Pakkotoisto ja CS

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sale
  • Aloitettu Aloitettu
Löytyyhän niitä pakkislaisia jotka pelaa vaikka millä mitalla ei vaan kukaan oo jaksanu alkaa järjestää mitää. Minä en ehdi mul on muuta hommaa tarpeeks. Eli jos joku muu voi nii tuleepi mircis privaileen tai #pakkis.cs :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
**TTU! Tää on nyt vissiin tätä threadiargeologiaa, mutta tarttis pikaseen nyt jonku neron apua.
En oo pariin päivään kyseistä peliä päässy pelaamaan, ku aina servulle connectatessa tulee sama ÄRSYTTÄVÄ ilmotus:
"You have been disconnected from the server.
Reason: Error verifying STEAM UserID Ticket (server was unable to contact the authentication server, 31)" :curs:
Kellään muulla samaa ongelmaa? Ei kai tää nyt vaan taas tarkota sitä, että jollain homolla on mun cd-key käytössä?

mullakin vituttaa se kun CS ei vaan suostu pelittää en tiedä mikä on mutta aina tulee Ei vastaa kun sen käynnistää

Mullakin on moneen otteeseen tullu sama virhe ilmotus, mut pelaamaan on päässy kun on pari kertaa kokeillu eri srvuille....

Ei toi meinaa sitä, et CD-Key olis menny jollekin muulle. Steamissa oli keskiviikkona totaalinen käyttökatkos (sitä päivitettiin) ja sen jälkeen se on ollu ylikuormitettu ja sinne suunnattiin jopa yks palvelunestohyökkäys. Kyllä sen pitäs jo toimia. Jos tulee toi "Ticket"-virhe, niin loggaudu ulos, käynnistä Steam uudestaan ja loggaa uudestaan sisään (omalla tunnuksella). Pitäsi toimia taas.

-Stone Cold- sanoi:
Ei toi meinaa sitä, et CD-Key olis menny jollekin muulle. Steamissa oli keskiviikkona totaalinen käyttökatkos (sitä päivitettiin) ja sen jälkeen se on ollu ylikuormitettu ja sinne suunnattiin jopa yks palvelunestohyökkäys. Kyllä sen pitäs jo toimia. Jos tulee toi "Ticket"-virhe, niin loggaudu ulos, käynnistä Steam uudestaan ja loggaa uudestaan sisään (omalla tunnuksella). Pitäsi toimia taas.
Katos PERKELE! Toihan vörkki! Kiitoksia :kippis1:

-Stone Cold- sanoi:
Steamissa oli keskiviikkona totaalinen käyttökatkos (sitä päivitettiin) ja sen jälkeen se on ollu ylikuormitettu ja sinne suunnattiin jopa yks palvelunestohyökkäys.

Steam is not l33t haxor - eli Steam ja CS 1.6 bugittaa niin rajusti että meikäläinen pelaa vieläkin CS 1.5......

:rolleyes:

Pelaakos täällä kaikki 1.6:sta ? Itse kokeilin kaverin pakotuksella 1.5 versiolle tehtyä Warcraft3 AMX modia ja nyt oon koukussa :) Modi on juuri kuin normaali CS, paitsi, että voit valita rodun millä pelaat ja jokaisella rodulla on omat kykynsä ja etunsa. Modin kotisivut löytyvät osoitteesta http://spacedude.games-fed.com/

Kannattaa kokeilla jos varsin kiinnostaa. Suomalaisiakin servereitä löytyy.

protsku sanoi:
Steam is not l33t haxor - eli Steam ja CS 1.6 bugittaa niin rajusti että meikäläinen pelaa vieläkin CS 1.5......

:rolleyes:

No henk.koht. mielipiteenä WON ja 1.5 oli miljuuna kertaa surkeampi viritelmä kuin Steam ja 1.6. Tietenkin nyt jokainen ymmärtää, että isoissa päivityksissä _yhden_ järjestelmän kautta, tulee pakosti hidasteluita ja katkoksiakin..mutta tuleepahan keskitetysti ne päivitykset.
Steamissa on oikeaa ideaa kunnon nettipelaamiseen/pelien päivittämiseen, toivottavasti jaksavat kehittää systeemiä parempaan suuntaan vain.

Vois tulla messii, mut tyhmä ku oon ni kertokaa mite pääsee mukaa. Onks kenties joku servu pystys minkä löytää all seeing eyellä? Tai toi ip mite määritellää ja mihi?

Mite muute saan ton mIRCn crackattaa ku se maksaa ja mul on vaa toi 30 päivää voimas oleva. Mitä sil pitää tehä?

NeoGeo sanoi:
Mite muute saan ton mIRCn crackattaa ku se maksaa ja mul on vaa toi 30 päivää voimas oleva. Mitä sil pitää tehä?
[mod]Liekö enää kovin laillista, otetaan varmuuden vuoksi pois : Mike[/mod]

:hyper:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kuuraparta sanoi:
Ennen pelasin CS
Nyt punttaan
~ Pakk1z ~

Minä yritän muistaa tämän jatkossa. Kiitos vinkistä. ;) :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom