.netillä (80.248.96.162:27015). Tasokasta ja rentoa pelailua ainakin minun tasoiselle sunnuntaipelaajalle :)

Tää ketju on pakko sulkee ja hävittää jonnekkin kellariin. Oon ollut viimeset 2v ilman cs:ää ja vieläkin tulee vierotusoireita siitä... :)

Cs pitäis luokitella huumeeks...näin ollen se sitä sais käsitellä vaan roina osiolla :D

Osaiskos muute joku auttaa ton steamin kanssa? Ongelmana on kun avaan ton games valikon ja otan cs:n ni se kysyy sen ostamist vai onks mul se jo, kun vastaan että on ni se kysyy cd-keytä ja ku annan alkuperäsen tai generaattoril tehdyn ni se ei hyväksy niitä, ilmottaa vaa et se on jo käytös tai se on virheellinen. Eli mitä pitäs tehä?

Oishan se kanava kiva taas pistää pystyyn, ei vaan tule enää irkattua niin paljon kun aikasemmin.. Ei muuten joku viittis valaista vähän, mikä on A3D?

NeoGeo sanoi:
Osaiskos muute joku auttaa ton steamin kanssa? Ongelmana on kun avaan ton games valikon ja otan cs:n ni se kysyy sen ostamist vai onks mul se jo, kun vastaan että on ni se kysyy cd-keytä ja ku annan alkuperäsen tai generaattoril tehdyn ni se ei hyväksy niitä, ilmottaa vaa et se on jo käytös tai se on virheellinen. Eli mitä pitäs tehä?
Ootsä koittanu monia cd-keytä? Se on paska homma jos se oma cd-key on käytössä, siin ei vissiin voi muuta ku hommata uuden..

Deat sanoi:
Oishan se kanava kiva taas pistää pystyyn, ei vaan tule enää irkattua niin paljon kun aikasemmin.. Ei muuten joku viittis valaista vähän, mikä on A3D?
a3d:llä saa "laadukkaamat äänet", tosin siihen tarvii Aureal 3d äänikortin, joita ei enää valmisteta.
Joihinkin uusiin äänikortteihin saa Aureal a3d patchin jonka avulla saa a3d toimimaan win xp:ssä (98 pitäisi toimia ilman ongelmia).
a3d saa päälle komennolla s_a3d 1.
Hyvin konffitulla a3d:llä on mahdollista kuulla esim. mitä aseita vihulaiset ostaa.

Deat sanoi:

Ootsä koittanu monia cd-keytä? Se on paska homma jos se oma cd-key on käytössä, siin ei vissiin voi muuta ku hommata uuden..

parilla cd-key generaattoril oon hikihatus kokeillu noit cd-keytä mut ei mitää kaikki tuntuu olevan käytös. :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom